نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ممکن است بعد از ارتقای ویندوز خود از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ ر پرینتر شما مشکلاتی به وجود آید. از این مشکلات رایج می توان به عدم اتصال پرینتر به کامپیوتر اشاره کرد. به نظر شما علت این اتفاق چیست و چه باید کرد. با ما همراه باشید تا به راحتی بتوانید مشکل پرینتر خود را حل کنید.

رفع مشکلات پرینتر سامسونگ در ویندوز ۱۰

دلیل مشکلات پرینتر سامسونگ شما در ویندوز ۱۰ پس از به روز رسانی از ویندوز ۱۰ می تواند به دلایل مختلفی باشد. من مجموعه متفاوتی از تکنیک‌های عیب‌یابی را برای حل مشکل مشکلات پرینتر سامسونگ مورد بحث قرار خواهم داد.

برای رفع مشکلات پرینتر سامسونگ در ویندوز ۱۰، دستورالعمل های زیر را به دقت دنبال کنید:

همه اتصالات خود را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که سیمی که پرینتر شما را به رایانه متصل می کند به خوبی کار می کند، هیچ کابلی در رایانه یا پرینتر شما آسیب ندیده است. همچنین، مطمئن شوید که تمام اتصالات برق خود را بررسی کنید.

اگر پرینتر شما بی سیم یا یک پرینتر شبکه است، مطمئن شوید که پرینتر و رایانه هر دو در یک شبکه وای فای هستند.

پرینتر سامسونگ را دوباره نصب کنید

گاهی اوقات در ویندوز ۱۰ مشاهده شده است که به روز رسانی باعث ناپدید شدن دستگاه های نصب شده قبلی می شود.

بنابراین، پرینتر خود را به‌عنوان پیش‌فرض با رفتن به «Start» > «Control Panel» > «Add a new device/printer» تنظیم کنید و به رایانه‌تان اجازه دهید دستگاه‌های اطراف را جستجو کند.

هنگامی که پرینتر شما شناسایی شد، روی آن کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا این پرینتر را به عنوان دستگاه اصلی خود نصب کنید.

درایورهای پرینتر سامسونگ را به روز کنید

به روز رسانی جدید از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ ممکن است باعث پاک شدن یا خراب شدن درایورها شده باشد. بنابراین، به وب سایت رسمی فروشنده خود بروید و آخرین نسخه موجود را دانلود کنید و آن را بر روی رایانه خود نصب کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که در حین نصب رایانه شما چند بار مجدداً راه اندازی می شود تا تغییرات لازم را اعمال کنید.

به روز رسانی سیستم عامل پرینتر سامسونگ

سفت‌افزار حاوی پیام‌های کدگذاری‌شده برای عملکرد صحیح پرینتر شما است و علاوه بر آن، به‌روزرسانی‌های لازم را برای مشکلات ناشی از نسخه قدیمی‌تر ارائه می‌کند.

بنابراین مانند مرحله قبل، به وب‌سایت رسمی فروشنده خود بروید و آخرین نسخه موجود سفت‌افزار را برای مدل پرینتر خود دانلود کنید.

رایانه خود را به زمان های قبلی بازنشانی کنید

اگر هر یک از مراحل ذکر شده در بالا مشکل را حل نکرد، مطمئن شوید که تنظیمات رایانه خود را به زمانی بازنشانی کنید که پرینتر به خوبی کار می کرد.

امیدواریم این مراحل به شما در حل مشکلات پرینتر سامسونگ در ویندوز ۱۰ کمک کرده باشد. در صورتی که سوالی در رابطه با راه حل ارائه شده دارید، لطفا با ما در تماس باشید. امیدواریم این مطلب بسیار مفید بوده باشد و عملکرد پرینتر را به حالت قبل باز گرداند.

مقالات مرتبط:

تعویض مخزن تونر پرینتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =