نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن تلویزیون

در این مقاله قصد داریم به روشن نشدن تلویزیون سامسونگ به طور مفصل بپردازیم. به دلایلی اکثر تلویزیون سامسونگ ها در نهایت با مشکل مشابهی مواجه می شوند که به سادگی روشن نمی شوند. تعداد زیادی از صاحبان تلویزیون سامسونگ وجود دارد که می گویند این مشکل را داشته اند – برخی می گویند این مشکلی است که سال ها با آن سروکار داشته اند! خوشبختانه یک راه حل بسیار آسان وجود دارد که باید حدود ۸۰٪ یا بیشتر از تلویزیون سامسونگ هایی را که روشن نمی شوند برطرف کند.

روشن نشدن تلویزیون سامسونگ

چرا تلویزیون سامسونگ من روشن نمی شود؟

اگر تلویزیون سامسونگ شما روشن نمی شود، باید آن را ریست کنید. تلویزیون سامسونگ خود را از دیوار جدا کنید و ۶۰ ثانیه صبر کنید. در حالی که برق تلویزیون سامسونگ را قطع کرده اید، دکمه پاور تلویزیون سامسونگ را به مدت ۳۰ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بعد از تمام شدن دقیقه، تلویزیون سامسونگ خود را دوباره به برق وصل کنید. بدون مشکل باید روشن شود!

این تعمیر چه Vizio، LG، Samsung، Sony، Toshiba، Hisense، TCL، Emerson، Sanyo، Westinghouse، Insignia و غیره داشته باشید کار می کند – مهم نیست. یک تنظیم مجدد نرم ساده تلویزیون سامسونگ در بیشتر مواقع کار خواهد کرد!

تلویزیون سامسونگ را از دیوار جدا کنید

در حالی که این راه حل واضح به نظر می رسد، جدا کردن تلویزیون سامسونگ از پریز دیواری رایج ترین راه برای روشن کردن مجدد آن است.

نکته کلیدی در اینجا این است که در واقع ۶۰ ثانیه کامل صبر کنید. کمی صبر داشته باشید و مطمئن شوید که حداقل یک دقیقه قبل از وصل کردن آن به برق گذشته است.

در حالی که منتظر هستید، ادامه دهید و دکمه پاور تلویزیون سامسونگ را به مدت ۳۰ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. این کار باعث می شود تا نیروی باقی مانده از خازن های تلویزیون سامسونگ تخلیه شود.

این مرحله ساده به تلویزیون سامسونگ اجازه می‌دهد تا خود را به نرمی تنظیم کند. این با روشن و خاموش کردن ساده کنترل از راه دور متفاوت است!

هنگامی که تلویزیون سامسونگ را دوباره وصل کردید، بدون مشکل می بینید که آن را به طور مجدد روشن می کند.

در حالی که این اصلاح باید برای حدود ۸۰٪ موارد کار کند، ۲۰٪ باقی مانده می تواند کمی پیچیده تر باشد. اگر همچنان در روشن کردن مجدد تلویزیون سامسونگ خود مشکل دارید، راه حل های زیر را امتحان کنید.

باتری ها را از راه دور خارج کنید

اگر با جدا کردن و وصل کردن مجدد تلویزیون سامسونگ، مشکل حل نشد، باتری های ریموت خود را خارج کنید. مطمئن شوید که هر دو باتری را به طور کامل از کنترل از راه دور خارج کنید.

با برداشتن باتری ها، دکمه پاور روی ریموت را به مدت ۱۵ ثانیه نگه دارید. باز هم این کار را برای ۱۵ ثانیه کامل انجام دهید! نه ۵ ثانیه، ۱۵!

پس از تمام شدن ۱۵ ثانیه، باتری ها را دوباره در کنترل از راه دور قرار دهید و سعی کنید تلویزیون سامسونگ را روشن کنید.

اگر یکی از دو مرحله بالا مشکل برق تلویزیون سامسونگ شما را برطرف کرد، اما چند روز یا چند هفته بعد با همان مشکل مواجه شدید، باید برای راه حل دائمی تر، تلویزیون سامسونگ خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ به حالت کارخانه

هنگامی که تلویزیون سامسونگ روشن است (امیدواریم آن را از برق بکشید یا باتری های ریموت را جدا کنید تا به طور موقت تلویزیون سامسونگ را روشن کنید) ادامه دهید و گزینه تنظیم مجدد کارخانه را در منوی تلویزیون سامسونگ پیدا کنید.

هر تلویزیون سامسونگ فرآیند متفاوتی دارد که باید برای انجام بازنشانی کارخانه ای دنبال کنید.

من به شما توصیه می کنم فقط سازنده تلویزیون سامسونگ خود را در گوگل جستجو کنید و سپس “بازنشانی کارخانه” را بنویسید. به عنوان مثال، “بازنشانی به تنظیمات کارخانه تلویزیون سامسونگ سامسونگ”.

بازنشانی به تنظیمات کارخانه اساساً تلویزیون سامسونگ شما را به تنظیماتی که در روز خرید تلویزیون سامسونگ داشت باز می‌گرداند.

تنظیم مجدد کارخانه ای تلویزیون سامسونگ بدون ریموت

اگر به هر دلیلی به کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ خود دسترسی ندارید، همچنان می توانید تلویزیون سامسونگ خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

برای انجام این کار دکمه های تلویزیون سامسونگ خود را پیدا کنید. بسته به مدلی که دارید، اینها ممکن است در سمت راست، سمت چپ یا خیلی پایین دستگاه باشند.

مجدداً، می‌خواهید سازنده تلویزیون سامسونگ خود را در گوگل جستجو کنید، و سپس «بازنشانی به تنظیمات کارخانه بدون کنترل از راه دور» را برای یافتن دکمه‌های دقیقی که باید فشار دهید و به چه ترتیبی پیدا کنید.

این کار باعث خاموش شدن تلویزیون سامسونگ، راه اندازی مجدد و بازنشانی به تنظیمات کارخانه می شود. فرآیند راه اندازی مجدد و بازنشانی می تواند حدود یک دقیقه یا بیشتر طول بکشد.

در این مرحله شما باید به طور کامل مشکلات برق خود را حل کرده باشید، اما در صورتی که این کار را نکرده باشید، من برخی از مراحل اضافی را اضافه کرده ام که ارزش امتحان کردن را قبل از پایان دادن به آن دارد.

سیم برق را در پشت تلویزیون سامسونگ قرار دهید

یکی دیگر از راه‌حل‌های بالقوه آسان برای مشکل برق، جدا کردن سیم برق از پشت تلویزیون سامسونگ است.

آن را به مدت ۶۰ ثانیه یا بیشتر از برق جدا کنید و سپس دوباره وصل کنید.

وقتی دوباره آن را به برق وصل می‌کنید، مطمئن شوید که اتصال راحت است! اصلاً نمی‌خواهید شل باشد – اتصال محکم برای اطمینان از اینکه تلویزیون سامسونگ برق پایدار می‌گیرد مهم است.

با وصل شدن مجدد سیم برق، تلویزیون سامسونگ را با استفاده از دکمه پاور تلویزیون سامسونگ روشن کنید، نه با ریموت!

امیدوارم شاهد روشن شدن تلویزیون سامسونگ باشید.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: ۵ راه جلوگیری از تغییر ورودی تلویزیون سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =