نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه اندازی مجدد مداوم تلویزیون . سامسونگ یکی از برندهای قابل اعتماد در صنعت سرگرمی دیجیتال است. مجموعه ای از لوازم الکتریکی آن شامل تلویزیون هوشمند سامسونگ است که با دوام و کیفیت بسیار خوب شناخته شده است. با این حال، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از ایراد مصون نیستند و بنابراین می‌توانند هر از چندگاهی دچار اشکالات فنی شوند.

این امکان وجود دارد که تلویزیون هوشمند سامسونگ شما به طور غیرمنتظره در وسط برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما به طور غیر منتظره راه اندازی مجدد شود. اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ شما به خودی خود راه اندازی مجدد می شود، احتمالاً به این معنی است که منبع تغذیه تلویزیون معیوب است یا اتصال کابل برق شل شده است.

دلایل دیگر می تواند این باشد که یک نقص نرم افزاری در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما وجود دارد یا برخی از قطعات سخت افزاری تلویزیون شما آسیب دیده اند. رسیدگی به دلایل مربوط به نرم افزار آسان تر است زیرا با بازنشانی تنظیمات کارخانه تلویزیون سامسونگ می توان آنها را برطرف کرد. رفع مشکلات مربوط به سخت افزار کمی مشکل است و معمولاً نیاز به تعویض قطعات آسیب دیده دارد.

راه اندازی مجدد مداوم تلویزیون
راه اندازی مجدد مداوم تلویزیون

چرا تلویزیون سامسونگ من به راه اندازی مجدد ادامه می دهد

تلویزیون هوشمند سامسونگ شما ممکن است به دلایل زیر خود به خود راه اندازی مجدد شود:

  • شل بودن کابل های برق یا معیوب بودن منبع تغذیه
  • نرم افزار تلویزیون قدیمی
  • اتصال ضعیف به اینترنت
  • مادربرد یا خازن آسیب دیده

شل شدن کابل های برق

شل شدن کابل های برق مقصر اصلی این موارد هستند. اگر اتصال کابل برق شما به پریز یا منبع برق شل یا لرزان باشد، جریان برق به تلویزیون شما قطع می شود و سامسونگ شما خود به خود خاموش می شود.

به همین ترتیب، اگر منبع تغذیه شما ایرادی داشته باشد، یک موج غیرعادی برق، به عنوان مثال، جریان برق به تلویزیون شما ممکن است قطع شود و باعث شود تلویزیون شما خاموش شود و در زمانی که جریان جریان ثابت است، دوباره روشن شود.

نرم افزار تلویزیون قدیمی

تلویزیون های هوشمند سامسونگ بر روی سیستم عاملی کار می کنند که نیاز به به روز رسانی مداوم دارد. نرم افزار قدیمی معمولاً پر از اشکالات و خطاهای فنی است که بر عملکرد تلویزیون تأثیر می گذارد. این خطاها همچنین بر عملکرد تلویزیون شما تأثیر می گذارد و می تواند باعث خاموش شدن غیرمنتظره آن شود.

اتصال ضعیف به اینترنت

تلویزیون هوشمند سامسونگ شما از اتصال اینترنت برای بررسی به‌روزرسانی‌های خودکار آنلاین استفاده می‌کند، اگر این تنظیماتی است که در تلویزیون خود دارید. با این حال، اگر تلویزیون به دلیل اتصال ضعیف اینترنت با مشکلات اتصال به اینترنت مواجه شود، تلویزیون هوشمند سامسونگ شما برای تکمیل به‌روزرسانی‌ها به راه‌اندازی مجدد ادامه می‌دهد.

مادربرد یا خازن آسیب دیده

مادربرد تلویزیون هوشمند سامسونگ خانه اکثر اجزای مهم تلویزیون شماست. تراشه‌ها، مدارها و کابل‌های لازم برای عملکرد تلویزیون شما را در خود جای داده است. اگر مادربرد معیوب باشد، احتمال خرابی سایر قطعات یا مدارها وجود دارد. این در نهایت باعث می شود تلویزیون شما به راه اندازی مجدد ادامه دهد.

خازن نیز یکی از اجزای مهمی است که برای تامین برق تلویزیون شما ضروری است. اگر خراب شود یا دچار ایراد شود، قطعاً منبع تغذیه سایر اجزای تلویزیون را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود تلویزیون شما بارها و بارها راه اندازی مجدد شود.

نحوه تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ که دائماً راه اندازی می شود

تعمیر تلویزیون سامسونگ که به طور مداوم راه اندازی مجدد می شود، تنها در صورتی آسان تر می شود که علت اصلی مشکل شناسایی شود. برای رسیدن به این هدف، باید با استفاده از هر یک از روش هایی که در زیر به اشتراک می گذارم، مشکل را عیب یابی کنید و راه حل مناسب را اعمال کنید.

علت مشکل راه اندازی مجدد ممکن است مربوط به نرم افزار یا سخت افزار باشد. اگر مربوط به نرم افزار است، می توانید به راحتی آن را توسط خودتان حل کنید.

برعکس، مسائل مربوط به سخت افزار، اغلب، شامل یک جزء اینترنت آسیب دیده است. برای رفع آن، به کمک یک تکنسین حرفه ای تلویزیون برای تعویض قطعه نیاز دارید.

بیشتر اوقات، این قطعات سخت افزاری گران هستند و پولی که برای جایگزینی آنها خرج می کنید می تواند برای خرید یک تلویزیون جدید استفاده شود. اگر تلویزیون شما همچنان تحت گارانتی است، باید برای تعمیر تلویزیون با سامسونگ تماس بگیرید. با استفاده از یکی از این تکنیک‌ها می‌توانید تلویزیون هوشمند سامسونگ را که به راه‌اندازی مجدد ادامه می‌دهد، تعمیر کنید:

  • کابل های برق شل شده یا منبع تغذیه معیوب را بررسی کنید
  • نرم افزار تلویزیون را به روز کنید
  • از اتصال خوب اینترنت اطمینان حاصل کنید
  • چرخه برق تلویزیون شما
  • بازنشانی SmartHub
  • تلویزیون را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید
  • مادربرد یا خازن آسیب دیده را بررسی کنید

شل بودن کابل برق را بررسی کنید

اولین کاری که باید انجام دهید وقتی تلویزیون سامسونگ شما خاموش می شود یا به طور غیرمنتظره ای دوباره راه اندازی می شود این است که اطراف تلویزیون را برای وجود کابل برق شل شده بررسی کنید. اتصال بین دوشاخه تلویزیون و پریز برق یا منبع برق را محکم کنید و سپس تلویزیون را دوباره روشن کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

اگر مشکوک به افزایش برق یا ایراد در منبع تغذیه هستید، به سادگی منبع تغذیه را از جایی که سیم تلویزیون را وصل می کنید تغییر دهید و امیدواریم با این کار مشکل حل شود.

به روز رسانی نرم افزار تلویزیون

تلویزیون هوشمند سامسونگ شما باید همیشه بر روی آخرین نسخه نرم افزار خود اجرا شود تا از اختلالات ناشی از اشکالات یا خطاهای نرم افزاری جلوگیری شود.

می‌توانید با تنظیم تلویزیون سامسونگ برای بررسی به‌روزرسانی‌های خودکار از طریق اینترنت، کار را برای خود آسان‌تر کنید. به شرط انتشار نسخه های جدید، این به روز رسانی ها به صورت خودکار دانلود و نصب می شوند.

برای تنظیم به‌روزرسانی‌های خودکار باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. با استفاده از کنترل از راه دور، به تنظیمات بروید و پشتیبانی را انتخاب کنید.
  2. به Software Update رفته و به Auto Update بروید.
  3. گزینه را روی ON قرار دهید.

اگر می خواهید خودتان نرم افزار را به روز کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به تنظیمات بروید و پشتیبانی را انتخاب کنید.
  2. به Software Update رفته و Update Now را انتخاب کنید.

با این کار آخرین نرم افزار را دانلود کرده و روی تلویزیون سامسونگ نصب می کنید.

پیشنهاد مطالعه: مشخصات سینمای خانگی سامسونگ بی سیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =