نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چاپ کردن صفحات خالی پرینتر. اگر از خود بپرسید که چرا پرینتر سامسونگ من صفحات خالی را چاپ می کند، می تواند کاملاً راه حلی باشد؟ پرینتر سیاه یا رنگی چاپ نمی کند گهگاه اتفاق می افتد اما خالی است؟ بله، در نهایت گیج کننده می شود، به خصوص زمانی که روی چیزی مهم کار می کنید. با این حال، ما به اشتراک می‌گذاریم که چرا پرینتر صفحات خالی را چاپ می‌کند و برای رفع آن چه کاری می‌توانید انجام دهید.

چاپ کردن صفحات خالی پرینتر
چاپ کردن صفحات خالی پرینتر

دلایل پرینتر سامسونگ صفحات خالی

آیا از خود می‌پرسید که چگونه یک پرینتر سامسونگ را که صفحات خالی چاپ می‌کند، تعمیر کنیم؟ قبل از آن، باید دلایل وقوع آن را بدانید. هنگامی که از آن آگاه شدید، پرینتر سامسونگ خود را دوباره در حالت عادی قرار خواهید داد.

کارتریج خالی است

ما اغلب فراموش می کنیم که کارتریج ها را تعویض کنیم و بعد تعجب می کنیم که چرا نمی توانیم چاپ کنیم. اگر پرینتر سامسونگ شما صفحات خالی را چاپ می کند، همیشه باید سطح جوهر موجود در کارتریج را بررسی کنید.

کارتریج متصل نیست

اگر کارتریج شما پر و آماده چاپ است، ممکن است کمی جابجا شده باشد و دیگر در تماس الکتریکی کامل با پرینتر نباشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارتریج ها را بردارید و دوباره نصب کنید تا ببینید آیا پرینتر شما خالی چاپ می کند یا خیر.

اندازه کاغذ اشتباه است

اگر اندازه کاغذ درون برنامه را برای کار قبلی خود تغییر داده اید و اکنون فراموش کرده اید که آن را تغییر دهید، ممکن است پرینتر را گیج کند. از “Print Preview” در تنظیمات پرینتر دیدن کنید و مطمئن شوید که اندازه کاغذ را درست انتخاب کرده اید.

نازل ها مسدود شده اند

اگر به ندرت از پرینتر خود استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که نازل ها مسدود شده باشند. اگر پرینتر شما دارای «بررسی نازل سر چاپ» است، می‌توانید روی آن کلیک کرده و نازل‌ها را پاک کنید. این به شما کمک می کند دوباره چاپ کنید.

سند دارای صفحات خالی است

اگر سندی را چاپ می کنید که چندین صفحه دارد، ممکن است صفحات خالی فقط بخشی از آن باشد. شما خوش شانس هستید زیرا هم مک و هم ویندوز مراحلی را ارائه کرده اند. این اطمینان حاصل می کند که پرینتر شما کاملاً صفحات خالی را نادیده می گیرد و درست در موارد خوب گیر می کند.

راه‌هایی برای تعمیر ورق‌های خالی پرینتر

هنگامی که بدانید چرا پرینتر شما برگه های خالی را چاپ می کند، می توانید آن را در یک لحظه تعمیر کنید. ما چندین راه را برای بازگرداندن پرینتر شما به حالت چاپ به اشتراک خواهیم گذاشت.

رفع ۱- کارتریج های جوهر خود را بررسی و تعمیر کنید

کارتریج ها نقش مهمی در چاپ صفحات خالی توسط پرینتر شما دارند. چند کار وجود دارد که می توانید برای چاپ درست انجام دهید. ابتدا باید ببینید که آیا کارتریج جوهر شما مسدود شده است یا خیر. اگر مشکل این است، فقط تمیز کردن آن باید کار را انجام دهد.

همچنین باید سطح جوهر پرینتر را بررسی کنید و کارتریج‌های کم یا خالی می‌توانند باعث این مشکل پرینتر خالی شوند. بنابراین، سطوح تونر را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

اگر کارتریج ها معیوب هستند یا زمانی که اتصال ضعیف است می توانید آن ها را جدا کنید. اگر وضعیت خوبی دارند، می توانید کارتریج ها را دوباره نصب کنید.

رفع ۲- عیب یاب ویندوز را اجرا کنید

این یک ابزار داخلی مایکروسافت است که می تواند به تنهایی مشکلات رایج پرینتر را پیدا و برطرف کند. اگر پرینتر شما به درستی کار نمی کند، می توانید از این مراحل استفاده کنید:

  • روی “کلید لوگوی ویندوز” کلیک کنید و سپس “عیب یابی” را تایپ کنید
  • روی «استفاده از پرینتر» کلیک کنید و سپس «بعدی» را انتخاب کنید.
  • پس از اتمام فرآیند عیب یابی، سعی کنید یک صفحه را چاپ کنید تا ببینید آیا پرینتر شما خوب کار می کند یا خیر

رفع ۳- آخرین آپدیت پرینتر را دانلود کنید

اگر هنوز آخرین به‌روزرسانی را دانلود نکرده‌اید، مطمئناً با مشکل مواجه خواهید شد. اگر درایور به درستی نصب نشده باشد، پرینتر شما کار نمی کند و مواردی مانند پرینتر صفحات خالی هر از گاهی ظاهر می شوند.

می‌توانید درایور را به‌صورت دستی یا به‌طور خودکار بنا به راحتی خود به‌روزرسانی کنید. می‌توانید درایورها را با مراجعه به وب‌سایت رسمی سامسونگ یا دانلود آنها به‌روزرسانی کنید.

رفع ۴- از سامسونگ Print and Scan Doctor استفاده کنید

این یک ابزار رایگان است که می توانید از آن برای پیدا کردن علت اصلی مشکل پرینتر استفاده کنید. می توانید از آن برای عیب یابی مشکلات پرینتر سامسونگ استفاده کنید. می توانید دستورالعمل هایی را که با شما به اشتراک می گذاریم دنبال کنید:

  • سامسونگ Print and Scan Doctor را از وب سایت پشتیبانی سامسونگ دانلود کنید
  • فایلی را که دانلود کرده اید باز کنید و دستورالعمل هایی را که روی صفحه می بینید دنبال کنید تا آن را نصب کنید
  • آن را اجرا کنید و روی start کلیک کنید تا مشکل برطرف شود
  • اگر این به شما کمک نکرد، می‌توانید با اصلاحات زیر ادامه دهید:

رفع ۵- سرویس اسپولر پرینتر را پیکربندی کنید

اگر مشکلات چاپ پرینتر خالی باشد، فایل‌های Spooler پرینتر در سیستم آسیب دیده یا گم شده‌اند. می توانید فایل های سرویس اسپولر پرینتر را با دنبال کردن مراحل ذکر شده در زیر بازیابی کنید:

  • کلید Windows را فشار دهید و Services را تایپ کنید
  • آن را انتخاب کنید و بر روی «پرینتر اسپولر» دوبار کلیک کنید
  • “توقف” را انتخاب کنید و سپس “Ok” را انتخاب کنید
  • می توانید کاوشگر فایل ویندوز را باز کنید و به C:\Windows\System32\spool\PRINTERS بروید.
  • اگر از شما مجوز خواسته شد، می توانید آنها را تأیید کنید
  • تمام پوشه های موجود در فایل را حذف کنید و سپس Services را تایپ کنید و سپس آن را انتخاب کنید
  • می توانید یک صفحه آزمایشی چاپ کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر

پیشنهاد مطالعه: کار نکردن برنامه های تلویزیون هوشمند سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =