نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های لپ تاپ های سامسونگ

لپ تاپ های قبلی سامسونگ متوسط ​​هستند، آنها واقعاً خریداران را تحت تأثیر قرار نمی دهند. خوب، ما نمی توانیم آنها را سرزنش کنیم، چه کسی برای لپ تاپ های نامناسب دلار هزینه خواهد کرد؟ علاوه بر این، مارک های دیگری وجود دارند که بیش از توان سامسونگ ارائه می دهند.

اما هی، اجازه دهید به شما بگویم. سامسونگ در حال پیشرفت است. آنها لپ تاپ های جدیدی را عرضه می کنند که شایان توجه است، بدون توجه به نوت بوک جدید Odyssey، یک لپ تاپ مخصوص بازی که کاملاً با شاسی تمام فلزی قابل حمل طراحی شده و از گرافیک RTX استفاده می کند. قیمت اودسی از ۱۹۹۹ دلار شروع می شود، اگرچه بسیار گران است، اما مشخصات و ساختار آن چشمگیر است.

این تلاش سامسونگ برای تغییر کیفیت لپ تاپ خود در صورتی که هر سال به پیشرفت خود ادامه دهند، برای آنها تغییری ایجاد می کند. آنها ممکن است در حال حاضر قوی ترین برند نباشند، اما سامسونگ یک مارک امیدوار کننده است و دوست دارد ببیند که در سالهای آینده چه پیشرفت هایی را در جدول ارائه خواهد داد.

طراحی (۲۰/۳۰)

وقتی نوبت به طراحی آن می رسد، لپ تاپ های سامسونگ واقعاً ظاهر منحصر به فردی ندارند. اکثر طرح های لپ تاپ شبیه موارد پلاستیکی نقره ای هستند که در فروشگاه های اسباب بازی می بینید. طراحی آنها در واقع چیز خاصی نیست و از زیبایی خاصی برخوردار نیست.

جدیدترین لپ تاپ های سامسونگ در طراحی کاملاً پیشرفت کرده اند، مدل های جدید با لپ تاپ های متوسط ​​گذشته فاصله زیادی دارند اما از نظر طراحی هنوز چندان برجسته نیستند. اما این یک شروع عالی برای سامسونگ است، لپ تاپ بازی Odessey یک جانور و جمع و جور است اما طراحی نام تجاری خسته کننده است.

با این کار، فاکتور طراحی سامسونگ با توجه به شهرت بد آنها در ظاهر لپ تاپ، رتبه ۲۰/۳۰ را کسب کرد که زیاد و بد نیست. به این دلیل است که سامسونگ با نسخه های جدید لپ تاپ های جدید خود سعی در تغییر شهرت بد دارد.

پشتیبانی و گارانتی (۲۲/۳۰)

سامسونگ مشتری دوستانه و قابل اعتمادی دارد که به سرعت پاسخ می دهد. با این حال، کارکنان آنها در زمینه فناوری تلفن های هوشمند تخصص دارند، بنابراین در برخی موارد ممکن است نتوانند به مشکلات مربوط به لپ تاپ شما کمک کنند.

لپ تاپ های سامسونگ به طور کلی حداقل ۱ سال گارانتی دارند اما به ندرت می شنوید که محصولاتی تا ۲ سال یا یک سال گارانتی داشته باشند. بنابراین ضمانت آنها در مقایسه با مارک های دیگر کمی زیر متوسط ​​است.

یکی از بزرگترین نقاط ضعف پشتیبانی و گارانتی سامسونگ این است که بر خلاف سایر مارک هایی که در صورت تصمیم به ارتقاء حافظه یا RAM، گارانتی خود را لغو نمی کنند، سامسونگ بسیار حساس است و در هنگام باز کردن پنل پشتی آن ضمانت نامه را باطل می کند. این یک خاموش بزرگ برای اکثر مشتریان آن است.

نوآوری (۶/۱۰)

سامسونگ ممکن است یکی از برترین برندهای لوازم الکترونیکی باشد، اما وقتی نوبت به لپ تاپ ها می رسد، نسخه های قبلی همه ثابت هستند. آنها واقعاً هیچ نوآوری قابل توجهی ندارند که بتوان از آنها در لپ تاپ سامسونگ نوت بوک ۹ Pro- بهترین صفحه لمسی درجه یک خود استفاده کرد که مرز بین رایانه لوحی و لپ تاپ را گسترش می دهد.

اگرچه، پیشرفت هایی در نوآوری آن در نسخه های جدیدتر وجود دارد مانند Notebook Odessey که بسیار امیدوار کننده است. این تغییرات در مقایسه با سایر مارک های موجود در بازار بی نظیر نیست.

سامسونگ در ضریب نوآوری خود از نمره ۶/۱۰ برخوردار است، یکی از کمترین رتبه هایی که ما داده ایم. اگر تغییرات سامسونگ در لپ تاپ های خود در سال های آینده همچنان ادامه داشته باشد، شکی نیست که این رتبه بسیار بالاتر خواهد بود.

ارزش و انتخاب (۲۴/۳۰)

سامسونگ در زمینه تولید لپ تاپ بسیار جدید است، بنابراین قابل درک است که لپ تاپ های زیادی برای انتخاب ندارند.

با این حال، سامسونگ بازار خود را درک می کند، بنابراین لپ تاپ هایی از لپ تاپ های ارزان قیمت قابل استفاده مانند Samsung XE500C13-K03US chromebook 3 گرفته تا لپ تاپ های با مشخصات عالی مانند Samsung Notebook 9 Pro خود که قیمت آنها از ۰۰ تا ۰۰ متغیر است.

اگر اهل بازی های معمولی یا حرفه ای هستید، Samsung Notebook 9 Pen 13 ”انتخاب خوبی برای شما است. این پردازنده دارای پردازنده ۸th Gen i7 8565U است که توسط پردازنده گرافیکی UHD 620 GPU اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۱۴۰۰ دلار پشتیبانی می شود. نوت بوک قلم ۹ ۱۵ اینچی از مشخصات مشابهی برخوردار بود اما با حافظه بیشتر ۱۶ گیگابایت رم با قیمت ۱۵۹۹ دلار، می توانید نسخه NVIDIA را انتخاب کنید که ۲۰۰ دلار بیشتر هزینه دارد.

اگر شما یک هنرمند یا نویسنده هستید و قابلیت حمل را دارید، Notebook 7 یک بازی عالی است. مدل ۱۳.۳ اینچی با پردازنده نسل هشتم Intel Core i5 و گرافیک یکپارچه، ۸ گیگابایت رم و SSD 256 گیگابایتی از ۷۹۹ تا ۹۰۰ دلار بسته به پیکربندی شما طراحی شده است. در حالی که نسخه ۱۵-ich از پردازنده AMD Ryzen 5 2500U و کارت گرافیک AMD Radeon Vega 8 یکپارچه با قیمت ۸۰۰ دلار استفاده می کند. این نوت بوک ها برای ابله کردن، خط کش سریع و حاشیه نویسی مناسب هستند.

لپ تاپ گیمینگ میان رده می خواهید؟ Samsung Notebook Odyssey Z فقط عالی است. با قیمت ۱۸۰۰ دلار، یک لپ تاپ ۱۵ اینچی مجهز به پردازنده Core i7-870H نسل هشتم اینتل، تراشه گرافیکی NVIDIA 6 گیگابایتی GeForce GTX 1060، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD دریافت خواهید کرد. همه اینها در ضخامت ۰.۷۰ اینچ و وزن دستگاه ۵.۲۹ است.

امکانات Notebook Odyssey

البته، Notebook Odyssey به شما امکان می دهد بازی ها را همانطور که قرار بود انجام دهید بازی کنید! این جانور ۱۵.۶ اینچی از پردازنده ۸th Gen Core i7-8750H اینتل، کارت گرافیک RTX 2060، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD ذخیره سازی با قیمت ۲۰۰۰ دلار بهره می برد. که ما شخصاً به دلیل عملکرد سنگین آن قیمت بسیار مناسبی را در نظر می گیریم.

اگر سبک و مقرون به صرفه بودن را فقط برای کارهای ساده ای مانند نوشتن و کارهای روزمره رایانه ای می خواهید، ممکن است Flash Notebook کافی باشد. این نوت بوک با سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل بسیار ارزان است، می توانید آن را با تراشه Intel Celeron N4000 با گرافیک یکپارچه UHD 606، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۵۰ دلار تهیه کنید.

ببینید، سامسونگ واقعاً آنقدرها هم بد نیست، آنها همچنین دارای ماشینهای مناسب و قیمت مناسب هستند. ما به آنها نمره ۲۴/۳۰ را در این مورد می دهیم زیرا آنها دارای ارزش خوبی هستند اما دسته انتخابی چندان گسترده ای ندارند. همچنین، مدلهای ارزان قیمت واقعاً ارزش چندانی ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =