نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سازماندهی یخچال ساید بای ساید. یخچال سامسونگ های ساید بای ساید فضا و تطبیق پذیری را ارائه می دهند که نگهداری مواد غذایی شما را به یک کار ساده تبدیل می کند. با گذشت زمان، درها و قفسه های یخچال سامسونگ شما ممکن است به هم ریخته شوند. دانستن اینکه چگونه یخچال سامسونگ ساید بای ساید خود را به درستی سازماندهی کنید می تواند در طولانی مدت به صرفه جویی در وقت شما کمک کند. با این راهنما همراه باشید تا ایده های مفیدی برای سازماندهی یخچال سامسونگ ساید بای ساید داشته باشید که می تواند اطمینان حاصل کند که یخچال سامسونگ شما از حداکثر پتانسیل خود استفاده می کند.

سازماندهی یخچال ساید بای ساید

راهنمای ۵ مرحله ای سازمان یخچال سامسونگ ساید بای ساید

آشنایی با شرایط بهینه غذا، محفظه های نگهداری تخصصی و نیازهای نگهداری مواد غذایی مختلف در یخچال سامسونگ ساید بای ساید شما می تواند به تازه نگه داشتن غذا کمک کند. با حفظ یک محیط ایده آل برای نگهداری مواد غذایی با نکات و ایده های نگهداری در یخچال سامسونگ در این راهنما، در زمان و پول خود در فروشگاه مواد غذایی صرفه جویی کنید.

مرحله ۱ تمیز کردن داخل و خارج یخچال سامسونگ

تمیز کردن منظم یخچال سامسونگ می تواند به شما کمک کند فضای ذخیره سازی را به حداکثر برسانید، آشپزخانه خود را سازماندهی کنید و با پاک کردن موارد ناخواسته، محیطی تازه را برای غذای خود تضمین کنید. برای تمیز کردن یخچال سامسونگ ساید بای ساید خود، قبل از پاک کردن داخل و خارج دستگاه، همه مواد غذایی و قطعات قابل جدا شدن از جمله قفسه ها و کشوها را بردارید.

برای تمیزی کامل بیرونی یخچال سامسونگ، از یک پاک کننده ملایم مانند affresh®۱ استفاده کنید تا درخشندگی را به لوازم استیل ضد زنگ خود بازگرداند. برای تمیز کردن فضای داخلی یخچال سامسونگ، از یک اسفنج تمیز یا پارچه نرم و یک ماده شوینده ملایم در آب گرم استفاده کنید تا قبل از شستشو و خشک کردن کامل، تمام سطوح و قطعات قابل جدا شدن را با دست بشویید. مطمئن شوید که تمام قسمت‌های یخچال سامسونگ خود را تمیز می‌کنید، از کشوهای ترد گرفته تا قفسه‌هایتان، که یک صفحه تمیز برای سازماندهی ایجاد می‌کند.

مرحله ۲ سازماندهی کردن سطل ها و محفظه های درب

سطل‌هایی که در قسمت داخلی درب‌های یخچال سامسونگ شما قرار دارند، مکانی ایده‌آل برای نگهداری اقلام کمتر فاسد شدنی مانند کره یا نوشابه و اقلامی با ماندگاری طولانی‌تر هستند. نزدیکی درب همچنین به شما امکان دسترسی آسان به اقلامی که مرتباً به آنها دسترسی دارید، مانند چاشنی ها می دهد.

مرحله ۳ مکان مورد نیاز برای شما

قفسه‌های یخچال سامسونگ ساید بای ساید شما در جلو و وسط، برای نگهداری اقلام روزمره و غیر قابل تولید مانند سس ماکارونی شیشه‌ای، دیپ‌ها یا ظروف باقیمانده غذا عالی هستند. برای سهولت در گرفتن اقلامی که به دنبال آن هستید، می توانید غذاهای مشابه را با هم گروه بندی کنید.

به خاطر داشته باشید که ممکن است تفاوت‌های جزئی در دما بین قفسه‌های یخچال سامسونگ وجود داشته باشد، بنابراین مهم است که هنگام تعیین مکان‌هایی برای نگهداری اقلام خود این ذهنیت را داشته باشید. به طور کلی، قفسه های پایین معمولا کمی خنک تر از قفسه های بالایی هستند. به عنوان مثال، قفسه های بالایی ممکن است مکانی قابل دسترس برای نگهداری اقلامی مانند شیر یا تخم مرغ باشد، در حالی که قفسه های پایینی برای نگهداری غذاهای فاسد شدنی مانند گوشت بهترین هستند.

مرحله ۴ قرار دادن وسایل در کشوهای یخچال سامسونگ

کشوهای نگهداری از ویژگی های کاربردی یخچال سامسونگ های ساید بای ساید هستند. آنها یک محیط ذخیره سازی تخصصی را برای کمک به تازه نگه داشتن مواد حساس برای مدت طولانی تری فراهم می کنند. از کشوی اغذیه فروشی یخچال سامسونگ خود برای اقلامی مانند گوشت ها و پنیرهای فاسد شدنی بالا و کشوهای ترد برای میوه ها و سبزیجات استفاده کنید.

اکثر یخچال سامسونگ های ساید بای ساید دارای دو کشو ترد هستند که به شما امکان می دهد جریان هوا را در سطل ها تنظیم کنید و رطوبت را تحت تأثیر قرار دهید. برای تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات با پوست نازک مانند اسفناج، کلم بروکلی یا توت فرنگی از یک کشوی ترد با رطوبت بالا استفاده کنید. برای میوه ها و سبزیجات با پوست ضخیم مانند فلفل یا سیب، از کشوی کریسپر با رطوبت کم استفاده کنید.

مرحله ۵ سازماندهی سمت فریزر

قسمت فریزر یخچال سامسونگ خود را مرتب و منظم نگه دارید تا اقلامی از انواع توت های یخ زده تا شام های تلویزیونی مورد علاقه خانواده خود را ذخیره کنید. هنگام نگهداری اقلام در قسمت فریزر یخچال سامسونگ خود، اقلام را به صورت عمودی با استفاده از سطل ها و ظروف نگهدارنده در فریزر بچینید تا بتوانید به راحتی آنچه دارید را ببینید و آنچه را که نیاز دارید خارج کنید.

همچنین سازماندهی اقلام فریزر را بر اساس تاریخ انقضا در نظر بگیرید. همانطور که سازماندهی اقلامی که بیشتر استفاده می کنید مفید است، اطمینان از دسترسی بیشتر اقلامی که زودتر منقضی می شوند در فریزر می توانند باعث ضایعات کمتر مواد غذایی و جستجو و سازماندهی مجدد کمتر شود.

پیشنهاد مطالعه: دلایل رایج خنک نشدن یخچال سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =