نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم خرابی در مانیتور سامسونگ کدام اند؟ وقتی مانیتور سامسونگ خراب می شود، به شدت بهره وری را با مشکل مواجه می کند. با این حال، مانیتور سامسونگ های بد لزوماً نشان نمی دهند که اتفاق دیگری برای رایانه شما افتاده است. به احتمال زیاد، داده های مهم شما تحت تأثیر قرار نگرفته اند و پس از تعمیر مانیتور سامسونگ همچنان می توانید به همه اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. برای کسانی که نیاز به دسترسی فوری به داده ها دارند، به سادگی یک مانیتور سامسونگ جدید وصل کنید تا مطمئن شوید که فقط مانیتور سامسونگ تحت تأثیر قرار گرفته است. برای جلوگیری از تعمیرات غیر ضروری، علائم خرابی مانیتور سامسونگ را بشناسید.

علائم خرابی در مانیتور سامسونگ
علائم خرابی در مانیتور سامسونگ

آزمایش و بررسی کردن یکی از راه های رفع علائم خرابی در مانیتور سامسونگ

اگر مانیتور سامسونگ شما کار نمی کند، ابتدا بررسی کنید که مانیتور سامسونگ و کابل های برق به درستی وصل شده باشند. مانیتور سامسونگ دیگری را به رایانه وصل کنید تا ببینید آیا مشکل در مانیتور سامسونگ اول جدا شده است یا خیر. اگر مانیتور سامسونگ دوم کار نمی کند، ممکن است کارت گرافیک شما خراب باشد. برای اینکه مطمئن شوید باید کامپیوتر را به یک متخصص ببرید. اگر مانیتور سامسونگ دیگر کار می کند، یک منبع تغذیه جدید را به مانیتور سامسونگ بد وصل کنید تا مطمئن شوید که منبع تغذیه مقصر نیست. علاوه بر این، سعی کنید به خاطر داشته باشید که آیا مانیتور سامسونگ پس از به‌ روزرسانی یا نصب درایور کارت ویدیوی جدید خراب می ‌شود یا خیر. این سناریو ها نشان می دهد که این مشکل ممکن است مربوط به نرم افزار باشد.

گاهی اوقات حین انجام بازی مورد علاقه تان، صفحه نمایشگرتان ناگهان خاموش و بعد چند ثانیه دوباره خود به خود روشن می شود. برای رفع این مشکل چه باید کرد؟ مقاله « روشن و خاموش شدن خودکار مانیتور سامسونگ» را مطالعه کنید تا به این سوال شما پاسخ داده شود.

پیکسل ها و روشنایی

اگر متوجه شدید که لکه های سفید روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود، ممکن است برخی از پیکسل ها خراب شوند. اغلب، زمانی که مانیتور سامسونگها شروع به از کار افتادن می کنند، پیکسل ها نیز شروع به خرابی می کنند. آنها مانند نقاط کوچک نور سفید به نظر می رسند و کیفیت کلی صفحه کامپیوتر را کاهش می دهند. اگر روشنایی کلی مانیتور سامسونگ شما تغییر کرد، تنظیمات روی مانیتور سامسونگ خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور ناخواسته با دکمه های روشنایی و کنتراست مشکلی نداشته اید. اگر وقتی دستگیره را به سمت راست می ‌چرخانید، مانیتور سامسونگ روشن ‌تر می‌ شود، ممکن است شخصی با تنظیمات روی مانیتور سامسونگ شما بازی کند.

علائم خرابی در مانیتور سامسونگ
علائم خرابی در مانیتور سامسونگ

نظارت بر نوسانات و تداخل یکی از روش های رفع علائم خرابی در مانیتور سامسونگ

اگر یک مانیتور سامسونگ لوله تصویر دارید و متوجه سوسو زدن یا قطع شدن مانیتور سامسونگ در داخل و خارج می شوید، می تواند نشانه خرابی قطعه باشد. با این حال، ببینید آیا رادیو یا دستگاه های دیگری که فرکانس ساطع می کنند در این نزدیکی هستند یا خیر. مانیتور سامسونگ های لوله تصویر نسبت به نمایشگر های LCD در معرض تداخل هستند. اگر متوجه تغییر رنگ شدید، مکان بلندگو های خود را جابه جا کنید تا مطمئن شوید که بلندگو ها روی مانیتور سامسونگ شما تأثیری ندارند. اگر تمام عیب یابی شما نتیجه مثبتی نداشته باشد، ممکن است مانیتور سامسونگ خراب شود. این علائم می تواند نشانه هایی از خرابی مانیتور سامسونگ یا تداخل باشد.

مشکلات صفحه نمایش و هشدارها

معمولاً وقتی مانیتور سامسونگ خراب می شود، به سادگی روشن نمی شود و کاملاً سیاه به نظر می رسد. اگر مانیتور سامسونگ سبز کم رنگ می درخشد یا صفحه آبی دریافت می کنید، به این معنی است که مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دیگری وجود دارد. برخی از مردم ترس دارند که مانیتور سامسونگ ها در صورت خراب شدن منفجر شوند.

این بی اساس است. بیشترین چیزی که به طور کلی اتفاق می ‌افتد این است که صدای ترکیدن رخ می ‌دهد، و این فقط در مانیتور سامسونگ های لوله تصویر اتفاق می‌ افتد. نمایشگر های LCD معمولاً به سرعت و بی صدا محو می شوند. همچنین اگر مانیتور سامسونگ خراب شده باشد، ممکن است بوی سوختگی خفیفی را استشمام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =