نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کار نکردن برنامه های تلویزیون هوشمند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ توسط اکثر کاربران تلویزیون به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در بازار تلویزیون رتبه بندی می شوند. آنها در سراسر جهان محبوب هستند و در اشکال و مدل های مختلف مانند نمایشگرهای ۸K و ۴K UHD و همچنین صفحه نمایش های منحنی و تخت عرضه می شوند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ همچنین دارای Smart Hub هستند که محل قرارگیری چندین برنامه تلویزیونی است که پس از اتصال به اینترنت خوب می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

با این حال، مانند بسیاری از ابزارهای الکترونیکی، تلویزیون های هوشمند سامسونگ احتمالاً دچار نقص فنی می شوند که ممکن است مانع از کارکرد برنامه های شما شود. برنامه‌های تلویزیون سامسونگ شما نیز ممکن است از کار بیفتند و بارگیری نشوند. می‌توانید با راه‌اندازی مجدد تلویزیون یا به‌روزرسانی نرم‌افزار تلویزیون و برنامه‌های تلویزیون سامسونگ، این مشکلات را برطرف کنید.

کار نکردن برنامه های تلویزیون هوشمند
کار نکردن برنامه های تلویزیون هوشمند

چرا برنامه ها در تلویزیون هوشمند سامسونگ من کار نمی کنند

اغلب، برنامه‌های تلویزیون سامسونگ به دلایل زیر کار نمی‌کنند:

  • اتصال اینترنت ضعیف
  • نرم افزارها و برنامه های تلویزیون قدیمی
  • کد کشور ناسازگار

اتصال ضعیف به اینترنت

اگر می خواهید در تلویزیون سامسونگ خود پخش جریانی کنید، نمی توان بر نقش یک اتصال اینترنتی خوب تأکید کرد. برنامه‌های پخش جریانی مانند Netflix برای عملکرد روان به یک اتصال اینترنتی قوی و پایدار نیاز دارند، بنابراین اگر اتصال اینترنت شما خراب است، ممکن است با چنین برنامه‌های پخش جریانی مشکل داشته باشید.

نرم افزارها و برنامه های تلویزیون قدیمی

استفاده از نرم افزارهای قدیمی در تلویزیون سامسونگ مطمئناً شما را با برنامه های پخش جریانی خود دچار مشکل می کند. به طور مشابه، یک برنامه قدیمی در تلویزیون شما به دلیل اشکالات یا اشکالاتی که هنوز توسط توسعه دهندگان برنامه رفع نشده است، به راحتی اجرا نمی شود.

این اشکالات برنامه شما را کند می کنند و در نهایت زمانی که برای پخش برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود به آن نیاز دارید، آن را از کار می اندازند.

کد کشور ناسازگار

گاهی اوقات، برخی از برنامه‌ها در Smart Hub سامسونگ نمایش داده نمی‌شوند زیرا چنین برنامه‌هایی در کشور شما مجاز به استفاده نیستند. فقط پس از تغییر کد کشورتان به کشورهایی که اجازه استفاده از این برنامه‌ها را دارند، می‌توانید به این برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید.

نحوه رفع مشکل کار نکردن برنامه های تلویزیون هوشمند سامسونگ

همانطور که قبلاً گفتم، مشکلات مربوط به گجت‌های الکترونیکی مانند تلویزیون‌های سامسونگ احتمالاً اتفاق می‌افتد. با این حال، هنگام برخورد با چنین مسائلی نباید نگران باشید زیرا راهی برای حل آنها وجود دارد. اگر برنامه‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ شما آنطور که باید کار نمی‌کنند یا نمی‌خواهند در Smart Hub نشان داده شوند، می‌توانید از هر یک از روش‌ها برای رفع آن استفاده کنید:

  • در حال بررسی اتصال اینترنت شما
  • بازنشانی برنامه های تلویزیون
  • چرخه برق تلویزیون سامسونگ خود را.
  • به روز رسانی نرم افزار تلویزیون سامسونگ.
  • در حال تغییر کد کشور
  • بازنشانی Smart Hub

اتصال به اینترنت را بررسی کنید

هنگامی که برنامه‌های پخش جریانی مانند YouTube یا Netflix در حال یخ زدن هستند یا به درستی اجرا نمی‌شوند، باید بررسی کنید که آیا اینترنت شما قطع شده است یا خیر.

برای تعمیر اتصال اینترنت خود، باید وای فای یا مودم خود را مجددا راه اندازی کنید. همچنین سعی کنید تا حد امکان در محدوده شبکه وای فای قرار بگیرید تا سیگنال های اینترنتی قوی دریافت کنید. از طرف دیگر، می توانید از اتصال اینترنت کابلی به جای بی سیم استفاده کنید تا دسترسی بی وقفه به اینترنت داشته باشید.

برنامه را بازنشانی کنید

اگر متوجه شدید که یک یا دو برنامه تنها برنامه‌هایی هستند که در تلویزیون سامسونگ شما به درستی کار نمی‌کنند، روش بهتری ریست کردن آن برنامه‌ها خواهد بود.

بازنشانی یک برنامه کم و بیش حذف نصب و نصب مجدد آن در تلویزیون هوشمند است. اگر می‌خواهید برنامه‌ای را در تلویزیون سامسونگ خود تنظیم مجدد کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

  • به Smart Hub در تلویزیون هوشمند سامسونگ خود بروید و Samsung Apps را انتخاب کنید.
  • نام برنامه ای را که می خواهید بازنشانی کنید در نوار جستجو تایپ کنید.
  • پس از مشاهده برنامه، روی فلش بالای نماد برنامه کلیک کنید و سپس حذف را انتخاب کنید تا آن را حذف کنید.
  • بعد این است که دوباره همان برنامه را نصب کنید. دوباره برنامه را در Smart Hub جستجو کنید و روی Download یا Get کلیک کنید.
  • در این مرحله، باید جدیدترین نسخه برنامه را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ خود نصب کنید. تلویزیون خود را مجددا راه اندازی کنید و برنامه را باز کنید.

امیدوارم با این کار مشکل آن اپلیکیشن خاص برطرف شود.

چرخه برق تلویزیون هوشمند سامسونگ

برقی تلویزیون هوشمند سامسونگ می‌تواند به تعمیر برنامه‌ها و اجرای آن‌ها در بیشتر موارد کمک کند. در این مورد، کاری که می‌خواهید با تلویزیون انجام دهید این است که در واقع آن را مجدداً راه‌اندازی یا راه‌اندازی مجدد کنید، نه اینکه صرفاً آن را خاموش کنید و آن را در حالت آماده به کار قرار دهید. راه‌اندازی مجدد تلویزیون هوشمند به نرم‌افزار تلویزیون اجازه می‌دهد از نو شروع به کار کند و در بیشتر مواقع خطاهای پردازشی را که ممکن است مانع از کار کردن برنامه‌های شما شود، برطرف می‌کند.

برای چرخه برق تلویزیون هوشمند خود، باید:

  • تلویزیون هوشمند خود را خاموش کنید.
  • سیم برق تلویزیون را از پریز برق روی دیوار یا منبع برق جدا کنید.
  • حداقل چهل ثانیه صبر کنید و سپس سیم را دوباره به منبع برق وصل کنید.
  • تلویزیون خود را روشن کنید.
  • این مراحل باید مشکل برنامه‌های تلویزیون شما را حل کند.

راه دیگری برای راه اندازی مجدد تلویزیون استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ است. شما می توانید این کار را انجام دهید:

  • وقتی تلویزیون روشن است، دکمه پاور روی کنترل از راه دور را فشار داده و نگه دارید.
  • چند ثانیه صبر کنید تا تلویزیون خاموش شود و خود به خود روشن شود.
  • وقتی تلویزیون دوباره روشن شد، برنامه ها را باز کنید تا بررسی کنید که آیا کار می کنند یا خیر.

قبل از استفاده از این روش باید مطمئن شوید که باتری های ریموت تلویزیون شما سالم هستند.

پیشنهاد مطالعه: راه اندازی مجدد مداوم تلویزیون سامسونگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =