نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال تلویزیون سامسونگ هوشمند به اینترنت چگونه انجام می‌شود؟ تلویزیون سامسونگ های هوشمند عالی هستند. آنها دارای ویژگی‌ها و برنامه‌های از پیش نصب‌شده هستند، از جمله خدمات پخش و پخش مانند Netflix، Prime Video یا ITV Player. اما قبل از اینکه بتوانید از هر یک از این ویژگی ها استفاده کنید، باید تلویزیون سامسونگ خود را به اینترنت متصل کنید. این چیزی است که شما باید انجام دهید.

اتصال تلویزیون سامسونگ هوشمند به اینترنت
اتصال تلویزیون سامسونگ هوشمند به اینترنت

آیا اتصال سیمی یا بی سیم دارید

برای استفاده از تلویزیون سامسونگ هوشمند خود در اینترنت، باید به یک اتصال سیمی یا یک شبکه Wi-Fi متصل شود – تفاوت‌ها در اینجا وجود دارد.

اتصالات سیمی

اتصال سیمی گاهی اوقات اتصال “اترنت” یا “LAN” نامیده می شود و به سادگی کابلی است که از تلویزیون سامسونگ شما به روتر شما متصل می شود.

مزایای:

  • معمولاً پایدارتر است.
  • خطر تداخل زیادی وجود ندارد.
  • این سریعتر است – می توانید از سرعت اتصال تا ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه (۱ گیگابیت در ثانیه) استفاده کنید.

معایب:

  • شما باید یک کابل از تلویزیون سامسونگ خود به روتر خود وصل کنید یا از «آداپتورهای Powerline» استفاده کنید.
  • اگر تلویزیون سامسونگ شما از روتر فاصله زیادی داشته باشد، کابل ها ممکن است نامرتب به نظر برسند و غیرعملی باشند.

اتصالات وای فای در اتصال تلویزیون سامسونگ هوشمند به اینترنت

اکثر محصولات دارای اینترنت در حال حاضر دارای Wi-Fi داخلی هستند، بنابراین فقط یک مورد اتصال به شبکه در تنظیمات دستگاه است.

مزایای:

  • شما می توانید از تلویزیون سامسونگ در هر اتاق و هر جایی از خانه استفاده کنید.
  • نیازی به تجهیزات یا کابل اضافی ندارید.

معایب:

  • ممکن است گاه به گاه از کیت دیگری که از Wi-Fi استفاده می کند، مانند لپ تاپ، تبلت یا تلفن همراه، تداخل داشته باشید.
  • اگر تلویزیون سامسونگ خیلی از روتر فاصله داشته باشد، ممکن است سیگنال آسیب ببیند. در صورت وجود مشکل، ممکن است نیاز به استفاده از “تقویت کننده سیگنال” داشته باشید.
اتصال تلویزیون سامسونگ هوشمند به اینترنت
اتصال تلویزیون سامسونگ هوشمند به اینترنت

اتصال به یک شبکه

هنگامی که تصمیم گرفتید چگونه می خواهید وصل شوید، این مراحل را دنبال کنید تا با کابل اترنت یا با استفاده از Wi-Fi متصل شوید.

با اتصال سیمی وصل شوید

اگر روتر و تلویزیون سامسونگ شما کاملاً به یکدیگر نزدیک هستند، می توانید یک کابل را مستقیماً از روتر خود به “پورت LAN” در پشت تلویزیون سامسونگ وصل کنید.

اگر کابل به آن نمی رسد اما همچنان می خواهید از اتصال سیمی استفاده کنید، می توانید از آداپتورهای «Powerline» برای ارسال سیگنال اینترنت از طریق سیم کشی خانه خود استفاده کنید.

با اتصال Wi-Fi وصل شوید

ابتدا باید رمز وای فای را که معمولاً در پشت روتر شما وجود دارد، دریافت کنید. اکثر تلویزیون سامسونگ‌های هوشمند هنگام راه‌اندازی برای اولین بار از شما می‌خواهند به Wi-Fi متصل شوید یا می‌توانید به تنظیمات تلویزیون سامسونگ خود بروید تا گزینه Wi-Fi را پیدا کنید.

  • شبکه های Wi-Fi را جستجو کنید و سپس شبکه های خود را از لیست انتخاب کنید.
  • رمز عبور بی سیم شبکه را وارد کنید.
  • دکمه OK را فشار دهید، تلویزیون سامسونگ سعی خواهد کرد وصل شود.

بسیاری از افراد در خصوص خرید تلویزیون‌های هوشمند مردد هستند. وجود برندهای مختلف در زمینه طراحی و تولید تلویزیون، این تردید را چندین برابر کرده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه انتخاب عاقلانه‌تری داشته باشید، حتماً مقاله « بررسی و راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ OLED » را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =