نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ممکن است شما از کاربران پرینتر لیزری سامسونگ باشید که به صورت ناگهانی بعد از استفاده از آن نتوانید دستگاه را روشن کنید. و با بررسی دوشاخه ها و دکمه پاور باز هم مشکل وجود داشته باشد. یکی از مشکلات متداول روشن نشدن پرینتر است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اگر پرینتر سامسونگ شما روشن نمی شود

اول از همه، باید کابل برق پرینتر سامسونگ را به پریز برق وصل کنید. پس از این کار، دکمه پاور را فشار دهید و چند لحظه صبر کنید تا نشانگر چراغ پاور شروع به چشمک زدن کند. اگر چراغ پاور چشمک نمی زند، باید دکمه پاور را فشار دهید. همچنین، دکمه پاور را برای مدت طولانی نگه ندارید زیرا ممکن است پرینتر شما خاموش شود.

در مرحله بعد، باید منبع تغذیه پرینتر سامسونگ را از پریز برق جدا کنید. کابل برق پرینتر خود را به درستی بررسی کنید زیرا اگر آسیب دیده باشد، باید کابل برق را با کابل جدید تعویض کنید. لطفاً به یک چیز توجه داشته باشید، یعنی کابل برق پرینتر سامسونگ به ماژول برق متصل است. شما باید ماژول برق را از پرینتر جدا کرده و پس از آن کابل برق را به پریز برق وصل کنید.

در مرحله بعد، باید یک بار دیگر منبع تغذیه را به پرینتر سامسونگ وصل کنید و سپس کابل برق را به پریز برق وصل کنید. یک چیز را تأیید کنید، یعنی کابل برق محکم به ماژول برق وصل شده است. اگر پرینتر سامسونگ شما هنوز روشن نمی شود، باید کابل برق را به پریز دیگری وصل کنید. در صورتی که پرینتر شما در این زمان قدرت داشته باشد، باید بدانید که مشکل مربوط به پریز برق است.

به پشت پرینتر خود بروید و سپس کانکتورهای USB را جدا کنید. اگر پرینتر سامسونگ شما بدون کابل USB روشن می شود، USB باعث مشکل می شود، بنابراین باید کابل USB را تعویض کنید.

روشن نشدن پرینتر سامسونگ

دلیل اینکه نمی توانید پرینتر سامسونگ را روشن کنید می تواند به دلیل مشکل در پریز برق باشد که به آن وصل شده است یا ممکن است سیم مشکل داشته باشد یا مشکلی در داخل وجود داشته باشد. من چند تکنیک عیب یابی برای حل مشکل روشن نشدن سامسونگ را توضیح خواهم داد.

لطفا دستورالعمل های ذکر شده را با دقت دنبال کنید:

سعی کنید به منبع برق دیگری وصل شوید: ابتدا مطمئن شوید که پریز برقی که به آن وصل شده است در شرایط کارکرد کامل است. دستگاه دیگری را به همان پریز برق وصل کنید و اگر کار کرد، ایراد از دستگاه است. همچنین، سعی کنید پرینتر خود را به یک پریز برق دیگر در خانه خود وصل کنید.

دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید

پرینتر سامسونگ خود را به منبع برق ثابت وصل کنید و دکمه روشن/خاموش را به مدت ۱۰-۲۰ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. اگر هیچ اتفاقی نیفتد، ممکن است پرینتر شما دارای برخی مشکلات داخلی در مدار برق باشد که باعث این مشکل شده است.

تنظیم مجدد پرینتر سامسونگ

اگر یک دکمه دستی در پرینتر شما برای بازنشانی تنظیمات به حالت پیش فرض وجود دارد، از آن برای بازنشانی آن استفاده کنید. دکمه ریست را به مدت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه فشار دهید و سپس دوباره پرینتر خود را راه اندازی مجدد کنید. اگر مشکل به دلیل تنظیمات معیوب بود، به احتمال زیاد به دلیل تنظیم مجدد از بین می رود.

به‌روزرسانی درایور/ سیستم‌افزار سامسونگ

درایورها و میان‌افزار برنامه‌های نرم‌افزاری هستند که در دستگاه شما تعبیه شده‌اند تا عملکردهای آن را حفظ کرده و سخت‌افزار آن را کنترل کنند. این برنامه های نرم افزاری در برابر خراب شدن یا حتی قدیمی شدن آسیب پذیر هستند. بنابراین به احتمال زیاد یکی از رانندگان مسئول مکانیزم روشن و خاموش کردن برق ممکن است مقصر باشد.

به‌روزرسانی‌های میان‌افزار همچنین تضمین می‌کنند که برخی از مشکلات و مشکلات دستگاه برطرف می‌شوند. بنابراین به وب سایت رسمی فروشنده خود بروید و تمام نسخه به روز شده درایور و سیستم عامل پرینتر خود را دانلود کنید. آنها را یک به یک نصب کنید و سپس دوباره پرینتر خود را راه اندازی مجدد کنید و ببینید آیا کار می کند یا خیر.

با یک تکنسین تماس بگیرید

اگر روش‌های ذکر شده در بالا به شما کمک نکرد تا مشکل را حل کنید، احتمالاً با آسیب فیزیکی مواجه شده است یا خرابی بزرگ نرم‌افزاری رخ داده است. توصیه می کنیم اگر پرینتر شما تحت دوره گارانتی است با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید، در غیر این صورت برای راه حل های آسان و سریع با ارائه دهنده پرینتر سامسونگ تماس بگیرید.

امیدواریم این روش ها به شما کمک کرده باشد که مشکلات روشن نشدن پرینتر سامسونگ را حل کنید، در صورتی که در این مورد تردید یا سؤال دیگری دارید، با خیال راحت با ما تماس بگیرید و من خوشحال می شوم کمک کنم.

مقالات مرتبط:

تعویض فوم رولر پرینتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =