نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلیل روشن نماندن جاروبرقی چیست؟ هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که تصمیم بگیرید زمان تمیز کردن خانه فرا رسیده است و متوجه شوید که جاروبرقی سامسونگ شما کار نمی کند. دانستن اینکه جاروبرقی سامسونگ شما به اندازه کافی کار نمی کند، می تواند یک تجربه خشمگین باشد، و زمانی که بدانید پول زیادی را برای یک جاروبرقی سامسونگ خوب سرمایه گذاری کرده اید، می تواند ناامید کننده تر باشد. اما قبل از اینکه جاروبرقی سامسونگ را بیرون بیاندازید یا به متخصص تعمیر جاروبرقی سامسونگ مانند تیم ما بروید، باید در نظر بگیرید که آیا راه حل های سریع و آسانی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع جستجوی یک جاروبرقی سامسونگ جدید یا یک سرویس تعمیر، بررسی کنید.

روشن نماندن جاروبرقی
روشن نماندن جاروبرقی

علت روشن نشدن جاروبرقی

قبل از شروع عیب یابی جاروبرقی سامسونگ باید ابتدا پریزها و خانه خود را عیب یابی کنید. سعی کنید جاروبرقی سامسونگ را به پریزهای مختلف خانه خود وصل کنید تا مطمئن شوید که مشکل جاروبرقی سامسونگ است. اگر جارو برقی روشن می شود و سپس فیوز یا قطع کننده را خاموش می کند، ممکن است هنوز سیستم الکتریکی باشد و نه خود جاروبرقی سامسونگ.

وجود گرفتگی یا بلوک در خلاء را بررسی کنید

جاروبرقی سامسونگ ها اغلب طوری طراحی می شوند که در صورت برخورد با نقطه قطع حرارتی، خود را خاموش کنند. اساساً، اگر دستگاه شروع به گرم شدن بیش از حد کرد، یک سیستم خودکار برای جلوگیری از آسیب رساندن به جاروبرقی سامسونگ شما یا سایر مسائل وجود دارد. شایع ترین علت گرمای بیش از حد انسداد است. شیلنگ ها، فیلترها و سرتاسر جاروبرقی سامسونگ را بررسی کنید و هرگونه گرفتگی یا گرفتگی را تمیز کنید. جاروبرقی سامسونگ ها احتمالاً زمان خنک شدن توصیه شده ای نیز خواهند داشت تا اطمینان حاصل شود که جاروبرقی سامسونگ بیش از حد گرم نمی شود. قبل از اینکه مجدداً جاروبرقی سامسونگ را روشن کنید، باید آن زمان صبر کنید.

سیم و کلید روشن یا خاموش را بررسی کنید

یکی دیگر از دلایل احتمالی روشن نشدن یا روشن ماندن جاروبرقی سامسونگ این است که مشکلی در سیم برق یا کلید روشن/خاموش وجود دارد. در این صورت، تعمیرگاه جاروبرقی سامسونگ ممکن است سیم تعویض یا کلید روشن/خاموش داشته باشد و می تواند به شما کمک کند تا آن را تعویض کنید یا شما را در فرآیند تعویض راهنمایی کند.

مشکلات موتور

البته یکی از دلایل اصلی کار نکردن جاروبرقی سامسونگ این است که موتور آن مشکل دارد. موتورها ممکن است به دلیل ساییدگی و پارگی عمومی یا به دلیل مسدود شدن مداوم فیلترها از کار بیفتند. اگر موتوری خراب شود باید تعویض شود. برای تعویض موتور می توانید با تعمیرگاه جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید و در مورد فرآیند تعویض کمک بگیرید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: ۴ مشکل رایج جاروبرقی سامسونگ و نحوه رفع آنها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =