نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام تایپ کردن روی لپ‌تاپ سامسونگ، کلیک‌های تصادفی را غیرفعال کنید

غیرفعال کردن کلیک تصادفی در تایپ اگر تا به حال روی لپ‌تاپ سامسونگ با پد لمسی کار کرده‌اید، ممکن است به اشتباه صفحه لمسی را هنگام تایپ لمس کنید و باعث شود مکان‌نمای ماوس حرکت کند و تایپ شما قطع شود. Touchpad Blocker را دانلود و نصب کنید، یک ابزار رایگان که در پس‌زمینه اجرا می‌شود و هر زمانی که به اشتباه پد لمسی را لمس کنید (یا رایانه‌تان فکر می‌کند که دارید) را شناسایی و مسدود می‌کند. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، این ابزار می تواند سفارشی شود تا مطمئن شوید که فقط اشتباهات واقعی را مسدود می کند و می تواند با یک کلید میانبر روشن و خاموش شود.

مطمئن شوید که صفحه لمسی را لمس نمی کنید

از آنجایی که پد لمسی نزدیک به جایی است که کف دست ها قرار گرفته اند، ممکن است بدون اینکه متوجه شوید آن را لمس می کنید. یک راه آسان برای تعیین این موضوع این است که ببینید آیا مکان نما بدون لمس چیزی روی صفحه کلید حرکت می کند یا خیر.

پد لمسی کثیف

روغن‌ها، لوسیون‌ها و سایر مواد موجود در انگشتان شما می‌توانند باعث شوند که پد لمسی به درستی کار نکند. با مرطوب کردن یک پارچه نخی با آب و مالش ملایم سطح پد لمسی، از تمیز بودن پد لمسی اطمینان حاصل کنید.

سایر دستگاه های ورودی خارجی را جدا کنید

ممکن است این پد لمسی نباشد که باعث مشکل شما شده است. اگر دستگاه‌های ورودی دیگری مانند ماوس خارجی، تبلت گرافیکی یا صفحه کلید دارید، سعی کنید این دستگاه‌ها را جدا کنید تا مطمئن شوید که مشکل شما را ایجاد نمی‌کنند.

اتصال را از ایستگاه اتصال قطع کنید

اگر لپ‌تاپ سامسونگ شما فقط در حین اتصال به یک ایستگاه با این مشکل مواجه می‌شود، ممکن است مشکل شما ناشی از ایستگاه اتصال باشد. مطمئن شوید لپ تاپ سامسونگ شما آخرین به روز رسانی بایوس را دارد.

درایورها را به روز کنید

از آنجایی که درایورها نحوه ارتباط پد لمسی با سیستم عامل را کنترل می کنند، اگر درایورها دارای مشکلاتی باشند، می تواند باعث حرکت نامناسب مکان نما شود. با مراجعه به وب سایت سازنده لپ تاپ سامسونگ یا تماس با پشتیبانی آنها، مطمئن شوید که آخرین درایورهای صفحه لمسی را دارید.

یک ابزار شخص ثالث را امتحان کنید

Touchpad Blocker را دانلود و نصب کنید، یک برنامه رایگان فوق العاده که به جلوگیری از هرگونه حرکت اشتباه پد لمسی کمک می کند.

سخت افزار بد

اگر پس از انجام مراحل بالا همچنان مشکل پد لمسی دارید، ممکن است مشکل سخت افزاری در صفحه لمسی یا رابط آن وجود داشته باشد.

اگر لپ تاپ سامسونگ شما گارانتی ندارد و نمی خواهید برای تعمیر آن هزینه کنید، پیشنهاد می کنیم تاچ پد را غیرفعال کنید و از ماوس USB خارجی استفاده کنید. بسیاری از تاچ پدها را می توان با فشار دادن یک دکمه در بالای صفحه لمسی یا اطراف آن غیرفعال کرد. اگر هیچ دکمه ای برای غیرفعال کردن پد لمسی یافت نشد، آن را از طریق ابزار پیکربندی ماوس که در کنترل پنل یافت می شود، غیرفعال کنید.

مقالات مرتبط:

مزایای لپ تاپ های سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 17 =