نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه تلویزیون سامسونگ را بیدار کنیم

پلت فرم تلویزیون سامسونگ به شما امکان کنترل یک تلویزیون هوشمند سامسونگ را می دهد. با استفاده از WoL (Wake on LAN) می توانید تلویزیون سامسونگ را بیدار کنید. WoL به شما کمک می کند تا از راه دور تلویزیون ها را از طریق اینترنت روشن کنید. تلویزیون سامسونگ و کامپیوتر را در همان شبکه متصل کرده و برنامه های Magic Packet را به آدرس MAC یک تلویزیون ثبت شده ارسال کنید. سپس، تلویزیون را از طریق پورت LAN بیدار می کند.

نحوه روشن کردن تلویزیون سامسونگ

با توجه به یک دستگاه سازگار که به طور خودکار کشف شده یا در غیر این صورت دارای آدرس MAC است، افزودن دستور Wake on LAN ساده است:

  • دکمه Activity یا دکمه مورد نظر جهت افزودن تلویزیون را به آن باز کنید.
  • تلویزیون را از لیست انتخاب کنید.
  • دستور ویژه (+ WAKE ON LAN) را به عنوان دستور ارسال انتخاب کنید

اگر تلویزیون سامسونگ Ex-Link شما فعال باشد، می توانید از طریق سریال با استفاده از آداپتور سریال و Simple Cable Serial 3.5 mm آن را کنترل کنید. برای تلویزیون های سامسونگ که EX-Link فعال نیستند (معمولاً مدل های قدیمی یا سطح پایین)، از کنترل IR از طریق آداپتور مادون قرمز استفاده کنید.

چرا تلویزیون من خاموش نمی شود؟

دلایل مختلفی برای خاموش نشدن تلویزیون هنگام تلاش برای خاموش کردن آن وجود دارد:

  1. تلویزیون می توانست با استفاده از دکمه روشن / خاموش تلویزیون به جای کنترل از راه دور روشن شود و ممکن است به ریموت پاسخ ندهد.
  2. باتری های از راه دور خالی می شوند یا در موقعیت صحیح قرار داده نشده اند.
  3. ممکن است مانعی برای پورت IR وجود داشته باشد که دریافت سیگنال های مادون قرمز از راه دور را برای تلویزیون دشوار می کند.
  4. ویژگی HDMI CEC می تواند روشن باشد و دکمه روشن / خاموش را از راه دور غیرفعال کند.
  5. تداخل از چراغ های فلورسنت و دیگر ریموت ها می تواند مانع از آن شود که تلویزیون به درستی سیگنال مادون قرمز را از کنترل از راه دور شما احساس کند.
  6. سیستم کنترل اساسی تلویزیون ممکن است خراب شود.

تلویزیون سامسونگ فلاش های چراغ قرمز را روشن نمی کند

اگر تلویزیون سامسونگ شما روشن نشود و چراغ قرمز در حالت آماده به کار چشمک بزند، می تواند به مشکلی در منبع تغذیه شما اشاره کند. محافظ های برق ممکن است در نهایت فرسوده شده و تأمین ولتاژ لازم برای تلویزیون شما را متوقف کنند. بررسی کنید که تلویزیون انرژی کافی دریافت می کند یا خیر.

اگر مشکل محافظ برق یا منبع تغذیه نباشد، می تواند نشانه مشکلی در تلویزیون شما باشد. این می تواند یک خرابی مولفه باشد که باید جایگزین شود.

کنترل از راه دور سامسونگ UHD TV 7 کار نمی کند

  • با فشار دادن دکمه روشن بودن کنترل از راه دور، بررسی کنید که نشانگر روشنایی در پایین تلویزیون چشمک می زند. اگر چنین نشد، باتری ها را در کنترل از راه دور جایگزین کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که باتری ها با تیرهای خود در جهت درست نصب شده اند.
  • سعی کنید ریموت را از فاصله ۱.۵ – ۱.۸ متری مستقیماً به سمت تلویزیون هدایت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =