نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت داشتن صدا در یخچال چیست؟ یخچال سامسونگ ها معمولاً در حین کار صدا تولید می کنند. تعیین اینکه صدا از کجا می آید اولین قدم برای درک اینکه صدا چیست و غیرعادی است یا خیر. هر یخچال سامسونگ سامسونگ با اطلاعات سطح صدای عملیاتی ارائه می شود تا بینشی در مورد اینکه بهترین یخچال سامسونگ برای آشپزخانه های اوپن و محیط های آرام است، ارائه می دهد. حداقل صدای دویدن کاملاً طبیعی است و نشان می دهد که گردش هوا متعادل است و یخچال سامسونگ شما به درستی کار می کند. اگر یخچال سامسونگ شما صدای آزاردهنده‌ای دارد و فکر می‌کنید ممکن است مشکل فنی داشته باشد، لطفاً با ما تماس بگیرید تا به راحتی بتوانیم مشکل را رفع نماییم.

علت داشتن صدا در یخچال
علت داشتن صدا در یخچال

چرا یخچال سامسونگ ها صدا تولید می کنند

درک صداهای متفاوتی که یخچال سامسونگ شما ایجاد می کند بسیار مهم است تا مشخص شود که آیا صداها عادی یا غیرعادی هستند یا خیر. برای کمک به درک شما، صداهای معمولی که ممکن است دستگاه شما ایجاد کند را در زیر شرح داده ایم:

صدای ترک خوردن یا ترکیدن. اگر یخچال سامسونگ شما صدای ترک خوردن یا ترکیدن می دهد، ممکن است به دلیل انبساط و انقباض قطعات در طول چرخه سرد شدن یا گرم شدن (یخ زدایی) باشد.

صدای حباب یا غرغر. اگر یخچال سامسونگ شما صدای غرغره یا صدای حباب تولید می کند، ممکن است در اثر جریان مبرد از طریق سیستم خنک کننده ایجاد شود. صدای فن همانطور که فن خنک کننده داخلی می چرخد، حرکت هوا صدایی شبیه به یک فن رومیزی ایجاد می کند.

نویز کلیک کردن در صورتی که یخچال سامسونگ شما صدای کلیک می دهد، جای نگرانی نیست. برخی از یخچال سامسونگ های بدون یخ زدگی سامسونگ دارای تایمر یخ زدایی هستند که هنگام ورود یا خارج شدن از چرخه یخ زدایی صدای کلیک ایجاد می کند – این کاملاً طبیعی است.

صدای زمزمه یا ضربان دار. همانطور که کمپرسور (موتور) کار می کند، صدای زمزمه یا ضربانی ایجاد می کند. با این حال، اگر صدای کمپرسور یخچال سامسونگ به مرور زمان بلندتر شد، با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

آیا با مشکلات یخچال سامسونگ و راهکارهای رفع این مشکلات آشنایی دارید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله « ۸ مشکل رایج یخچال سامسونگ » را مطالعه کنید.

کدام صدای یخچال سامسونگ طبیعی نیست

اگر نگران صداهایی هستید که یخچال سامسونگتان تولید می کند، مهم است که دستگاه را ارزیابی کنید تا بفهمید مشکل کجاست.* برای کمک به شما در ارزیابی اینکه آیا به پشتیبانی بیشتری نیاز دارید یا خیر، در زیر صداهای غیرعادی را که یخچال سامسونگ شما ممکن است ایجاد کند توضیح داده ایم.

  • صدای سنگ زنی، خراشیدن یا سر و صدا. اگر یخچال سامسونگ شما صداهای تق تق می دهد، ممکن است انسدادی در تیغه فن یخچال سامسونگ وجود داشته باشد، در صورت نصب، به عنوان مثال. بسته بندی مواد غذایی باعث انسداد تیغه فن می شود. اقلامی که مانع پره فن می شوند را تغییر دهید.
  • صدای تق تق اگر صدای تق تق از یخچال سامسونگ شنیدید، ابتدا باید موقعیت دستگاه را بررسی کنید. ممکن است کناره ها یا پشت یخچال سامسونگ خیلی به یک سطح نزدیک باشد. اطراف یخچال سامسونگ فریزر شما باید تهویه هوای مناسبی داشته باشد. لطفا توجه داشته باشید، اگر قرار است دستگاه در یک فرورفتگی در دیوار قرار گیرد، باید حداقل ۵ سانتی‌متر فاصله بین یخچال سامسونگ و سقف و حداقل ۵ سانتی‌متر فاصله بین دیوار و دستگاه وجود داشته باشد.
  • بدون سر و صدا. یخچال سامسونگ ها در حین کار مقداری صدا ایجاد می کنند. اگر یخچال سامسونگ شما صدایی ندارد، فضای داخلی به اندازه کافی سرد نیست اما چراغ آن روشن است، ممکن است نشانه ای از وجود ایراد باشد. برای مثال ممکن است کمپرسور شما آسیب دیده باشد. لطفا برای راهنمایی با کارشناسان خدمات مشتری ما تماس بگیرید.

چرا کمپرسور یخچال سامسونگ سامسونگ من برای مدت طولانی کار می کند

کمپرسور یخچال سامسونگ شما طوری طراحی شده است که دستگاه را در دمای مناسب نگه می دارد. اگر متوجه شدید که یخچال سامسونگ شما برای مدت زمان طولانی صدای “چرخش” ایجاد می کند، کمپرسور شما به سادگی سخت تر کار می کند تا آن را در دمای مناسب نگه دارد. برای کاهش مدت زمان فعال بودن کمپرسور، اطمینان حاصل کنید که دمای محیط در محدوده توصیه شده برای یخچال سامسونگ شما قرار دارد و از باز کردن مکرر یا طولانی مدت درب یخچال سامسونگ خودداری کنید. بسته نگه داشتن درب باعث تثبیت دما می شود. همیشه مطمئن شوید که از جداکننده‌های دیوار عقبی که به همراه یخچال سامسونگ شما ارائه می‌شود، استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 8 =