نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مراحل عیب یابی از کار افتادگی یخچال سامسونگ

از کار افتادگی یخچال در اثر چه عواملی به وجود می آید؟ یخچال سامسونگ آنقدر جزء ضروری خانه است که وقتی از کار می افتد، در یک ترشی واقعی قرار می گیرید. ابتدا باید در را بسته نگه دارید تا تا حد امکان در هوای خنک بماند. سپس این نگرانی وجود دارد که اگر کسی نتواند فوراً آن را تعمیر کند، همه چیز خراب شود.

اما چرا یخچال سامسونگ شما از ابتدا کار نمی کند؟ در واقع، یخچال سامسونگ ممکن است قابل اعتمادترین دارایی در خانه باشد. اگر به آن فکر کنید، سال‌ها بدون دردسر اجرا می‌شود. این فوق العاده قابل اعتماد است و زمانی که می خواهید یک نوشیدنی سرد یا یک نوشیدنی سرد می خواهید همیشه در کنار شما باشد. اما اکنون، باید بفهمید که چرا یخچال سامسونگ بدون هیچ مشکلی کار نمی کند.

بهترین راه برای فهمیدن این موضوع این است که کمی در مورد یخچال سامسونگ خود و نحوه عملکرد آن بیاموزید. سپس، می توانید بفهمید که چگونه در دنیا می تواند کار خود را متوقف کند.

یخچال سامسونگ ها چگونه کار می کنند

مانند AC شما، یخچال سامسونگ بر روی همان نوع سیستم کار می کند. با کمپرسور، کویل و مبرد کار می کند. اصولاً یخچال سامسونگ دارای نوارهای مبردی است که گرما و رطوبت را از داخل یخچال سامسونگ و فریزر بیرون می کشد. کویل ها گرما را به هوای خارج از یخچال سامسونگ برمی گرداند. کمپرسور کل سیستم را اجرا می کند.

از کار افتادگی یخچال

چه چیزی باعث می شود یخچال سامسونگ شما کار نکند؟

در داخل اجزای یخچال سامسونگ، چندین قسمت مانند ترموستات، تایمر، کلید و فن و … وجود دارد. مهر و موم درب و اعضای خانواده هستند که درها را هم نمی بندند. هنگامی که هر یک از این عناصر خراب می شود، می توانید یخچال سامسونگی داشته باشید که کار نمی کند و غذای شما را خنک نمی کند.

در اینجا چند مورد از مواردی که ممکن است در یخچال سامسونگ شما خراب شود، آورده شده است.

  • ترموستات خراب است- این اولین دلیلی است که یخچال سامسونگ ها کار نمی کنند. ترموستات رله را به خازن می فرستد که کمپرسور و موتور را راه اندازی کرده و واحد را خنک می کند. ترموستات را می توان به راحتی توسط تعمیرات محلی شما تعویض کرد.
  • خنک کننده کم: مایع خنک کننده از طریق سیم پیچ ها به گردش در می آید تا گرما و رطوبت هوای داخلی را حذف کند. بدون خنک کننده کافی، بهترین کمپرسور و موتور نمی توانند کار خود را انجام دهند.
  • کویل های کثیف: اگر گرما و رطوبت نتوانند به دلیل گرد و غبار خارج شوند و روی کویل ها ایجاد شوند، یخچال سامسونگ به خوبی خنک نمی شود. فناوری تعمیر شما آنها را برای شما تمیز می کند و یخچال سامسونگ شما را دوباره کار می کند.
  • ولتاژ ناکافی به دستگاه – یک مولتی متر یا یک ولتاژ سنجی می تواند جریان ارسال شده به یخچال سامسونگ شما را آزمایش کند تا مشخص کند که آیا انرژی کافی برای کار کردن دارد یا خیر.
  • شکن معیوب- اگر یخچال سامسونگ روشن نشود، ممکن است این اولین چیزی باشد که متخصصان برای شروع دوباره آن بررسی می کنند.
  • موتور معیوب – اگر موتور شما سوخته باشد، دستگاه خاموش می شود و به هیچ وجه روشن نمی شود. سپس یک موتور جدید در دستور کار است.
  • کمپرسور معیوب – اگر مبرد نتواند گردش کند، هوا خنک نمی شود. بنابراین، یک کمپرسور جدید باید نصب شود.
  • خازن شکسته – خازن به کمپرسور می گوید که چه زمانی چرخه را شروع کند. اگر راه اندازی نمی شود، ممکن است خازن نیاز به تعویض داشته باشد.

اینها دلایل متداول هستند، اما در کارهای کوچک هر قطعه موارد بیشتری وجود دارد. بنابراین اگر مشکلی با یخچال سامسونگ دارید، با تعمیرگاه محلی خود تماس بگیرید تا سریعا آن را تعمیر کنند.

اگر یخچال سامسونگ از کار افتاد چه باید کرد؟

مهم ترین چیزی که پس از تماس با متخصص تعمیر محلی خود باید به خاطر بسپارید، بسته نگه داشتن درب است! هر چه مدت زمان خنکی بیشتر باشد، غذای شما تا زمانی که فناوری به آن برسد، بهتر خواهد بود.

  • بریکر را چک کنید. بسته به سن قطع کننده و واحد، ممکن است نیاز به ارتقا داشته باشید یا به سادگی آن را قطع کنید.
  • آیا هنوز به برق متصل است؟ یا شاید سیم برق آسیب دیده است؟ به نظر می رسد این یک چیز بدیهی است که باید به آن نگاه کرد، اما مردم اغلب فراموش می کنند که پاسخ های ساده این موضوع را در هنگام وحشت بررسی کنند.
  • آیا نور کار می کند؟ این می تواند نشانه ای از برق یا اتصالات معیوب باشد.
  • آیا موتور در حال کار است؟ اگر موتور آخرین چرخه خود را اجرا کند، ممکن است به یک موتور جدید نیاز داشته باشید.
  • ترموستات نیاز به تنظیم دارد. هنگامی که ترموستات به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است باعث شود دستگاه بیش از حد بارگیری کرده و کار را متوقف کند. پایین آوردن تنظیمات می تواند به طور موقت به شما کمک کند تا زمانی که یک متخصص حرفه ای به یخچال سامسونگ نگاه کنید.
  • آیا ایجاد یخ وجود دارد؟ مدل های قدیمی اغلب از کویل های یخ زده رنج می برند. اگرچه راه حل در اینجا ساده است. فقط یک سشوار را روی یخ ببرید و آن را ذوب کنید. سپس با تعمیر تماس بگیرید تا علت وقوع آن در وهله اول را برطرف کنید.
  • در مورد گرد و غبار چطور؟ کویل های کثیف را می توان برای تعمیر آسان تمیز کرد.
  • تشخیص برخی از انواع مشکلات یخچال سامسونگ برای تقریباً همه آسان است – مانند نشتی خط آب یا لامپ سوخته. تشخیص و رفع سایر مسائل پیچیده تر بسیار دشوارتر است. وقت یا پول خود را با حدس زدن تعمیرات غیر ضروری یا نادرست تلف نکنید.

در عوض، با مشاوره تخصصی از تکنسین های آموزش دیده ما تماس بگیرید. ما یخچال سامسونگ و فریزر شما را به دقت بررسی می کنیم و علت اصلی مشکل شما را به درستی تشخیص می دهیم. سپس در کمترین زمان آن را تعمیر و راه‌اندازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفت =