نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تکنیک های رفع هنگ گوشی

رفع هنگ گوشی. سامسونگ گلکسی نوت ۸ دستگاهی است که به دلیل سخت افزار قدرتمندش شناخته می شود و به عنوان یکی از بهترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۷ شناخته می شود. این گوشی می تواند هر برنامه یا بازی را بدون هیچ مشکلی بدون مشکل اجرا کند. با این حال، گزارش های متعددی وجود دارد که نشان می دهد گلکسی نوت ۸ بدون توجه به برنامه ای که اجرا می کند همچنان یخ می زند و خراب می شود.

دلایل هنگ گوشی

این مسائل برخی از مشکلاتی هستند که ممکن است دیر یا زود با آنها روبرو شوید زیرا هرچه بیشتر از دستگاه استفاده کنید، حافظه پنهان و داده های بیشتری جمع می شود و اغلب این فایل ها به دلایلی خراب می شوند. مهم است که Note 8 خود را به آخرین به روزرسانی نرم افزار به روز کنید، اما اگر دستگاه شما بعد از به روزرسانی نرم افزار همچنان خراب و یخ می زند، در زیر نحوه رفع مشکلات خرابی و انجماد Samsung Galaxy Note 8 را توضیح خواهیم داد.

برای رفع مشکل خرابی، برنامه های بد را حذف کنید

گوشی های هوشمند سامسونگ نمی توانند بی ثباتی برنامه های شخص ثالث را برطرف کنند، بنابراین قبل از نصب برنامه ها در Note 8 خود ؛ توصیه می شود ابتدا نظرات برنامه ای را که در Google Play Store به شما مشکل می دهد، بخوانید تا بدانید آیا کاربران دیگر نیز چنین چالش هایی را تجربه می کنند. برخی از این برنامه ها ممکن است گاهی اوقات باعث خرابی Samsung Note 8 شوند و توسعه دهندگان باید برنامه خود را بهبود بخشیده و تعمیر کنند. اگر برنامه نویس برنامه را تعمیر نکرد، توصیه می شود برنامه اشتباه را حذف کنید.

رفع هنگ گوشی

تنظیم مجدد کارخانه Samsung Galaxy Note 8

اگر نمی توانید مشکل Samsung Note 8 را تشخیص دهید، باید یک تنظیم مجدد داده های کارخانه را برای حل مشکلات انجماد و خرابی انجام دهید. مهم است که قبل از بازنشانی به کارخانه از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا همه داده ها و برنامه های ذخیره شده، از جمله حساب Google خود را از دست خواهید داد. می توانید این راهنمای نحوه تنظیم مجدد کارخانه Samsung Galaxy Note 8 را بخوانید.

حل مشکل حافظه، راهکار رفع هنگ گوشی

اگر چند روز دیگر Galaxy Note 8 خود را به دلیل نقص حافظه راه اندازی مجدد نکنید، ممکن است برنامه های شما فریز و خراب شوند. با روشن و خاموش کردن Note 8 می توانید این مشکل را حل کنید. همچنین می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از برنامه های صفحه اصلی، مدیریت برنامه ها را لمس کنید
  • برنامه ای را که مدام خراب می شود لمس کنید
  • روی Clear Data کلیک کنید تا همه Cache پاک شود

به خاطر کمبود حافظه است

شما باید حافظه داخلی خود را با حذف برنامه های استفاده نشده یا حذف برخی از فایل های رسانه ای آزاد کنید، زیرا عدم وجود حافظه کافی در دستگاه شما ممکن است باعث شود برنامه های شما به خوبی کار نکنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =