نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشتی یخچال سامسونگ یکی از معدود خرابی های است که ممکن است بعد از مدتی ایجاد شود اما علت آن چیست؟ اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا یخچال سامسونگ شما ممکن است آب نشت کند و برای رفع مشکل چه کاری می توانید انجام دهید.

نشتی یخچال سامسونگ

مسدود شدن خط آب و نشتی یخچال سامسونگ

در بسیاری از مدل های یخچال سامسونگ، یک خط آب به یخچال سامسونگ وجود دارد که آب آشامیدنی و یخ را تامین می کند. هنگامی که این خط آب مسدود می شود، باعث نشت آب از زیر یخچال سامسونگ می شود. مسدود شدن خط آب نیز می تواند مانع از تولید مقدار مناسب یخ توسط دستگاه یخ ساز شود. اگر خط آب مسدود شده باشد، ممکن است متوجه شوید که دستگاه پخش آب به درستی کار نکرده یا اصلا کار نمی کند.

رفع مسدود شدن آب

ابتدا یخچال سامسونگ را خاموش کنید. سپس، باید شیر قطع را روشن کنید. این اقدامات احتیاطی ایمنی از هر گونه آسیبی به یخچال سامسونگ یا شما در حین کار بر روی آن جلوگیری می کند. پس از این، باید خط آب را برای هر گونه آسیب بررسی کنید. اگر خط آب آسیب قابل توجهی داشته باشد، باید آن را تعویض کنید. یک برقکار یا تکنسین لوازم خانگی معمولاً می تواند این کار را به سرعت با استفاده از یک آچار و یک خط آب جدید انجام دهد.

اگر خط آب کاملاً دست نخورده به نظر می رسد به جز برای مقداری انسداد، احتمالاً یخ در خط ایجاد شده و باعث انسداد شده است. در این حالت فقط باید حدود چهار ساعت یخچال سامسونگ را از برق جدا نگه دارید تا یخ آب شود.

تعمیر آسان تبلت سامسونگ

مسدود شدن تخلیه یخ زدایی و نشتی یخچال سامسونگ

مسدود شدن زهکشی یخ زدایی محتمل ترین دلیل نشت آب یخچال سامسونگ شما است. زهکش یخ زدایی از یخ زدگی یخچال سامسونگ جلوگیری می کند. یخچال سامسونگ به طور خودکار یخ‌زدایی می‌کند و آب را داخل تابه می‌ریزد. گاهی اوقات، ذرات غذا یا باقی مانده های دیگر باعث مسدود شدن زهکشی یخ زدایی می شود. گرفتگی می تواند منجر به تجمع یخ شود.

راه حل های رفع تخلیه یخ زدایی

برای رفع مشکل، سعی کنید یخ را آب کنید. این کار را با قرار دادن آب گرم در یک قابلمه گرم یا ظرف مشابه انجام خواهید داد. آب را در زهکشی در فریزر بریزید. اگر این کار نکرد، برخی از افراد سعی می کنند از لوله پاک کن یا آویز سیمی برای شکستن یخ استفاده کنند. اگر گرفتگی در شیلنگ خیلی دور است، ممکن است لازم باشد یخچال سامسونگ را جابجا کرده و شیر را جدا کنید.

یک یخچال سامسونگ ناهموار و نشتی یخچال سامسونگ

لزوماً لازم نیست یخچال سامسونگ شما کاملاً یکنواخت باشد. در واقع قسمت جلویی یخچال سامسونگ باید کمی بالاتر باشد تا مایع خنک کننده به خوبی جریان یابد. اگر مایع خنک کننده نتواند به درستی جریان یابد، میعان می تواند ایجاد شود و باعث ایجاد گودال هایی در زیر یخچال سامسونگ شود. مشکلات مربوط به عدم تعادل یخچال سامسونگ در اولین باری که یخچال سامسونگ را می گیرید یا بعد از جابجایی آن بیشتر می شود.

رفع ناهمواری یخچال سامسونگ

با گرفتن سطحی شروع کنید تا بفهمید یخچال سامسونگ چقدر یکنواخت است. شما باید سطح را در کف یخچال سامسونگ قرار دهید و نه کشو یا قفسه. اگر سطح یخچال سامسونگ مشخص می کند که یخچال سامسونگ یکنواخت نیست، ممکن است لازم باشد پایه های یخچال سامسونگ را تنظیم کنید. ممکن است برای جابجایی یخچال سامسونگ برای تنظیم پایه ها به کمک نیاز داشته باشید.

چه زمانی با حرفه ای ها تماس بگیرید

در یک نقطه خاص، ممکن است لازم باشد برای رفع نشت با خدمات حرفه ای تماس بگیرید. بسیاری از مردم هیچ دانشی در مورد لوازم خانگی ندارند. اگر با نگهداری یخچال سامسونگ آشنا نیستید، بهتر است فوراً با یک متخصص تماس بگیرید. اگر تمام تلاش خود را برای متوقف کردن مشکل انجام داده اید، اما نشتی همچنان اتفاق می افتد، ممکن است لازم باشد برای خدمات حرفه ای نیز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر محصولات سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یک =