نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

طبق نظرسنجی سال ۲۰۱۸، اعضای CR انتظار دارند یخچال سامسونگ هایی که می خرند به طور متوسط ​​۱۰ سال عمر کنند و این با آنچه اکثر تولید کنندگان به ما می گویند مطابقت دارد: یخچال سامسونگ های آنها برای ۱۰ سال کار می کنند. اما این بدان معنا نیست که دهه بدون مشکل خواهد بود.

افزایش طول عمر یخچال

بر اساس داده‌های نظرسنجی ما، تخمین می‌زنیم که ۴۰ درصد از یخچال سامسونگ‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ خریداری شده‌اند، در پنج سال اول دچار مشکل یا خراب می‌شوند. یکی از راه‌های بهبود شانس این است که تعمیر و نگهداری معمولی یخچال سامسونگ خود را در طول سال انجام دهید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا یخچال سامسونگ خود را با خوشحالی حفظ کنید.

  1. کویل های کندانسور را جاروبرقی بکشید.

کویل های کندانسور گرد و غبار، کثیفی، مو، کثیفی و سایر زباله ها را جمع آوری می کنند که می تواند توانایی آنها را در دفع گرما محدود کند، کارایی را محدود کرده و به طور بالقوه باعث خرابی می شود. هر شش ماه یکبار، سیم‌پیچ‌ها را به آرامی با جاروبرقی با جاروبرقی جاروبرقی بکشید تا به بهترین شکل ممکن کار کنند. آنها در قسمت زیرین یا پشت یخچال سامسونگ قرار دارند (در بالای یخچال سامسونگ و فریزر) بنابراین برای رسیدن به آنها باید از روی توری بیرون بیاورید یا یخچال سامسونگ را از کابینت بیرون بیاورید.

  1. واشر درب را تمیز نگه دارید.

واشرهای اطراف درهای یخچال سامسونگ از خروج هوای سرد جلوگیری می‌کنند، اما نشت و تکه‌های غذا می‌توانند جمع شوند و از ایجاد مهر و موم خوب در آنها جلوگیری کنند. جوزف پاچلا که آزمایشگاه تست یخچال سامسونگ CR را اداره می‌کند، می‌گوید: «این کمپرسور را مجبور می‌کند تا سخت‌تر از آنچه باید کار کند. واشرها را با یک اسفنج یا پارچه مرطوب تمیز کنید و مطمئن شوید که آب اضافی آن را خشک کنید تا در بسته شدن درب فرصت تبخیر در چین های واشر نداشته باشد. اگر متوجه کپک شدید، به چیزی برای از بین بردن آن نیاز دارید، مانند یک پاک کننده ضد عفونی کننده. اما ابتدا دفترچه راهنمای یخچال سامسونگ خود را بررسی کنید تا ببینید آیا باید از مصرف برخی محصولات اجتناب شود.

  1. فیلتر آب را عوض کنید.

اگر یخچال سامسونگ شما فیلتر آب دارد، هر شش ماه یکبار آن را تعویض کنید. مراقب فیلترهای پس از فروش باشید زیرا بررسی اینکه آیا آنها آلاینده ها و باکتری ها را از آب آشامیدنی شما پاک می کنند یا خیر دشوار است.

از سوی دیگر، اگر مطمئن هستید که منبع آب شما ایمن است و نمی‌خواهید سالانه ۱۰۰ دلار یا بیشتر برای فیلتر هزینه کنید، احتمالاً می‌توانید بدون فیلتر ادامه دهید. در یخچال سامسونگ‌های خاص باید یک دوشاخه کارتریج را وارد کنید تا آب جریان داشته باشد. (باید همراه یخچال سامسونگ می آمد.)

  1. بالای یخچال سامسونگ را شفاف نگه دارید.

در برابر تمایل به استفاده از بالای یخچال سامسونگ برای نگهداری مقاومت کنید، زیرا هر چیزی که در آنجا باقی می ماند می تواند در توانایی آن برای دفع گرما اختلال ایجاد کند. برای آشپزخانه‌هایی که کابینت‌هایی روی یخچال سامسونگ دارند، مطمئن شوید که بین کابینت‌ها و بالای یخچال سامسونگ یک فاصله بگذارید تا به جریان هوا کمک کند. برخی از مدل‌ها توصیه‌های فاصله‌گذاری خاصی را در کتابچه راهنمای مالک دارند، اما پاچلا می‌گوید فاصله ۱ اینچی یک قانون کلی خوب است.

  1. پخش کننده آب/یخ را تمیز کنید.

یک فیلم سفید می تواند به مرور زمان روی تلگراف و سینی آن جمع شود. این تاثیری بر طول عمر یخچال سامسونگ شما نخواهد داشت، اما ناخوشایند است. می توانید فیلم را با مخلوطی از آب و سرکه سفید به مقدار مساوی پاک کنید. اگر جدا نشد، ممکن است مجبور شوید سینی را در مخلوط خیس کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =