نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با ۱۰  مشکل رایج پرینتر سامسونگ

۱۰ مشکل رایج پرینتر سامسونگ/ اگر با پرینتر سامسونگ خود مشکل دارید، اغلب یک راه حل ساده وجود دارد که لازم نیست با مشت به آن ضربه بزنید در اینجا ۱۰ مورد از رایج ترین مشکلات پرینتر سامسونگ و نحوه رفع آنها را بررسی می کنیم.

10 مشکل رایج پرینتر سامسونگ

 من نمی توانم از iPad خود چاپ کنم

آی‌پدها ابزارهای فوق‌العاده مفیدی هستند که می‌توانند طیف وسیعی از عملکردها از پشتیبانی از بازی‌ها تا میزبانی صفحات گسترده را انجام دهند. علاوه بر این، کارهای چاپ را می توان از iPad با کمک یک پرینتر سامسونگ بی سیم که از AirPrint پشتیبانی می کند، تکمیل کرد. صفحه پشتیبانی اپل شامل فهرست جامعی از پرینتر سامسونگیی است که از AirPrint پشتیبانی می کنند. AirPrint را نصب کنید تا طیف وسیعی از اسناد را مستقیماً از iPad چاپ کنید.

 صفحه وب به درستی چاپ نمی شود

صفحات وب اندازه یکسانی ندارند، بنابراین ممکن است در طول فرآیند چاپ مشکل ایجاد کنند. همیشه پیش‌نمایش چاپ را قبل از چاپ در مرورگر وب خود بررسی کنید تا مطمئن شوید زمانی که فقط به صفحه اول نیاز دارید، اطلاعات صفحه بعد از صفحه را چاپ نمی‌کنید. پیش نمایش چاپ به شما نشان می دهد که پرینتر سامسونگ شما دقیقاً چه چیزی تولید می کند.

پرینتر سامسونگ من در مورد کارتریج های خالی دروغ می گوید

سیگنال خالی کارتریج از بسیاری از پرینتر سامسونگ فقط یک هشدار پیشگیرانه است که به شما اطلاع می دهد زمان سفارش تعویض فرا رسیده است. تا زمانی که چاپ به طور کامل متوقف نشده یا رنگ ها شروع به محو شدن نکنند، کارتریج را تعویض نکنید.

کاغذ در پرینتر سامسونگ گیر کرده است

هنگامی که کاغذ به طور مرتب در پرینتر سامسونگ گیر می کند، مقصر اغلب یک تکه کوچک کاغذ است که در مکانیزم به دام افتاده است. تمام ورق های کاغذ را از سینی خارج کرده و تمام دریچه های پرینتر سامسونگ را باز کنید. با استفاده از یک مشعل و یک جفت موچین، نوار کاغذی ناخوشایند را پیدا کرده و با احتیاط آن را بردارید. روند چاپ باید اکنون بدون موانع بیشتر ادامه یابد.

پرینتر سامسونگ من همیشه یک برگه خالی را خارج می کند

بسیاری از پرینتر سامسونگ دارای ویژگی هستند که در آن یک صفحه خالی بین کارها خارج می شود تا به کاربران مختلف کمک کند شروع و پایان کارهای چاپی خاص را شناسایی کنند. اما زمانی که در پرینتر سامسونگی که به ندرت استفاده می شود رخ دهد، ممکن است آزاردهنده باشد. برای رفع این مشکل:

– دستگاه ها و پرینتر سامسونگ را در کنترل پنل باز کنید.

– روی پرینتر سامسونگ کلیک راست کرده و Printer Preferences را انتخاب کنید.

– صفحات جداکننده را غیرفعال کنید.

 همه چاپ های من خط دار هستند

وقتی خروجی چاپی شما رگه‌دار و لکه‌دار می‌شود، اغلب به دلیل مسدود شدن نازل‌های چاپ است. برای تعیین نحوه تمیز کردن و پاک کردن نازل های بلوک برای کمک به جریان دوباره جوهر به طور موثر و منجر به چاپ با کیفیت بهتر بدون رگه یا لکه، با کتابچه راهنمای پرینتر سامسونگ خود مشورت کنید.

 چاپ وای فای خیلی کند است

مانند دانلود یک فیلم، پخش جریانی یک ویدیو یا حتی باز کردن یک صفحه. سرعت چاپ Wi-Fi به قدرت روتر و سایر وظایفی که پشتیبانی می کند بستگی دارد. برای بهبود سرعت چاپ Wi-Fi، مطمئن شوید روتر شما به طور موثر کار می کند. علاوه بر این، سایر دستگاه‌های متصل به Wi-Fi را جدا کنید و مطمئن شوید که پرینتر سامسونگ شما نزدیک روتر قرار گرفته است تا سرعت چاپ را بهبود بخشد.

 پرینتر سامسونگ چندکاره دیگر اسکن نمی شود

اگر واحد همه کاره شما دیگر یک چهارم وظایف خود را انجام نمی دهد، ممکن است نرم افزار خراب شده باشد. بسته نرم افزاری پرینتر سامسونگ را مجدداً از روی دیسک یا وب سایت سازنده نصب کنید تا مطمئن شوید که آخرین نسخه نرم افزار را روی رایانه/دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده اید.

 My Computer به ارسال کارهای چاپی به پرینتر سامسونگ اشتباه ادامه می دهد

به‌جای ارسال کارهای چاپی به پرینتر سامسونگ در دفتر دیگری، همیشه مطمئن شوید که رایانه/دستگاه و پرینتر سامسونگی تعیین‌شده با اختصاص پرینتر سامسونگ پیش‌فرض صحیح، همیشه پشت سر هم کار می‌کنند. برای تنظیم یک پرینتر سامسونگ دلخواه به عنوان پرینتر سامسونگ پیش فرض، مراحل زیر را انجام دهید:

– روی Start کلیک کرده و Devices and Printers را انتخاب کنید.

– در قسمت Printers and Faxes، روی پرینتر سامسونگ مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Set as Default Printer را انتخاب کنید.

 روی کارهای چاپی من خطوط سفید وجود دارد

اگر خطوط سفید ناخواسته ای روی کار چاپ وجود داشته باشد، ممکن است نشان دهنده وجود زباله بین کارتریج تونر و درام باشد. کارتریج و درام را بردارید و قبل از نصب مجدد مواد مصرفی، هر گونه زباله را به آرامی پاک کنید.

تعمیر پرینتر خود را به کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ بسپارید.

مطلب پیشنهادی: نحوه رفع مشکلات پرینتر سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =