نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 زوم مانیتور دسکتاپ سامسونگ / وضوح صفحه، نمایش نمادها و ذره بین ویندوز ابزارهایی هستند که روی دسکتاپ بزرگنمایی می کنند و آیکون ها را بزرگتر از حد معمول نشان می دهند. این ابزارها برای بهبود نمایش مانیتور سامسونگ با خوانا کردن تصاویر و متن طراحی شده اند، بنابراین بهترین تنظیمات سفارشی را برای به حداکثر رساندن نمایش ارائه می دهند. چه بخواهید زوم شده را در دسکتاپ حفظ کنید یا تنظیمات نمایشگر را تنظیم کنید، مایکروسافت راه هایی برای تنظیم تنظیمات نمایش دسکتاپ به دلخواه شما ارائه می دهد. این می تواند وضوح صفحه نمایش، اندازه نماد دسکتاپ یا تنظیمات بزرگنمایی ذره بین در ویندوز را تغییر دهد.

ابزار Windows Magnifier را در زوم مانیتور دسکتاپ سامسونگ نظر بگیرید

اگر تصاویر روی دسکتاپ بزرگتر از حد معمول هستند، مشکل می تواند تنظیمات زوم در ویندوز باشد. به طور خاص، Windows Magnifier به احتمال زیاد روشن است. مایکروسافت توضیح می دهد که ابزار Windows Magnifier در درجه اول برای بزرگ کردن بخش های خاصی از صفحه نمایش برای افزایش خوانایی طراحی شده است. این بخشی از مرکز سهولت دسترسی در رایانه ویندوزی است.

Windows Magnifier به سه حالت تقسیم می شود: حالت تمام صفحه، حالت لنز و حالت Docked. اگر ذره بین روی حالت تمام صفحه تنظیم شده باشد، کل صفحه بزرگنمایی می شود. اگر دسکتاپ بزرگنمایی شده باشد، سیستم عامل شما به احتمال زیاد از این حالت استفاده می کند.

اگر نمی خواهید از Windows Magnifier استفاده کنید، با فشار دادن کلیدهای “Windows” و “Esc” به طور خودکار آن را غیرفعال می کنید. اگر به مرکز «سهولت دسترسی» در برنامه تنظیمات ویندوز بروید، می‌توانید ذره‌بین را سفارشی کنید و گزینه‌هایی مانند سطح زوم، اندازه لنز و افزایش بزرگ‌نمایی را تغییر دهید.

 زوم مانیتور دسکتاپ سامسونگ

وضوح صفحه نمایش خود را بررسی کنید

وضوح صفحه نمایش به پیکسل ها اشاره دارد، که هزاران نقطه هستند که آنچه را که روی صفحه نمایشگر شما نمایش داده می شود، تشکیل می دهند. به طور کلی، هرچه وضوح بالاتر باشد، تصاویر و متن واضح تر و واضح تر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. رزولوشن در مانیتور سامسونگهای مختلف متفاوت است. هرچه مانیتور سامسونگ بزرگتر باشد، رزولوشن بالاتر است.

تنظیم سطح وضوح در رایانه شما کمتر از حداکثر وضوح پشتیبانی شده توسط مانیتور سامسونگ معمولاً نمادهای بزرگتری را روی دسکتاپ نمایش می دهد. وضوح پایین تصاویر را بزرگ می کند. با این حال، اگر سطح وضوح مطابق با تنظیمات توصیه شده بر روی مانیتور سامسونگ تنظیم شود، تصاویر و متن آنقدر واضح نیستند.

مایکروسافت می گوید که تنظیم وضوح صفحه با استفاده از تنظیمات «نمایش» در برنامه تنظیمات ویندوز، کیفیت نمایش را بهبود می بخشد.

به تنظیمات اندازه نماد نگاه کنید

ویندوز گزینه هایی را برای بزرگنمایی آیکون ها در دسکتاپ ارائه می دهد. نمای نمادها به دسته‌های نمادهای بزرگ، نمادهای متوسط ​​و نمادهای کلاسیک تقسیم می‌شوند. اگر نمادهای روی دسکتاپ بزرگتر به نظر می رسند، نمای آنها در حال حاضر روی “نمادهای بزرگ” تنظیم شده است.

اگر می خواهید اندازه آیکون ها را کاهش دهید، با کلیک راست روی دسکتاپ و انتخاب “View” اندازه آیکون ها نمایش داده می شود. اندازه ای کمتر از تنظیم فعلی را انتخاب کنید و نمادها را بزرگنمایی می کند. از طرف دیگر، فشار دادن و نگه داشتن دکمه “Ctrl” روی دسکتاپ و اسکرول کردن روی ماوس به سمت پایین آیکون‌ها را کوچک‌نمایی می‌کند.

نکاتی برای بهینه سازی نمایشگر برای رفع زوم مانیتور دسکتاپ سامسونگ

وضوح و وضوح صفحه در مانیتور سامسونگ مختلف متفاوت است. به طور کلی، مانیتور سامسونگهای صفحه تخت تصاویر با کیفیت بالاتری نسبت به مانیتور سامسونگهای قدیمی CRT نشان می دهند. اکثر مانیتور سامسونگهای امروزی حداقل رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را حفظ می کنند که یک صفحه نمایش با وضوح بالا است. قبل از استفاده از ویژگی هایی مانند ذره بین ویندوز یا تغییر تنظیمات نمایشگر، برای کسب اطلاعات در مورد بهترین تنظیمات نمایشگر برای بهینه سازی نمایش، به دفترچه راهنمای مانیتور سامسونگ یا مستندات خود مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =