نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برای خرید تلویزیون سامسونگ OLED چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ در حالی که مدتی است از فناوری OLED در صفحه نمایش گوشی های هوشمند استفاده می شود، این یک پیشرفت جدیدتر در دنیای تلویزیون سامسونگ ها است. اما OLED؟ مخفف عبارت Organic Light Emitting Diode است. تفاوت اصلی این است که صفحه نمایش مانند یک تلویزیون سامسونگ LED استاندارد روشن نمی شود – در عوض هر پیکسل به طور جداگانه با ارسال جریان الکتریکی به آن کنترل می شود. در حال حاضر، قیمت یک OLED کمی بیشتر از تلویزیون سامسونگ های LED است، اما قیمت ها در طول چند سال گذشته به شدت کاهش یافته است – بنابراین شما می توانید OLED را به قیمت مناسب انتخاب کنید. بیایید دریابیم که چرا تلویزیون سامسونگ‌های OLED اینجا هستند.

خرید تلویزیون سامسونگ OLED
خرید تلویزیون سامسونگ OLED

چه چیزی بهتر است OLED یا LED

واقعاً به آنچه شما ترجیح می دهید بستگی دارد. هر دو فناوری می توانند تصاویر ۴K با وضوح فوق العاده بالا را با زاویه دید عالی، نرخ تازه سازی بالا و نسبت کنتراست عالی ارائه دهند. همه اینها به چه معناست؟ یک تجربه تماشای عالی! اما چند کار وجود دارد که تلویزیون سامسونگ های OLED کمی بهتر انجام می دهند:

سیاهپوستان واقعی را بدست آورید

هرچه جریان الکتریکی بیشتری به پیکسل ارسال شود، روشن‌تر می‌شود. این بدان معنی است که پیکسل را می توان به طور کامل خاموش کرد تا سیاهی مطلق و نسبت کنتراست بالاتری ایجاد کند – و حتی بهترین صفحه نمایش های LED نمی توانند این کار را انجام دهند.

صفحه نمایش فوق العاده نازک

از آنجایی که نیازی به نور پس‌زمینه صفحه‌نمایش با استفاده از پنل LED نیست، در واقع می‌توانند بسیار نازک باشند. برای مثال، ال‌جی OLED W تنها ۴ میلی‌متر ضخامت دارد – این از یک بیسکویت گوارشی نازک‌تر است!

زوایای دید بهتر یکی از نکات خرید تلویزیون سامسونگ OLED

به دلیل نحوه عملکرد OLED، به این معنی است که زوایای دید به مراتب بهتر از صفحه نمایش های LED است و تقریباً هیچ افت رنگ یا کنتراست در وسیع ترین زاویه ها وجود ندارد.

مصرف انرژی بیشتر

تلویزیون سامسونگ‌های ال‌ای‌دی به نور پس‌زمینه نیاز دارند که همیشه روشن باشد و پیکسل‌های LCD یا اجازه عبور نور را می‌دهند یا آن را مسدود می‌کنند – صفحه‌های OLED نور پس‌زمینه را به کلی از بین می‌برند. درعوض، آنها فقط به تک تک پیکسل ها نیرو می فرستند تا آنها را روشن کنند، که انرژی کمتری مصرف می کند.

رنگ ها در تلویزیون سامسونگ OLED چقدر خوب هستند

غنی، پر جنب و جوش و صادق به زندگی. تلویزیون سامسونگ های OLED می توانند میلیون ها رنگ ایجاد کنند. دقت رنگ یکی دیگر از ویژگی های مهم هنگام خرید تلویزیون سامسونگ جدید است. شما می خواهید محتوای ساعت تا جایی که می تواند خوب به نظر برسد – و OLED ارائه می دهد.

Netflix HDR ساخته شده برای OLED

تمام موارد فوق تلویزیون سامسونگ های OLED را برای تماشای محتوای HDR عالی می کند. HDR یا محدوده دینامیکی بالا، نوعی ویدیو است که توسط نتفلیکس، آمازون و بی‌بی‌سی پیشگام شده است. همچنین بر روی دیسک های بلوری ۴K یافت می شود – نسل بعدی بلوری.

ویدیوی HDR، رنگ‌های سفید روشن‌تر و سیاه‌های تیره‌تر و هر سایه‌ای را در بین آن‌ها ارائه می‌کند و در عین حال رنگ‌های طبیعی‌تری ایجاد می‌کند.

در فیلم‌های تاریک و سایه‌دار، لایه‌های جزئیات اضافه‌شده‌ای را خواهید دید در حالی که آسمان آبی واقعاً آبی و ستاره‌ها واقعاً درخشان به نظر می‌رسند. در حال حاضر فنی شدن! HDR می تواند تغییرات ریز و ظریف در سایه را برجسته کند.

خرید تلویزیون سامسونگ OLED
خرید تلویزیون سامسونگ OLED

آیا تلویزیون سامسونگ های OLED برای تماشای ورزش خوب هستند

اگر نمی‌توانید حضوری در مسابقه حضور داشته باشید، تماشای آن در تلویزیون سامسونگ OLED بهترین چیز بعدی است. با چنین تصویر عالی، ممکن است فراموش کنید که طرف زمین نیستید.

ورزش‌ها می‌توانند سریع و مملو از عملکردهای چشمک زن باشند، بنابراین تصویر تلویزیون سامسونگ شما باید صاف باشد. برای انجام این کار، تلویزیون سامسونگ شما باید بتواند اشیاء متحرک را به وضوح و بدون تار نشان دهد. نرخ تازه‌سازی چیزی است که عملکرد را صاف نگه می‌دارد و تلویزیون سامسونگ‌های OLED جزو بهترین عملکردها هستند.

علاوه بر این، به لطف یکنواختی رنگ عالی در تلویزیون سامسونگ‌های OLED، زیر و بم بدون لکه‌های تیره نیز خواهد بود. بنابراین همه چیز را با جزئیات عالی خواهید دید.

برای دریافت بهترین کیفیت از تلویزیون سامسونگ OLED 4K خود، می‌خواهید آن را با محتوای ۴K ترکیب کنید. می‌توانید مسابقات برتر را با کیفیت ۴K در Sky و BT Sport تماشا کنید. یا Sky Q را انتخاب کنید و با UHD خیره کننده تماشا کنید.

اگر تلویزیون سامسونگ ۴K دارید اما نمی‌توانید پخش‌های با کیفیت بالا را مشاهده کنید، نترسید. به لطف فناوری ارتقاء مقیاس هوشمندانه، از عمق بیشتر و رنگ‌های زنده‌تر حتی زمانی که در حال تماشای کانال‌های SD و HD هستید لذت خواهید برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عیب‌یابی و تعمیر انواع تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ کافیست با تعمیرکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =