نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه آزمایش بلندگوها بر روی تلفن های هوشمند Android

آیا در تلفن هوشمند اندرویدی خود مشکل صوتی دارید؟ آیا پخش موسیقی متوقف شد؟ صدای اعلان ها متوقف می شود؟ آیا زنگ زن کار نکرد؟ صدا در بازی ها یا برنامه های کاربردی شما وجود ندارد؟ وقتی فردی با تلفن اندرویدی شما به شما زنگ می زند آیا می تواند صدایتان را بشنود اما شما نمی توانید او را بشنوید؟ ممکن است فقط با بلندگوهای تلفن خود مشکل داشته باشید.

این مقاله شما را از طریق آزمایش بلندگوی بلند، که صدا را برای زنگ، موسیقی، بازی، ساعت زنگ دار و غیره شما تولید می کند، و همچنین نحوه آزمایش بلندگوی داخلی که همان چیزی است که در گوش خود نگه دارید، راهنمایی می کند. برای شنیدن افراد در حین مکالمه این آزمایش می تواند به تعیین اینکه آیا مشکل تلفن شما مربوط به نرم افزار است یا مشکلی در خود بلندگو که البته به حل صحیح مشکل کمک می کند، کمک کند.

تست صدا کار می کند و صدا پخش می کند

اگر صدا کار کند و تلفن آزمایشات را پشت سر بگذارد، ۱۰۰٪ می دانید که هیچ مشکلی در بلندگوهای تلفن شما وجود ندارد و سخت افزار تلفن ها به خوبی کار می کند. نیازی به تعویض یا تعمیر نیست و این به شما کمک می کند تا مشکل را کمی محدود کنید.

به عنوان مثال، اگر تلفن در پخش موسیقی مشکل داشته باشد اما بلندگو به درستی کار کند، ممکن است خود آهنگ درست کار نکند. یا ممکن است منبعی که از آن موسیقی دریافت کرده اید با پخش کننده موسیقی تلفن سازگار نباشد. یا پخش کننده موسیقی خود کار نمی کند و باید به روز شود یا تعویض شود. اگر تلفن تست صوتی را پشت سر بگذارد به این معنی است که بلندگوهای تلفن به درستی کار می کنند و ایراد از یک فایل بد یا یک مشکل مربوط به نرم افزار است که هر دو به راحتی قابل رفع هستند.

هنگام انجام آزمایش، صدا وجود ندارد

بنابراین تست صدا روی یکی از بلندگوها می گذرد و پخش می شود اما روی بلندگو دیگر اجرا نمی شود. این نشان می دهد که یکی از بلندگوهای شما خراب شده یا خراب شده است و برای پخش مجدد صدا باید تعویض شود. بلندگوها، مانند صفحه نمایش تلفن ها، بدون مشکل زیاد توسط صاحب گوشی قابل تعمیر هستند، اما اگر تلفن شما کمتر از یک سال سن داشته باشد و هیچ گونه علامتی از آسیب جسمی یا مایع نداشته باشد، تلفن شما همچنان تحت ضمانت تولید کننده قرار دارد. و اغلب می توان آن را به صورت رایگان تعویض یا تعمیر کرد. و رایگان همیشه در محدوده قیمت من است

به این ترتیب است که اسپیکرها را در تلفن Android آزمایش می کنید

این تنها چیزی است که می توانید بلندگوهای تلفن خود را آزمایش کنید. همانطور که متوجه شده اید، ابزار تشخیص دستگاه می تواند برای بررسی بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای تلفن Android استفاده شود، و اکنون که نحوه استفاده از آن را می دانید، یک ابزار عیب یابی دیگر در کمربند خود دارید.

ابزار عیب یابی دستگاه، ابزار مورد علاقه من در هنگام عیب یابی مشکلات رایج در تلفن ها است، اما اگر به کدهای دیگری که می توانند در تلفن شما استفاده شوند علاقه دارید، ممکن است به این کدهای ستاره ای مفید و جالب دیگر برای تلفن های هوشمند علاقه مند باشید.

امیدوارم این مقاله آموزنده باشد و به شما کمک کرده باشد تا علت مشکلات صوتی تلفن خود را مشخص کنید. اگر هنوز با بلندگوی بلندگو خود مشکل دارید، پیشنهاد می کنم نحوه رفع مشکل تلفن را در مواقعی که زنگ، زنگ و موسیقی کار نمی کند، مطالعه کنید. اگر با بلندگوی داخلی خود مشکل دارید که می تواند یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی باشد که می توانید در مورد مشکلات صوتی در تلفن Android داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دو =