دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم برای خدمات پس از فروش

ویژگی هایی که باید از خدمات پس از فروش به آنها نیاز داشته باشید تا به شما در کاهش هزینه های تجهیزات آشپزخانه تجاری کمک کند

معمولاً هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه تجاری، خدمات پس از فروش به عنوان یک افزودنی تلقی می شود، اما در واقع می تواند به کاهش هزینه کلی لوازم آشپزخانه تجاری شما کمک کند. تنها چیزی که برای درک این موضوع لازم است این است

  • درک واضح تری از نحوه تعیین موثر هزینه لوازم تجاری
  • لیستی از ویژگی هایی که خدمات پس از فروش شما باید داشته باشد به شما در کاهش هزینه ها کمک می کند.

بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

نگاهی دقیق به هزینه تجهیزات آشپزخانه تجاری

هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه تجاری، فکر می کنید که قیمت خرید دستگاه نشان دهنده کل هزینه است. و اگرچه این طرز فکر تا حدی درست است، اما دو جزئی مهم را در نظر نمی گیرد:

۱ – طول عمر متوسط ​​یک آشپزخانه تجاری معمولی چند سال است و در این مدت وسایل بسیار سخت کار می کنند. فشار بر وسایل برقی به این معنی است که آنها نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند، این هزینه اضافی است، یا عمر متوسط ​​کاهش می یابد. در هر صورت، قیمت خرید م theثرترین روش برای ارزیابی هزینه کلی دستگاه نیست.

۲ – تجهیزات آشپزخانه تجاری به عنوان مجموعه ای از فناوری های مورد نیاز برای دستیابی به نتیجه از پیش تعیین شده، یعنی ارائه به موقع و مناسب غذاهای با کیفیت به مشتریان خریداری می شود. خرید لوازم خانگی به معنی خرید یک راه حل است، نه فقط اقلام. هر بار که دستگاه نتواند به نتیجه دلخواه برسد، هزینه ای متحمل می شود که در قیمت خرید در نظر گرفته نمی شود: چه هزینه پولی (قیمت تعمیر و نگهداری) و چه هزینه نامشهود (مشتریان ناراضی، عدم بازگشت، کلمه بد) دهان)، در قیمت خرید در نظر گرفته نشده است.

یک رویکرد مبتنی بر هزینه برای خرید تجهیزات آشپزخانه تجاری عمدتا شامل ارزیابی قیمت خرید است. در عوض، یک رویکرد عملکرد محور قابلیت دستگاه را برای عملکرد بی عیب و نقص برای طولانی ترین مدت زمان ارزیابی می کند.

عملکرد عملکرد در مقابل هزینه تجهیزات آشپزخانه تجاری: ارزش خدمات پس از فروش

 وقتی ارزش خدمات پس از فروش را در نظر بگیرید، واقعاً می توانید تفاوت بین رویکرد هزینه محور و رویکرد عملکرد محور را مشاهده کنید. از نظر هزینه یابی، خدمات پس از فروش یک هزینه است و تا زمانی که با کمترین قیمت ممکن ارائه شود خوب است. از نظر عملکرد، خدمات پس از فروش به اندازه توانایی آن خوب است

  • عمر تجهیزات آشپزخانه تجاری را از طریق افزایش دهید
  • نگهداری مناسب
  • تعمیرات صحیح
  • قطعات یدکی اصلی ارائه دهید
  • افزایش عملکرد تجهیزات آشپزخانه تجاری توسط
  • تهیه لوازم جانبی، مواد مصرفی و مواد شیمیایی مناسب
  • تعمیر و نگهداری سریعتر یا حتی پیشگیرانه

چه کسی تجهیزات آشپزخانه را با طول عمر کوتاهتر یا زمان کار طولانی تر در صورت خرابی می خواهد؟ هیچ کس، مطمئناً این مسائل مربوط به عملکرد است و اگر آشپزخانه تجاری خود را به عنوان مرکز اجرا در نظر بگیرید، اهمیت آنها آشکار است.

اگر از طرف دیگر آشپزخانه را به عنوان یک مرکز هزینه در نظر بگیرید، این ملاحظات احتمالاً در درجه دوم نیاز به کاهش هزینه ها خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =