نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساب ووفر سینما خانگی. چه در حال حاضر یک ساندبار داشته باشید و یک ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ به آن اضافه کنید یا به دنبال خرید یک بسته ساندبار حاوی ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ باشید، مهم است که بدانید آن را کجا قرار دهید. ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ بیس فوق العاده ای را اضافه می کنند و صدای کم صدایی را تقویت می کنند که برای یک سیستم صوتی عالی بسیار مهم هستند.

داشتن آن المان‌ها بخش آسان است – بخش سخت‌تر پیدا کردن محل قرار دادن آن برای رسیدن به بهترین صدا است. بهترین مکان برای ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما بستگی به اتاق شما و ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما دارد. ساب ووفر سینما خانگی  اغلب در جلوی اتاق نگهداری می شوند و اغلب در گوشه جلویی قرار می گیرند. با این حال، آزمایش مکان های مختلف برای یافتن بهترین صدا مهم است.

ساب ووفر سینما خانگی

قرار دادن در اتاق بزرگ یا کوچک و ساب ووفر سینما خانگی

اتاق بزرگ دارید یا کوچک؟ آیا نوار صوتی و ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ در اتاق نشیمن شما قرار دارد یا در یک اتاق سینمای خانگی اختصاصی است؟ آیا ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما بی سیم است یا به نوار صوتی شما متصل است؟ ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما جمع و جور است یا بزرگ؟ یک ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ دارید یا دو؟ بیایید بر اساس راه اندازی فعلی و بهترین شیوه های شما، دریابیم که محل ایده آل ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما کجاست.

قرار دادن مکان مناسب ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ

وقتی نوبت به یافتن بهترین مکان برای ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ می رسد، مکان بهینه اتاق شما ممکن است با نفر بعدی متفاوت باشد. شما باید پویایی اتاق و ویژگی های ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ خود را در نظر بگیرید، اما مکان های محبوب نقطه شروع خوبی هستند.

محل های ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ محبوب برای نوارهای صوتی

اغلب ساب ووفر سینما خانگی  در جلوی اتاق و رو به اتاق قرار می گیرند. جلوی اتاق در بسیاری از اتاق ها مکان ایده آلی است به طوری که صدای ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما با بلندگوهای کانال جلویی شما هماهنگ است. حتی اگر بهترین نقطه برای شما نباشد، مکان خوبی برای شروع است.

اگر تصمیم دارید از جلوی اتاق شروع کنید، می توانید آن را در کنار تلویزیون خود قرار دهید. آن را هم در سمت چپ و هم در سمت راست تلویزیون تست کنید تا بشنوید که کدام یک به نظر شما بهتر است.

علاوه بر این، گوشه ای در جلوی اتاق ممکن است بهترین مکان برای شما باشد و برای بسیاری از خانواده ها انتخاب محبوبی است، مگر اینکه فاصله زیادی با صندلی شما داشته باشد.

قرار دادن گوشه اغلب صدای ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ را افزایش می دهد. یک گوشه می تواند مکانی عالی برای یک ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ بزرگتر باشد، تا زمانی که صدای خوبی داشته باشد، زیرا تجربه تماشا را از بین نمی برد.

مهم است که اگر یک گوشه یا یک دیوار را انتخاب می کنید، آن را مستقیماً روی دیوار قرار ندهید. ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما، صرف نظر از اندازه، باید حداقل شش اینچ از دیوار فاصله داشته باشد تا به درستی نفس بکشد و صدا کند.

قرار دادن ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ برای اتاق شما

اندازه اتاق شما نقش بزرگی در آکوستیک سیستم صوتی نوار صوتی شما دارد. اگر اتاق کوچکتری دارید، ممکن است فقط یک مکان وجود داشته باشد که ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما صدای خوبی داشته باشد و بتواند در آن جای بگیرد. اگر اتاق بزرگتری دارید، گزینه های بیشتری دارید و صدای ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما فضای بیشتری برای سفر خواهد داشت.

صندلی اتاق شما نیز نقش مهمی در قرارگیری ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما دارد. اگر ردیف صندلی دارید، یک نقطه جلویی در کنار تلویزیون ممکن است بهترین مکان نباشد، زیرا فقط ردیف جلو صدای عالی را از آن دریافت می کند.

بهترین گزینه ممکن است در گوشه ای یا جای دیگری باشد که به همه اجازه دهد از عناصر صوتی ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ لذت ببرند. شما باید این را با نشستن در صندلی های مختلف و گوش دادن به ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ خود در مکان های مختلف آزمایش کنید.

آیا ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما در یک اتاق نشیمن یا یک اتاق سینمای خانگی اختصاصی خواهد بود؟ اگر ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما در یک اتاق نشیمن است، می خواهید سبک اتاق را حفظ کنید، بنابراین نگه داشتن ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ خود در یک مکان مجزا ممکن است برای شما مهم باشد. اگر یک سینمای خانگی اختصاصی مهم است، مکان انعطاف پذیرتر است.

مقدار فاصله از نوار صوتی

فاصله ای که یک ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ می تواند از نوار صوتی داشته باشد به سیم یا بی سیم بودن ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما بستگی دارد. از آنجایی که نوار صوتی شما بلندگوهای جلویی شما را در خود جای داده است، ایده خوبی است که این دو تا حدودی به هم نزدیک باشند تا همخوانی داشته باشند.

اگر ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما سیمی است، می توانید تا جایی که سیم ها اجازه می دهند از نوار صوتی فاصله بگیرید. اگر ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ شما بی سیم است، می توان آن را تا جایی که می خواهید قرار داد. با این حال، به خصوص در تنظیمات نوار صوتی ۲.۱ و ۳.۱، ایده خوبی است که آنها را نسبتا نزدیک به هم قرار دهید تا بهترین صدا را به دست آورید.

اکثر ساب ووفر سینما خانگی ی بی سیم بردی در حدود ۳۰ فوت یا بیشتر دارند. هرچه بیشتر باشد، ممکن است با تاخیر یا مشکلات اتصال متناوب مواجه شوید.

پیشنهاد مطالعه: ۹ مشکل رایج سینمای خانگی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =