نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افت مکش در جاروبرقی به چه دلایلی اتفاق می‌افتد؟ از دست دادن یا کاهش مکش یک اتفاق نسبتاً رایج در بسیاری از جاروبرقی سامسونگ ها به دلیل مشکلات مختلف است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید جاروبرقی سامسونگ خود را تعویض کنید، چندین چیز وجود دارد که می توانید برای رفع مکش از دست رفته امتحان کنید.

افت مکش در جاروبرقی
افت مکش در جاروبرقی

مرحله ۱ افت مکش در جاروبرقی : مشکل را تشخیص دهید

جاروبرقی سامسونگ ها ماشین های نسبتا ساده ای هستند. آنها نیاز به قدرت دارند تا به خلاء منتقل شوند تا نیروی مکشی ایجاد شود که زباله ها را بلند کند. بنابراین، نواحی معمولی که باعث کاهش مکش می شوند عبارتند از: تنظیم ارتفاع اشتباه، غلتک های گیر کرده، واشر معیوب، شکستگی تسمه خلاء، کیسه پر یا شلنگ گرفتگی. ابتدا با بررسی ساده ترین موضوع شروع کنید.

مرحله ۲: تنظیم ارتفاع را بررسی کنید

اگر تنظیم ارتفاع برای نوع کفی که تمیز می‌کنید خیلی زیاد باشد، جاروبرقی سامسونگ مکش کافی نخواهد داشت. جاروبرقی سامسونگ ها معمولاً دارای یک اهرم یا صفحه تنظیم هستند که بسته به طبقه ای که در حال تمیز کردن آن هستید، آن را بالا یا پایین می کند. پایین ترین حالت “کف برهنه” است که باید برای چوب، کاشی و سایر کفپوش های سخت استفاده شود، زیرا خلاء را به کف می بندد تا قدرت مکش را به حداکثر برساند. هرچه فرش شما بالاتر باشد، تنظیم باید بیشتر به حالت “زمین برهنه” باشد. بنابراین، جاروبرقی سامسونگ خود را به کمترین میزان تنظیم کنید و آن را مطابق با آن تنظیم کنید تا ببینید آیا مکش را برطرف می کند یا خیر.

مرحله ۳: کیسه یا قوطی را بازرسی کنید

یک قوطی جمع آوری کامل یا کیسه خلاء نیز می تواند باعث از بین رفتن مکش شود. با بررسی خط پر کردن (که در جلوی جاروبرقی سامسونگ بدون کیسه یا روی کیسه خلاء قوطی و جاروبرقی سامسونگ قائم قرار دارد) می توان این موضوع را تعیین کرد. حتی اگر پر نیست، به سادگی کیسه یا قوطی را کاملا خالی کنید یا کیسه جاروبرقی سامسونگ را تعویض کنید.

مرحله ۴: بررسی کنید که آیا شلنگ گرفتگی یا ترک خورده است

در حالی که قوطی یا کیسه را برداشته اید، از این فرصت استفاده کنید و شیلنگ های منتهی به کیسه/کانیستر را بررسی کنید. اگر متوجه توده مو شدید، سعی کنید آن را با موچین بردارید یا به سادگی شلنگ را از جاروبرقی سامسونگ برای تمیز کردن کامل جدا کنید. از یک چوب بلند برای بیرون راندن زباله های گیر کرده در وسط شلنگ استفاده کنید. برای بررسی اینکه آیا شیلنگ ترک خورده یا شکسته است، آن را در آب صابون قرار دهید تا ببینید آیا حباب در شکاف ایجاد می شود. به سادگی آن را با نوار چسب یا نوار الکتریکی بپیچید تا با ترک ها مقابله کنید.

مرحله ۵: غلتک ها را بررسی کنید

در مرحله بعد، جاروبرقی سامسونگ را برگردانید تا غلتک را از نظر مو یا نخی که ممکن است به دور آن پیچیده شده باشد، بررسی کنید و توانایی چرخاندن یا حرکت روی سطوح را محدود کنید. این امر به ویژه هنگام تمیز کردن فرش رایج است. از یک قیچی برای بریدن نخ استفاده کنید. در حین برش تکه ها را جدا کرده و در سطل زباله بیندازید. پس از اتمام، جاروبرقی سامسونگ خود را ورق بزنید و ببینید که آیا کار می کند یا خیر.

گاهی اوقات به دلایل مختلف جاروبرقی روشن نشده یا روشن نمی‌ماند. یکی از دلایل اصلی این مشکل، خرابی قطعات داخلی دستگاه است که در اسرع وقت باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقاله « علت روشن نشدن یا روشن نماندن جاروبرقی سامسونگ » مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =