نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا با مشخصات سینمای خانگی سامسونگ آشنایی دارید؟ سینماهای خانگی سامسونگ می توانند به سرعت یک اتاق را در سیم ها فرو ببرند. حتی اگر سیم‌هایی که تلویزیون را به تجهیزات ویدئویی متصل می‌کنند به خوبی پنهان شده باشند، بلندگوهای صدای فراگیر باید در سراسر اتاق نصب شوند تا تجربه‌ای کامل از سینمای خانگی سامسونگ داشته باشید. این بلندگوها همگی به سیم‌های جداگانه نیاز دارند که می‌تواند به سرعت باعث آشفتگی شود. خوشبختانه، تبدیل یک سینمای خانگی سامسونگ به صدای بی سیم بسیار آسان است. ویدیوی بی‌سیم داستان دیگری است که فناوری هنوز در حال توسعه است. با کمی سرمایه گذاری در فرستنده ها، می توانید بسیاری از سیم های فضای سینمای خانگی سامسونگ خود را از بین ببرید.

مشخصات سینمای خانگی سامسونگ
مشخصات سینمای خانگی سامسونگ

صدای سینمای خانگی سامسونگ بی سیم

بلندگوهای موجود خود را به بی سیم تبدیل کنید. این کار را می توان با خرید فرستنده و گیرنده برقی انجام داد. سیم‌های بلندگو را جدا کرده و از سیم‌های کوتاه‌تر برای اتصال خروجی صدای سینمای خانگی سامسونگ خود به فرستنده استفاده کنید. گیرنده یک واحد کوچک است که در کنار بلندگوهای طرف دیگر اتاق قرار می گیرد. این بلندگوها باید با کابل های صوتی کوتاه به گیرنده وصل شوند و گیرنده همچنان باید به دیوار وصل شود و این باعث می شود این گزینه ۱۰۰ درصد بی سیم نباشد.

بلندگوهای بی سیم خاص را بخرید. اینها همچنان برای برق رسانی باید به پریز دیواری وصل شوند، اما گیرنده را برای از بین بردن به هم ریختگی تعبیه کنید. برخی نیز تنظیم انعطاف پذیرتر تنظیمات تاخیر صدا را ارائه می دهند که می تواند جلوه صدای فراگیر واقعی تری را ایجاد کند.

بلندگوهای باتری دار را در اطراف اتاق قرار دهید. بلندگوهای بی سیم با باتری وجود دارند و نیاز به اتصال پریز برق را از بین می برند. آنها مانند سایر سیستم های بی سیم عمل می کنند، با یک فرستنده که توسط کابل های صوتی به خروجی صدای سیستم شما متصل است. بیشتر علاقه مندان به سینمای خانگی سامسونگ اینها را راه حلی ناکارآمد می دانند، زیرا توان محدود ارائه شده توسط باتری ها صدای کافی را به بلندگوها نمی دهد تا واقعاً در زمینه سینمای خانگی سامسونگ مؤثر واقع شوند. اگر بتوانید سکوت و نیاز به تعویض باتری ها را تحمل کنید، می توانند سیستم را کاملا بی سیم کنند.

سینمای خانگی سامسونگ از طریق Wi-Fi

دستگاهی بخرید که می تواند سیگنال های تلویزیونی را از طریق Wi-Fi به و از رایانه پخش کند، مانند Slingbox یا Apple TV.

  • یک کارت ورودی تلویزیون بخرید که به رایانه شما جک های ورودی استاندارد صوتی و تصویری می دهد.
  • گیرنده استریم را با استفاده از کابل های A/V ارائه شده به تلویزیون خود وصل کنید.
  • تمام سخت افزارهای ورودی دیگر مانند پخش کننده های DVD و کابل تلویزیون را به ورودی های A/V رایانه خود وصل کنید.
  • محتوای تلویزیونی یا ویدیویی خود را بر روی صفحه نمایش رایانه پخش کنید و آن را به ست تاپ باکس پخش کنید. همچنین می‌توانید صدای رایانه را به بلندگوهای بی‌سیم متصل کنید تا یک سینمای خانگی سامسونگ کاملاً بی‌سیم ایجاد کنید. در حالی که ناخوشایند است، این تنها راه برای ارسال ویدیو به صورت بی سیم در خانه تا زمانی که استانداردهای فناوری جدید ایجاد شود، است.

پیشنهاد مطالعه: پاک کردن صف پرینتر سامسونگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =