نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی سطوح جوهر در پرینتر چگونه انجام میشود؟ وقتی سطح جوهر کم می شود، کیفیت چاپ کاهش می یابد. چاپ های لکه دار یا محو شده نشانه رایجی است که جوهر شما تمام شده است. اگر سطح جوهر شما خیلی کم شود، می‌تواند باعث خشک شدن نازل‌های جوهر شود که می‌تواند به پرینتر سامسونگ شما آسیب برساند. با بررسی مرتب سطوح جوهر، خطر تمام شدن جوهر در پرینتر سامسونگ خود را از بین ببرید. این مقاله بهترین راه برای بررسی سطح جوهر پرینتر سامسونگ شما را توضیح می دهد. دستورالعمل‌های ساده ما را برای روشی بدون سر و صدا دنبال کنید تا ببینید چقدر جوهر در کارتریج پرینتر سامسونگ شما باقی مانده است.

بررسی سطوح جوهر در پرینتر
بررسی سطوح جوهر در پرینتر

چگونه سطح جوهر پرینتر سامسونگ را در ویندوز بررسی کنیم

ابتدا پرینتر سامسونگ و کامپیوتر خود را روشن کنید. پس از بارگیری، روی منوی شروع یا کلید ویندوز کلیک کنید و Control Panel را جستجو کنید. سپس، در بخش Hardware and Sound روی «مشاهده دستگاه‌ها و پرینتر سامسونگها» کلیک کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، باید بتوانید پرینتر سامسونگهایی را که به رایانه متصل هستند مشاهده کنید.

پرینتر سامسونگی را که می‌خواهید سطح جوهر آن را بررسی کنید انتخاب کنید، و باید سطوح جوهر را در پایین صفحه مشاهده کنید (در بخش «وضعیت» که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنید).

چگونه سطح جوهر پرینتر سامسونگ را در مک بررسی کنیم

Mac خود را راه اندازی کنید و مطمئن شوید که پرینتر سامسونگ روشن و متصل است. سپس روی نماد Apple در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و System Preferences را انتخاب کنید. از اینجا روی نماد Printers and Scanners کلیک کنید. در مدل های قدیمی تر، ممکن است چاپ و اسکن یا چاپ و فکس نامیده شود.

در پانل سمت چپ، پرینتر سامسونگ خود را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Options and Supplies کلیک کنید. پس از باز شدن پنجره Options and Supplies، روی برگه Supply Levels در بالای صفحه کلیک کنید. در اینجا می توانید سطح جوهر پرینتر سامسونگ خود را مشاهده و بررسی کنید.

نحوه بررسی سطوح جوهر پرینتر سامسونگ بسته به پرینتر سامسونگ شما

بررسی سطح جوهر پرینتر سامسونگ بسته به مارک پرینتر سامسونگ می تواند کمی متفاوت باشد. اکنون ما شما را با بررسی سطح جوهر پرینتر سامسونگ خود در پرینتر آشنا خواهیم کرد.

چگونه سطح جوهر را در پرینتر سامسونگ بررسی کنیم

برای شروع، تعیین کنید که آیا از Windows 10، Android، iOS یا رایانه شخصی ویندوزی برای بررسی سطح جوهر پرینتر سامسونگ خود استفاده می کنید. اگر از رایانه شخصی ویندوزی استفاده می کنید، ابزار رایگان برنامه « Print and Scan Doctor» را دانلود کنید. برای بررسی سطح جوهر پرینتر سامسونگ خود، این ابزار را باز کنید و روی سطوح تامین پرینتر سامسونگ کلیک کنید. از اینجا، باید بتوانید سطوح تخمینی جوهر باقیمانده در کارتریج ها را مشاهده کنید.

اگر از ویندوز ۱۰، اندروید یا iOS استفاده می کنید، برنامه Smart را دانلود کنید. پس از بارگیری برنامه در دسکتاپ، می توانید سطوح جوهر پرینتر سامسونگ را در صفحه اصلی برنامه مشاهده کنید.

چگونه سطح جوهر را در پرینتر  کانن بررسی کنیم

با استفاده از رایانه شخصی ویندوزی، می‌توانید سطح جوهر پرینتر سامسونگ خود را با دنبال کردن مراحل زیر بررسی کنید:

  • پنجره راه اندازی درایور پرینتر سامسونگ را از طریق منوی Start باز کنید. Settings، سپس Devices و در نهایت Printing Preferences را از منو انتخاب کنید.
  • سپس، روی تب Maintenance کلیک کنید و روی View Printer Status کلیک کنید. با این کار پنجره ای نمایش داده می شود که وضعیت کامل پرینتر سامسونگ و سطوح جوهر آن را نشان می دهد.

چگونه سطح جوهر را در اپسون بررسی کنیم

برای شروع، مطمئن شوید که رایانه شما نرم افزار مناسب برای انجام عملیات چاپ اولیه را نصب کرده است. در هنگام خرید پرینتر سامسونگ شما از طریق سی دی به شما ارائه می شود.

برنامه نصب شده را باز کنید و روی تب Maintenance کلیک کنید و سپس دکمه Status Monitor را انتخاب کنید. در اینجا سطوح تخمینی جوهر را که در قالب نمودار نشان داده شده است، خواهید دید.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت و مزایای ۴K و ۸K در تلویزیون سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =