نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا بلندگو روی گوشی سامسونگ کار نمی کند

چند مورد وجود دارد که می تواند هنگام بلندگو یا هنگام گوش دادن به پخش صدا از طریق تلفن Galaxy خود مشکلاتی را در بلندگو ایجاد کند. به عنوان مثال، ممکن است یک دستگاه خارجی وجود داشته باشد که صدا در آن هدایت می شود. همچنین ممکن است مشکل نرم افزاری یا آسیب فیزیکی باعث ایجاد این مشکل شده باشد.

  1. ضعف دستگاه های خارجی

  • هر چیزی که به جک هدفون وصل شده است، از جمله میله های سلفی، جذابیت ها و غیره را حذف کنید.
  • هرگونه کیف شخص ثالث، فیلم محافظ، پوست، چسب یا هر وسیله جانبی دیگری را که معمولاً با تلفن شما تماس می گیرد، بردارید.
  • بلوتوث را با کشیدن انگشت از پایین به بالا برای باز کردن تنظیمات سریع غیرفعال کنید. برای خاموش کردن بلوتوث، روی نماد بلوتوث ضربه بزنید.
  1. تلفن را مجدداً راه اندازی کنید.

دکمه روشن / خاموش را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید تا منوی پاور ظاهر شود. روی Power off ضربه بزنید.

در تلفن های بدون دکمه پاور اختصاصی، دو انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید تا تنظیمات سریع باز شود. روی نماد Power در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس روی Power off ضربه بزنید.

پس از خاموش شدن تلفن، ۳۰ ثانیه منتظر بمانید و سپس دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا گوشی شما روشن شود.

  1. در صورت خیس شدن گوشی خود را خشک کنید.

در صورت وجود آب در بلندگو، مشکلات صوتی ممکن است ایجاد شود.

اگر دستگاه شما خیس شد، فوراً آن را خشک کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است آب را حذف کنید. مطمئن شوید که گوشواره (در بالای جلوی گوشی)، میکروفون اصلی (در پایین گوشی)، بلندگوی خارجی (همچنین در پایین گوشی) و پورت USB را با یک پارچه نرم و تمیز بچسبانید.

گوشی را در معرض آب نمک یا آب یونیزه قرار ندهید. اگر تلفن شما در معرض آب نمک قرار دارد، گوشی را با آب تازه بشویید و سپس آن را با یک پارچه تمیز و نرم کاملاً خشک کنید. در غیر این صورت، هنگام خشک شدن، نمک ممکن است جمع شود و میکروفون اصلی، هدفون یا بلندگوی خارجی را مسدود کند.

  1. اسپیکر را تست کنید.

در حین پخش موسیقی از کلیدهای تنظیم صدا استفاده کنید تا مطمئن شوید صدا قطع نشده است. اگر کیفیت صدا خوب است، بلندگوی شما به طور عادی کار می کند و یکی از دستگاه های خارجی که حذف کرده اید باعث ایجاد مشکل شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =