نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گوشی سامسونگ . سامسونگ درگیر یک نبرد بی پایان گوشی های هوشمند با بزرگترین رقیب فناوری خود، اپل است. برخی ممکن است استدلال کنند که سامسونگ، اگر نه در هر زمینه، حداقل از نظر ارزش برای پول، برنده است. برخلاف رقیب کالیفرنیایی خود، سامسونگ بازار را با مجموعه‌ای از مدل‌های تلفن گلکسی پر کرده است که محدوده قیمتی مناسبی دارند، از گلکسی A13 ارزان‌قیمت گرفته تا گلکسی S22 Ultra بسیار بزرگ.

Samsung Galaxy S22 Ultra بهترین برای دوستداران پرچمدار

سامسونگ با گلکسی اس ۲۲ اولترا سال جدید را با شکوه آغاز کرد. مقدار زیادی نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا سال گذشته تغییر نکرده است، اما بزرگ‌ترین افزوده جدید، گنجاندن قلم S Pen سامسونگ است که از خط نوت قرض گرفته شده است.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید هستید، هیچ چیز بهتری وجود ندارد. جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ، با یک محفظه دوربین جدید و فانتزی و رنگ جدید بورگوندی، شاهد ارتقای اساسی در بخش زیبایی شناسی بوده است. صفحه نمایش عالی ۶.۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی (مناسب برای doodling با قلم S) با یک بهبود متوسط ​​در عملکرد به لطف چیپست جدید Exynos 2200 نیز بازمی گردد.

آنچه در بررسی ما بیش از همه ما را تحت تأثیر قرار داد، ارائه دوربین S22 Ultra بود – به ویژه قابلیت‌های زوم بهبود یافته. با یک جفت لنز تله فوتو ۳x و ۱۰x (و همچنین یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اولیه)، تصاویر S22 Ultra در آزمایش‌های ما کاملاً عالی به نظر می‌رسند و تمام جزئیات را با رنگ‌های کاملاً عالی، بدون توجه به شرایط نوری، ثبت می‌کنند.

مطمئناً، گوشی‌های بسیار ارزان‌تری وجود دارند که می‌توانید در سال ۲۰۲۲ به آنها دست پیدا کنید، اما اگر دنبال بهترین‌هایی هستید که اندروید (نه فقط سامسونگ) ارائه می‌کند، قطعاً همین است.

Samsung Galaxy A21s بهترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ

اگر خیلی مشتاق نیستید مبالغی در اندازه پرچمدار را برای جدیدترین و بهترین سامسونگ تحویل دهید، گلکسی A21s بهترین انتخاب برای افرادی است که از بودجه آگاه هستند. این پر زرق و برق ترین گوشی هوشمند موجود در بازار نیست، اما در جایی که گلکسی A21s را به حساب می آورد، یک گوشی هوشمند قابل توجه است که با هزینه بسیار کمی با ویژگی ها پر شده است.

به نوعی، سامسونگ موفق شده است در مجموع پنج دوربین را فشرده کند که با توجه به هزینه آن، باز هم سخاوتمندانه است. این دوربین دارای یک دوربین عظیم ۴۸ مگاپیکسلی است که بسیار عالی است و همچنین دارای لنز ماکرو، زاویه باز و حسگر عمق است. سامسونگ مطمئناً می داند که چگونه یک تلفن هوشمند با قیمت مناسب بسازد، و گلکسی A21s، با اندروید ۱۰، طراحی زیبا و صفحه نمایش دوست داشتنی، کاملاً انتظارات ما را شکست می دهد.

گوشی سامسونگ

Samsung Galaxy Z Fold 4 بهترین گوشی تاشو که ارزش خرید دارد

تاشو رده بالا سامسونگ بهترین چیزی است که تا به حال دیده ایم. پیچیدگی‌ها برطرف شده‌اند و Galaxy Z Fold 4 اوج نهایی پیشرفت‌های قبلی است، با رتبه‌بندی IPX8 مقاومت در برابر آب، طراحی سخت، افزایش عملکرد کلی و تغییرات عظیم در چندوظیفگی.

گران‌ترین گوشی هوشمندی که در حال حاضر می‌توانید بخرید، گلکسی زد فولد ۴، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، ارزش آن را دارد، به خصوص که از قوی‌ترین چیپست موبایلی که تاکنون، یعنی Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 استفاده می‌کند. ، در آزمایشات ما، بزرگترین بهبود عملکرد بازی نسل به نسل را در چند سال اخیر ارائه کرد. اگر به دنبال تلفنی هستید که پول نقد زیادی را در جیب نگهدارید، این گوشی بهترین گزینه است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

سامسونگ گلکسی S21 FE ارزش فوق العاده

پول هنگفتی برای یک پرچمدار سامسونگ ندارید اما نمی‌خواهید ویژگی‌ها را کم کنید؟ خوشبختانه، S21 FE تقریباً همه چیز را دارد: مشخصات رده بالا و لیست بلندبالایی از ویژگی‌های ارزشمند پرچمدار با قیمت کاهش یافته.

ارزان‌تر از S21 اما با عملکرد مشابه، صفحه‌نمایش خیره‌کننده و مجموعه‌ای عالی از دوربین‌های عقب، S21 FE (یا نسخه فن) یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۲ است. اگر قیمت پرچمداران امسال شما را ناامید کرده است، گلکسی S21 FE به راحتی بهترین محصول بعدی است.

Samsung Galaxy A53 5G بهترین گوشی هوشمند سامسونگ

از طرف دیگر، اگر حتی پول کمتری برای خرج کردن برای خرید یک گوشی جدید سامسونگ دارید، و هنوز هم نمی‌خواهید در راه ویژگی‌ها فداکاری کنید، گلکسی A53 5G میان رده یک شرط مطمئن است.

با صفحه نمایش بزرگ و دقیق رنگی ۶.۵ اینچی، آرایه دوربین سه گانه و عملکرد خوب، چیزهای زیادی برای دوست نداشتن وجود ندارد. ناگفته نماند که عمر باتری استثنایی است و گلکسی A53 5G در تست های ما بیش از ۲۲ ساعت دوام می آورد. تنها نقطه ضعف این است که صفحه نمایش با HDR سازگار نیست، اما وقتی در نظر می گیریم که چقدر چیزهایی را با پول نسبتا کمی دریافت می کنید، این یک مشکل کوچک است.

Samsung Galaxy S21 ارزشمند بودن گوشی

پرچمداران سامسونگ نیازی به قیمت تمام شده ندارند. اگر به دنبال یک گوشی جدید و پیشرفته هستید و مبالغی در اندازه S22 برای خرید آن ندارید، گلکسی S21 سال گذشته همچنان انتخاب خوبی است. این هنوز هم یکی از سریع‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که آزمایش کرده‌ایم، صفحه‌نمایش درجه یک است و دوربین‌های سه‌گانه همچنان در مقابل گوشی‌های جدیدتر منتشر شده مانند آیفون ۱۳ ایستاده‌اند.

مثل همیشه، این توصیه فقط در صورتی اعمال می شود که برای خرید یک مدل بازسازی شده مشکلی ندارید. با این حال، اگر این موضوع شما را آزار نمی دهد، با یک گوشی عالی با قیمت بسیار پایین پاداش خواهید گرفت.

تعمیر تخصصی مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 8 =