نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع عدم اتصال تبلت. اگر در اتصال به وای فای با تبلت سامسونگ خود مشکل دارید، ممکن است یک راه حل ساده وجود داشته باشد. یکی از موارد زیر را امتحان کنید:

رفع عدم اتصال تبلت

تغییر تنظیمات امنیتی و رفع عدم اتصال تبلت

ممکن است مواقعی پیش بیاید که به‌روزرسانی تبلت سامسونگ باعث شود تنظیمات امنیتی بدون اطلاع شما تغییر کند. این معمولاً برای سودمندی شما و ایمن نگه داشتن شما انجام می شود، اما همچنین می تواند باعث ایجاد مشکل در اتصال Wi-Fi شود.

یکی از گزینه ها این است که تنظیمات را بررسی کنید و مطمئن شوید که وای فای در پشت برخی از انواع فایروال مسدود نشده است. سپس می توانید تنظیمات را یکی یکی نگاه کنید تا مشخص کنید که آیا باید به روز شوند یا خیر.

گزینه دیگر این است که تنظیمات را به جایی که قبلا بودند برگردانید. اگر باید تأیید می‌کردید که به‌روزرسانی انجام شده است، می‌دانید که چه زمانی اتفاق افتاده است و می‌توانید اطلاعاتی را در مورد نحوه برگرداندن آن به جایی که قبلا بوده است جستجو کنید.

فراموش کردن اتصال شبکه

این گزینه دیگری است که اغلب می تواند شما را دوباره راه اندازی و اجرا کند. گاهی اوقات لازم است شبکه را فراموش کرده و پس از راه اندازی مجدد دوباره وصل شوید.

اولین گام در این فرآیند این است که به تنظیمات و اتصالات شبکه بروید. وقتی اتصال Wi-Fi را مشاهده کردید که کار نمی کند، آن را طولانی فشار دهید و گزینه فراموشی را انتخاب کنید. همه چیز از جمله رمز عبور شما از بین خواهد رفت.

تبلت سامسونگ خود را مجددا راه اندازی کنید و پس از راه اندازی مجدد، یک بار دیگر در شبکه ها برای اتصال جستجو کنید. سپس می توانید آن را با قرار دادن رمز عبور برای اتصال مجدد اضافه کنید.

عدم اتصال تبلت سامسونگ به وای فای (نحوه رفع مشکل)

ما به Wi-Fi خود متکی هستیم تا ما را متصل نگه دارد. ما احتمالاً بیشتر از آنچه تصور می‌کنیم از آن استفاده می‌کنیم، اما اغلب به آن فکر نمی‌کنیم مگر اینکه Wi-Fi از کار بیفتد. اگر دیگر به تبلت شما متصل نیست چه کاری می توانید انجام دهید؟

اولین کاری که باید در هنگام بروز مشکل در اتصال وای فای انجام دهید، راه اندازی مجدد تبلت است. این کار را می توان با انجام تنظیمات یا با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن/خاموش تا راه اندازی مجدد خودکار انجام داد.

راه اندازی مجدد تبلت تنظیمات و سیگنال را تازه می کند. اگر به اندازه کافی به وای فای نزدیک هستید و همه چیز به خوبی پیش می رود، باید به سرعت و به راحتی مشکل را حل کنید.

همچنین ممکن است دلایل دیگری وجود داشته باشد که چرا نمی توانید به Wi-Fi وصل شوید. در زیر به تفصیل به این موارد خواهیم پرداخت.

نه تنها متداول‌ترین راه‌حل‌ها را برای همه تبلت‌ها پوشش می‌دهیم، بلکه راه‌حل‌هایی را که ممکن است مختص تبلت‌های خاصی باشد نیز بررسی خواهیم کرد. در هر صورت، قبل از اتمام خواندن، باید مشکل را حل کند.

۶ راه تعمیر وای فای تبلت سامسونگ

زمانی که نتوانیم با تبلت خود به Wi-Fi متصل شویم، ممکن است خسته کننده باشد. ممکن است در واقع تعدادی از مشکلات وجود داشته باشد، اما در اینجا باید به چند مورد توجه کرد.

راه اندازی مجدد تبلت

ممکن است خطاهای کوچکی در تبلت رخ دهد که در نهایت با Wi-Fi تداخل پیدا کند. همین خطاها ممکن است مشکلات دیگری را نیز در تبلت ایجاد کنند که در نهایت با گذشت زمان ایجاد می شوند. در هر دو صورت راه حل یکسان است.

گاهی اوقات، ساده ترین راه برای رفع مشکل عدم اتصال تبلت به وای فای، خاموش کردن تبلت و دوباره روشن کردن آن است. ممکن است ساده به نظر برسد، اما تقریباً در همه موارد کار می‌کند، زیرا تنظیمات را تازه می‌کند و اجازه می‌دهد کارها دوباره به آرامی پیش بروند.

اگر تبلت یخ زده است، ممکن است لازم باشد دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را همزمان تا ۳۰ ثانیه نگه دارید. گاهی اوقات، ممکن است فقط دکمه پاور را برای ۳۰ ثانیه فشار دهید. هنگامی که رایانه لوحی شروع به راه اندازی مجدد کرد، اجازه دهید آن را تمام کند و سپس دوباره Wi-Fi را بررسی کنید.

خاموش شدن Wi-Fi در دستگاه شما

برای اینکه Wi-Fi روی هر دستگاهی کار کند، باید بتواند با روتر صحبت کند. تا زمانی که وای‌فای در روتر کار می‌کند، یک سیگنال پیوسته ارسال می‌کند و پس از قرار گرفتن در محدوده به هر دستگاه شناخته‌شده‌ای متصل می‌شود.

مشکل این است که می توان وای فای را روی تبلت یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری خاموش کرد. اگر اینطور باشد، مهم نیست که چقدر نزدیک باشید، به دنبال سیگنال وای فای در منطقه نخواهد بود و متصل نمی شود.

منو را از بالای صفحه به پایین بکشید و گزینه Wi-Fi را علامت بزنید. اگر خاموش شده است، کافی است روی Wi-Fi ضربه بزنید تا دوباره روشن شود. در غیر این صورت، Wi-Fi را طولانی فشار دهید و سپس نوار لغزنده را در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود روشن کنید.

قطع شدن وای فای در روتر

اگر برای اتصال Wi-Fi به رایانه لوحی خود مشکل دارید، ممکن است بخواهید دستگاه های دیگر خانه را بررسی کنید. ممکن است مشکل از تبلت نباشد، ممکن است مشکل از وای فای باشد.

اگر هیچ دستگاهی، از جمله رایانه، تلفن، یا دستگاه‌های Roku به اینترنت وصل نمی‌شوند، احتمالاً مشکل از اینترنت شماست. ساده ترین راه برای رفع مشکل این است که اینترنت را خاموش و دوباره روشن کنید.

مودم و روتر را از برق بکشید و همه کابل های بین آنها را جدا کنید. آنها را به مدت ۶۰ ثانیه قطع کنید و سپس دوباره وصل کنید. بعد از شروع چرخه، مشکل باید برطرف شود.

مسدود کردن سیگنال

اگر یک قاب کاملاً جدید برای رایانه لوحی خود دارید، ممکن است مشکل از اتصال رایانه لوحی شما به Wi-Fi باشد. برخی موارد به این شکل تداخل ایجاد می کنند.

تقریباً در همه موارد، اگر به اندازه کافی به منبع سیگنال، یعنی روتر نزدیک باشید، وای فای قادر به اتصال خواهد بود. اگر مورد جدیدی دارید و چرخه را مسدود می کند، ممکن است زودتر نتوانید تا حد امکان از آن دور شوید. قاب را بردارید، تبلت را مجددا راه اندازی کنید و دوباره سعی کنید به Wi-Fi متصل شوید.

سیگنال ضعیف

اگر در بخشی از خانه خود هستید و سیگنال ضعیف است، ممکن است نتوانید به وای فای متصل شوید. این می تواند به دلیل هر چیزی باشد، از مایکروویو گرفته تا تجهیزات پزشکی که در آن منطقه کار می کنند.

تا حد امکان به مودم اینترنت و راه اندازی روتر نزدیک شوید. این باید نشان دهد که آیا واقعاً به وای فای وصل شده اید یا به طور کلی قطع شده است.

اگر مشکلی است در محدوده وای فای بمانید. در غیر این صورت، ممکن است بتوانید تقویت کننده ای دریافت کنید که می تواند سیگنال را بهبود بخشد و به شما امکان می دهد از روتر دورتر شوید.

تداخل در منطقه

در نهایت، تداخل می تواند باعث ایجاد مشکل در اتصال به Wi-Fi شود. ما تمایل داریم تداخل را چیزی الکترونیکی بدانیم، اما در واقع، هر چیزی می تواند تداخل ایجاد کند.

اگر به اتاق دیگری نقل مکان کنید، دیواری بین خود و سیگنال Wi-Fi دارید. اگر چیز دیگری بین شما و سیگنال وجود داشته باشد، از یخچال گرفته تا بخاری آب گرم، همچنین می تواند تداخلی ایجاد کند که سیگنال را به شما ندهد.

ساده ترین راه برای آزمایش این است که تا حد امکان به منبع Wi-Fi نزدیک شوید. اگر بتوانید بدون مشکل وصل شوید، پس مشکل را پیدا کرده اید و باید از آنجا ادامه دهید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: خرابی صفحه لمسی تبلت سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =