نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش آپدیت تلویزیون سامسونگ

آموزش آپدیت تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا کاربر بتواند از امکانات جدیدی که این کمپانی در فواصل زمانی مختلف در اختیار قرار می دهد، استفاده کند. هماهنگی های میان افزاری، تقسیم بندی جزئیات منطقه ای، اضافه کردن دستورات کد نویسی جدید و سازگاری با پلتفرم از جمله مواردی است که با آپدیت تی وی به دست می آید. با پیشرفت صنعت تلویزیون سازی و استفاده از تکنولوژی های جدید در این حوزه ، تی وی های امروزی تنها دیگر یک پنل نمایشگر نیستند بلکه سیستم کامپیوتری پیشرفته ای هستند که مجهز به سیستم عامل، پردازنده، حافظه رم و گاها حافظه های جانبی هستند.

اهمیت آپدیت تلویزیون سامسونگ

آپدیت تلویزیون سامسونگ برای تلویزیون های هوشمند و غیر هوشمند امکان پذیر است. مدل های هوشمند سیستم عامل هایی مانند فایر فاکس، اندروید تی وی، تایزن، WEB OS و گاها سیستم عامل های انحصاری دارند. با آپدیت کردن می توانید امکانات جدید را به دستگاه خود اضافه کنید. با این روش دستگاه می تواند از فرمت های مختلفی پشتیبانی کند. اهمیت آپدیت تلویزیون سامسونگ را نباید در رفع باگ های سخت افزار- نرم افزاری بی تاثیر دانست. از آنجایی که اجرای دستورات سخت افزارها توسط بردهای “P” به پنل منتقل می شود، رابطه مستقیم نرم افزار در آن کاملا مشهود است.

دو روش پیشنهادی برای آپدیت

یکی از فاکتورهایی که در بروز رسانی مد نظر کمپانی سامسونگ است، رفع باگ های دستوری است که می تواند سخت افزار را تحت تاثر مستقیم قرار دهد. البته روش دیگری که برای رفع برخی باگ های نرم افزاری تلویزیون پیشنهاد میشود، ریست فکتوری کردن تلویزیون است که روشی ساده و کارآمد می باشد اما باید برای انجام این کار نکات مهمی را در نظر گرفت که در مقاله آموزش ریست فکتوری تلویزیون به آن اشاره شده است .

به روز رسانی دستی

با آپدیت تلویزیون سامسونگ، کانال های تلویزیونی یا سایر اطلاعات حذف نخواهند شد. اگر می خواهید به صورت دستی به روز رسانی انجام دهید، وارد پشتیبانی سایت سامسونگ شوید و با پیدا کردن مدل تلویزیون خود، فایل آپدیت مورد نظر را دانلود کنید. فایل دانلود آپدیت فریمور تلویزیون سامسونگ دارای فرمت EXE است، آن را از حالت فشرده خارج کنید و داخل یک فلش سالم بریزید. فلش را به تلویزیون متصل کنید و با کنترل دکمه MENU را بزنید. به قسمت Support بروید و Software Upgrade را انتخاب نمایید. با زدن گزینه By USB اسکن فلش شما آغاز می شود که ممکن است ۱ دقیقه طول بکشد. در مسیر آپدیت تلویزیون سامسونگ هرگز دستگاه را خاموش نکنید. پس از اتمام به روز رسانی، دستگاه را ریستارت کنید.

به روز رسانی به اینترنت مستقیم

برای آپدیت تلویزیون سامسونگ به کمک اینترنت مستقیم، دستگاه را روشن و به نت متصل کنید. با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون روی دکمه MENU کلیک کنید و سپس به تب SUPORT بروید و گزینه SOFTWARE UPDATE را انتخاب کنید. گزینه ONLINE را انتخاب کنید. به این ترتیب دستگاه به سرورهای  سامسونگ وصل می شود و  آپدیت تلویزیون سامسونگ به صورت خودکار انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =