نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده از ماشین لباسشویی نو/ نه، شما نمی توانید بلافاصله از یک ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً جدید استفاده کنید. چند نکته مهم وجود دارد که ابتدا باید قبل از انجام آن بررسی کنید. وقتی نوبت به ماشین لباسشویی سامسونگ می رسد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بست ها و پیچ های حمل و نقل را بردارید، مطمئن شوید که روی سطح صافی قرار دارند و قبل از شستن لباس ها، یک چرخه شستشوی خالی را اجرا کنید.

براکت حمل و نقل و پیچ حمل و نقل را بردارید

قبل از اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ را بتوان به هر جایی ارسال کرد، باید یک بست حمل و نقل و پیچ و مهره های حمل و نقل در آن قرار داده شود. این موارد از جابجایی بیش از حد قطعات دستگاه در حین حمل و نقل و آسیب رساندن به خود جلوگیری می کند.

به عنوان مثال، درام ماشین لباسشویی سامسونگ در داخل، در حالی که روی یک کامیون در حال حرکت است، از داخل می چرخد. این تاب خوردن بیش از حد می تواند باعث برخورد و آسیب به دیواره های داخلی واشر شود و تا زمانی که به درب ورودی شما می رسد ماشین را بی استفاده می کند.

به همین دلیل است که این ماشین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای براکت‌ها و پیچ‌هایی هستند که از حرکت هر یک از قطعات آن‌ها در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کند.

قبل از استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ، باید این قطعات را جدا کنید تا هنگام شستن لباس‌ها، تمام قطعات آزادانه حرکت کنند.

استفاده از ماشین لباسشویی نو

اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً تراز است

پس از برداشتن بست حمل و نقل و پیچ و مهره، نکته بعدی این است که مطمئن شوید ماشین لباسشویی سامسونگ شما کاملاً تراز است. ماشین‌های لباسشویی سامسونگ باید کاملاً متعادل باشند تا اطمینان حاصل شود که درام می‌تواند به طور ایمن بچرخد، حتی در سرعت‌های بالا.

یک ماشین لباسشویی سامسونگ خارج از تعادل، صدای ناخوشایندی ایجاد می کند. در برخی از مدل های جدیدتر، حتی ممکن است به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی، به طور خودکار خاموش شوند.

برای اطمینان از اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ جدید شما کاملاً تراز است، بررسی کنید که ماشین لباسشویی سامسونگ را روی یک سطح صاف قرار داده اید. می‌توانید از یک سطح روح خوب قدیمی استفاده کنید تا تأیید کنید که مکان درستی را برای دستگاه انتخاب کرده‌اید، اگرچه این روزها تلفن‌های هوشمند نیز برنامه‌هایی دارند که همین کار را انجام می‌دهند.

ثانیاً خود دستگاه نیز باید کاملاً تراز باشد. بسیاری از ماشین های لباسشویی سامسونگ دارای پایه های قابل تنظیم هستند که به شما امکان می دهد سطوح ناهموار را جبران کنید. ممکن است مجبور شوید آن پاها را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که دستگاه به طور کلی کاملاً پایدار است.

آیا باید ابتدا یک ماشین لباسشویی سامسونگ جدید را خالی کنم؟

بله، هنگامی که از تراز بودن ماشین لباسشویی سامسونگ مطمئن شدید، باید یک چرخه کامل شستشو را در حالی که ماشین خالی است اجرا کنید.

در اینجا دو دلیل وجود دارد:

برای تست ماشین لباسشویی سامسونگ خودتان

اجرای یک چرخه خالی یک راه سریع و آسان برای آزمایش ماشین لباسشویی سامسونگ برای خودتان است. چرخه شستشوی سریع به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که دستگاه می تواند پر و تخلیه شود و درام می تواند بدون هیچ مشکلی به اندازه کافی بچرخد.

علاوه بر این، اجرای یک چرخه کامل به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که واشر ثابت و متعادل است. یک دستگاه نامتعادل به شدت تکان می خورد و حتی از نقطه تعیین شده خود دور می شود.

سعی کنید این چرخه آزمایش را در حالی اجرا کنید که تکنسین هایی که دستگاه را تحویل می دهند هنوز در خانه شما هستند. به این ترتیب، آنها می توانند به شما کمک کنند تا هر مشکلی را فورا برطرف کنید.

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

در مرحله اول، اجرای یک چرخه شستشوی خالی به پاک کردن هرگونه کثیفی و گرد و غباری که ممکن است داخل دستگاه باشد کمک می کند. به خاطر داشته باشید که یک ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً جدید تازه کارخانه است، اما نمی توان گفت که چه مدت در انبار مانده است.

اجرای یک چرخه شستشوی خالی، هرگونه کثیفی و گرد و غباری را که ممکن است در داخل ماشین لباسشویی سامسونگ جمع شده باشد، کاملاً پاک می کند. برای به حداکثر رساندن این تمیز کردن، می توانید از چرخه تمیز کردن درام ماشین لباسشویی سامسونگ در صورت وجود استفاده کنید.

پس از آن، دستگاه آماده تمیز کردن لباس های کثیف شما خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: نحوه استفاده دستی از ماشین لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =