نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا با زمان چرخه ماشین لباسشویی آشنایی دارید؟ اگر به تازگی یک ماشین لباسشویی سامسونگ درب جلو خریده اید یا بررسی های ماشین لباسشویی سامسونگ ما را دیده اید، متوجه افزایش زمان چرخه آن شده اید. ما نیز متوجه آن شده‌ایم – زمان چرخه قطعا طولانی‌تر می‌شود. اگرچه ممکن است خسته کننده باشد، اما در واقع چیز خوبی برای سیاره زمین و جیب ران شما است، اما ممکن است به این معنی باشد که باید عادت های شستشوی خود را تغییر دهید تا زمان چرخه طولانی تر را در نظر بگیرید. ما برخی از چرخه‌های متداول ماشین لباسشویی سامسونگ را توضیح می‌دهیم و اینکه چرا به همان اندازه طول می‌کشند، و نکاتی را برای کاهش زمان صرف شده در لباسشویی سامسونگ ارائه می‌کنیم.

زمان چرخه ماشین لباسشویی
زمان چرخه ماشین لباسشویی

شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ لودر جلو چقدر طول می کشد

میانگین زمان چرخه ۱۰ سال پیش: ۹۹ دقیقه

  • میانگین زمان چرخه امروز: ۱۱۱ دقیقه
  • حداکثر زمان چرخه ثبت شده تست های ما: ۲۷۸ دقیقه
  • حداقل زمان چرخه ثبت شده در تست های ما: ۷۱ دقیقه

زمان چرخه لودرهای جلو با افزایش بهره وری آب طولانی تر می شود. یک دستگاهی که ما آزمایش کردیم حتی ۴ ساعت و ۳۸ دقیقه طول کشید تا یک چرخه کامل شود!

انصافاً، صبر شما با عملکرد شستشوی عالی پاداش داده می شود و گزینه شستشوی سریع دارد (البته فقط برای بار کوچک و ۲ کیلوگرمی مناسب است). اما هزینه های جاری آن نیز بسیار بالا است و طبق داده های ثبت نام، یک بار با ظرفیت کامل (بار آزمایشی ما فقط ۳.۵ کیلوگرم است) ۶ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می کشد.

این نکته مهم دیگری را مطرح می‌کند – زمان‌های چرخه‌ای که در آزمایش‌های ماشین لباسشویی سامسونگ خود گزارش می‌کنیم برای بار ظرفیت ۳.۵ کیلوگرم است. در حالی که این همان چیزی است که اکثر مردم یکباره در خانه می‌شویند، اما اگر ظرفیت ماشین لباسشویی سامسونگ خود را پر کنید، این زمان چرخه ممکن است دو یا حتی سه برابر شود.

شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ با لودر بالا چقدر طول می کشد

میانگین زمان چرخه ۱۰ سال پیش: ۵۵ دقیقه

  • میانگین زمان چرخه امروز: ۵۹ دقیقه
  • حداکثر زمان چرخه ثبت شده در تست های ما: ۹۸ دقیقه
  • حداقل زمان چرخه ثبت شده در تست های ما: ۴۰ دقیقه

ماشین لباسشویی سامسونگ های لودر بالا نسبت به لودرهای جلو آب بسیار بیشتری مصرف می کنند، زیرا به آب کافی برای شناور شدن لباس های شما نیاز دارند. و این به این معنی است که شستشوی آنها به اندازه لودرهای جلو طول نمی کشد، اگرچه ما متوجه شدیم که آنها به خوبی شستشو نمی دهند و بر لباس های شما خشن تر هستند.

جالب است که میانگین زمان چرخه در یک بارگذار بالا در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است – ۵۵ دقیقه ۱۰ سال پیش، در مقایسه با ۵۹ دقیقه امروز.

بنابراین با یک چرخه کامل که کمتر از یک ساعت طول می کشد، اگر نیاز به شستشوی چندین بار در روز دارید، یک لودر بالا ممکن است انتخاب معقولی باشد. اما به خاطر داشته باشید که این اعداد بر اساس بار آزمایشی ۳.۵ کیلوگرمی ما است، نه ظرفیت کامل دستگاه.

یک برنامه شستشوی سریع یا سریع چقدر طول می کشد

اگر از انتظار برای شستشو ناامید هستید، کمک در دسترس است، زیرا بسیاری از ماشین‌های لباسشویی سامسونگ مدرن برنامه شستشوی سریع یا سریع را ارائه می‌دهند.

برخی از برنامه های شستشوی سریع کمتر از ۱۵ دقیقه از زمان شروع تا اوا زمان می برند، بنابراین اگر عجله دارید عالی هستند. اما مهم است که توجه داشته باشید این برنامه‌ها فقط برای بارهای بسیار کوچک مناسب هستند – چند کیلوگرم، یا حداکثر چند مورد، و فقط در صورتی که کمی کثیف باشند.

مقداری آب روی یک پیراهن تجاری بریزید و برنامه سریع برای شما مناسب است، اما انتظار نداشته باشید که چربی لباس های یک هفته ای مکانیک را از بین ببرد – برای این کار به برنامه فشرده تری نیاز دارید (و احتمالاً یک برنامه قبل خیسانده).

سوال اغلب کاربران این است که چگونه متوجه شویم لباسشویی خود را باید تعویض کنیم؟ از این رو ما در مقاله « ۶ نشانه زمان خرید ماشین لباسشویی سامسونگ » نشانه‌های خرید لباسشویی را به شما توضیح داده‌ایم.

چرا چرخه ماشین لباسشویی سامسونگ اینقدر طولانی است

اگر تا به حال از ساعت‌ها انتظار برای پایان شستشوی لباس‌هایتان ناامید شده‌اید، احتمالاً از خود پرسیده‌اید که چرا ماشین‌های لباسشویی سامسونگ این روزها اینقدر طولانی می‌شوند. به عبارت ساده، کارایی آب به کارآیی مربوط می شود – ماشین های مدرن، به ویژه لودرهای جلو، بسیار کارآمد در آب هستند.

این یک چیز خوب برای محیط زیست (و کیف پول شما) است زیرا باعث صرفه جویی در انرژی می شود که برای گرم کردن آب شستشو و همچنین خود آب استفاده می شود.

اما بدل این است که با آب کمتر، شستن لباس‌هایتان بیشتر طول می‌کشد. همچنین به همین دلیل است که لودرهای بالا زمان چرخه کوتاه تری نسبت به لودرهای جلو دارند – آنها آب بیشتری مصرف می کنند.

اگر زمان چرخه برای شما مشکلی نیست یا دوست دارید در زمان‌های غیر اوج مصرف بشویید، برنامه‌های طولانی‌تر نباید خیلی نگران‌کننده باشند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید کارها را در یک جلسه انجام دهید، شاید ارزش داشته باشد که به یک لودر بالا نگاه کنید، یا گلوله را گاز بگیرید و عادت لباسشویی سامسونگ خود را تغییر دهید.

چرخه روزمره چیست

هر چه ماشین لباسشویی سامسونگ آب و انرژی کمتری برای شستن بار کامل مصرف کند، امتیاز انرژی و ستاره آب بالاتری دریافت می کند و جذابیت آن برای خریداران بیشتر می شود. بنابراین، چرخه‌های پنبه‌ای بسیار طولانی اما بسیار کارآمد احتمالاً در اینجا باقی خواهند ماند – البته فقط به خاطر رتبه‌بندی ستاره‌ای بالاتر.

با این حال، خوشبختانه، تولیدکنندگان به نوحه‌های شست‌وشوهای مصرف‌کننده و جایگزین‌های کوتاه‌تر برای چرخه‌های پنبه‌های ماراتن گوش می‌دهند.

برخلاف سایر برنامه‌هایی که برای انواع لباس‌های خاص طراحی شده‌اند، این برنامه‌های «روزانه» قول می‌دهند که عملکردی مشابه برنامه‌های پنبه‌ای داشته باشند، اما زمان چرخه بسیار کوتاه‌تری دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + چهار =