دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا مانیتور سامسونگ شما سوسو می زند، ضعیف نمایش می دهد یا مشکلات سخت افزاری دارد؟ خرابی مانیتور بسیار رایج است و پس از استفاده قابل توجه یا به دلیل برخورد شیی با مشکل مواجه شود. همیشه گارانتی خود را مستقیماً و با محل خرید سامسونگ بررسی کنید. ممکن است واجد شرایط یک مانیتور جدید یا تعمیر آن باشید. در این مقاله چند نمونه از مشکلات رایج مانیتور قرار داده شده است.

سوسو زدن مانیتور سامسونگ

سوسو زدن مانیتور سامسونگ یکی از رایج ترین مشکلات است. مشکلات نمایش صفحه مانند سوسو زدن، خطوط و تغییر رنگ می تواند نشان دهنده مشکل در منبع تغذیه یا خود صفحه نمایشگر باشد. بهترین روش در اینجا قطع کامل برق و کامپیوتر است. همه چیز را از برق بکشید و اجازه دهید مانیتور یک دقیقه استراحت کند و سپس آن را به برق و کامپیوتر را با کابل HDMI وصل کنید. اگر این کار نکرد، سعی کنید آن را مستقیماً به دیوار وصل کنید و نه یک نوار برق تا مطمئن شوید منبع تغذیه قابل اطمینان است. کابل HDMI دیگری را نیز امتحان کنید. پورت HDMI ممکن است خراب شود و باعث بروز مشکلاتی در صفحه نمایش شود. اگر چرخه برق و تنظیمات سیم کار نمی کند، صفحه نمایش شما ممکن است به توجه حرفه ای نیاز داشته باشد.

مشکلات سخت افزاری

اگر صفحه نمایش خالی باشد یا اتصال محکمی به رایانه شما برقرار نکند، HDMI مانیتور سامسونگ شما کار نمی کند. پس از تکمیل چرخه برق و امتحان سیم جدید، HDMI ممکن است همچنان در اتصال با مشکل مواجه شود. این ممکن است در انتهای کامپیوتر یا انتهای مانیتور اتفاق بیفتد، و این یک مشکل سخت افزاری است که برای رفع آن نیاز به مهارت های فنی دارد. نصب پورت جدید نیاز به جداسازی، نصب و مونتاژ مجدد دارد. این کار به بهترین وجه توسط سامسونگ یا یک تکنسین خدمات فناوری اطلاعات انجام می شود. تشخیص مشکل از قبل می تواند به یک سرویس فناوری اطلاعات کمک کند تا آن را به سرعت حل کند.

گزینه های جایگزینی

هنگامی که چرخه برق و عیب یابی خانگی سوسو زدن صفحه یا سایر مشکلات را برطرف نمی کند، ارزش دارد که مانیتور را برای تخمین نزد متخصص تعمیر ببرید. مانیتورهای سامسونگ کیفیت بالایی دارند و به همین دلیل ارزان نیستند. قبل از تعویض آن با یک مانیتور جدید، تمام گزینه های گارانتی و تعمیر ممکن را بررسی کنید. حتی ممکن است مانیتور دیگری را روی کامپیوتر و همان کابل تست کنید تا مطمئن شوید مشکل از مانیتور است. اگر مانیتور خراب است و وضوح آن ممکن نیست، مانیتور را در سطل زباله نیندازید. برنامه های بازیافت زباله های الکترونیکی در دسترس هستند و از ورود زباله های الکترونیکی و مواد شیمیایی مضر به محیط زیست جلوگیری می کنند.

مقالات مرتبط:

راهکارهای رفع مشکل زوم مانیتور دسکتاپ سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =