دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ روشن نشود یا چرخه شستشو را شروع نکند، بسیاری از مردم به سرعت به این نتیجه می رسند که دستگاه کار خود را انجام داده است و زمان آن فرا رسیده که روی یک ماشین جدید سرمایه گذاری کنند. با این حال، ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که ماشین لباسشویی سامسونگ شما چرخه خود را شروع نمی کند، و ممکن است از ارزان و ساده بودن تعمیر شگفت زده شوید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چراغ ماشین لباسشویی سامسونگ روشن نمی شود

اولین کاری که باید هنگام تشخیص مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ خود انجام دهید این است که بررسی کنید که آیا ایراد از پریز دیواری است یا نه خود دستگاه.

اگر دستگاه‌ها در طول چرخه حرکت کنند، اغلب می‌توانند سوئیچ پریز دیواری را بچرخانند، بنابراین ارزش دیدن این را دارد که آیا چنین است.

اگر پریز روشن است اما چراغ‌های دستگاه هنوز روشن نیست، چیز دیگری مانند لامپ را به پریز وصل کنید تا ببینید آیا کار می‌کند یا خیر. اگر این کار نکرد، مشکل از خود پریز دیواری است و نیاز به تعمیر دارد. اگر لامپ یا رادیو شما با اتصال به برق کار می کند، پس مشکل از دستگاه است.

مورد بعدی که باید بررسی کنید فیوز دستگاه است. سعی کنید فیوز را با یکی از آمپرهای مشابه تعویض کنید. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما اکنون کار می کند، پس مشکل حل شده است!

چراغ ماشین لباسشویی سامسونگ روشن می شود اما کار نمی کند

اگر چراغ های ماشین لباسشویی سامسونگ شما روشن شود اما چرخه شستشو شروع نشود، واضح است که برق به آن منتقل می شود. بنابراین، مشکل از خود دستگاه است.

به دلایل ایمنی، ماشین‌های لباسشویی سامسونگ مدرن به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که در صورت بسته نشدن درب، چرخه را متوقف کنند. اگر در قفل درب مشکلی وجود داشته باشد، درب نمی تواند به درستی بسته شود.

بررسی کنید که آیا می توانید صدای کلیک درب را در موقعیت بسته بشنوید. اگر اینطور باشد، ممکن است مشکل از سیم‌کشی یا سنسوری باشد که به دستگاه می‌گوید درب کاملاً بسته شده است و یک متخصص ممکن است نیاز به بررسی دستگاه داشته باشد.

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما روشن نمی شود، موارد بالا برخی از عیوب رایج تر را نشان می دهد. با این حال، فهرست کاملی از علل بالقوه دیگر وجود دارد که شامل بخاری یا موتور معیوب است.

شما به تازگی یک چرخه را تکمیل کرده اید، اما اکنون دستگاه شروع به کار نمی کند

آیا چند چرخه را پشت سر هم انجام داده اید و دستگاه به خوبی کار می کند، اما اکنون در حال تلاش برای شستشوی دیگری هستید و دستگاه شما روشن نمی شود؟ دلیل می تواند گرم شدن بیش از حد باشد.

ممکن است دستگاه روشن نشود زیرا پس از کار بیش از حد به مدتی برای خنک شدن نیاز دارد. بگذارید چند ساعت بماند و بعد به آن برگردید. اگر دستگاه اکنون به طور معمول کار می کند، می دانید که این مورد بوده است و می توانید در آینده از انجام این کار اجتناب کنید.

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما نیاز به تعمیر دارد، لطفاً روی ماشین برقی کار نکنید زیرا ممکن است باعث آسیب بیشتر یا آسیب به خودتان شود. بهتر است ایمن باشید و اجازه دهید یک مهندس خدمات واجد شرایط تعمیر را انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − نه =