نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال لپ تاپ یا آی پد یا تبلت به تلویزیون چگونه انجام می‌شود؟ با یک لپ تاپ، آی پد یا تبلت جدید شروع به کار می کنید؟ آیا دوست دارید بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید یا عکس ها و ویدیوهای خانوادگی را روی یک صفحه نمایش بزرگ ببینید؟ اگر بله چرا صفحه نمایش کوچک خود را به تلویزیون سامسونگ وصل نکنید تا تجربه ای با صفحه نمایش بزرگ داشته باشید؟ چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید – یا به صورت بی سیم (با اسکیرین میرور) یا با کابلی که این دو را به هم متصل می کند. تا زمانی که چند مرحله ساده را برای دستگاه خود دنبال کنید، همه چیز بسیار ساده است. در زیر، روش‌های مختلف اتصال لپ‌تاپ، آی‌پد یا تبلت به تلویزیون سامسونگ را به شما نشان می‌دهیم.

اتصال لپ تاپ یا آی پد یا تبلت به تلویزیون
اتصال لپ تاپ یا آی پد یا تبلت به تلویزیون

اتصال لپ تاپ به تلویزیون سامسونگ به صورت بی سیم

می‌توانید با استفاده از Wi-Fi Direct لپ‌تاپ خود را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون سامسونگ هوشمند متصل کنید – فقط تا زمانی که هر دو از این ویژگی پشتیبانی کنند. برای تنظیم آن، کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ خود را بردارید و «آینه‌کاری صفحه» را به عنوان منبع خود انتخاب کنید.

سپس به تنظیمات لپ تاپ خود بروید، به «دستگاه های متصل» بروید و «افزودن دستگاه» را انتخاب کنید. تلویزیون سامسونگ خود را انتخاب کنید و صفحه نمایش لپ تاپ خود را در تلویزیون سامسونگ خود خواهید دید.

اتصال لپ تاپ به تلویزیون سامسونگ با کابل

همچنین می توانید لپ تاپ خود را با کابل HDMI به تلویزیون سامسونگ متصل کنید. اگر تلویزیون سامسونگ هوشمند ندارید، این یک گزینه عالی است. به سادگی کابل خود را به لپ تاپ و یکی از درگاه های HDMI تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید. سپس به تنظیمات تلویزیون سامسونگ خود بروید، ورودی HDMI را که انتخاب کرده اید انتخاب کنید و از نمایش تلویزیون سامسونگ خود لذت ببرید.

برخی از لپ‌تاپ‌های جدید آنقدر نازک هستند که درگاه HDMI ندارند. اینها معمولاً به جای USB نوع C ارائه می شوند. اما نگران نباشید، کابل‌ها و آداپتورهای HDMI به USB-C زیادی با قیمت مناسب وجود دارد.

اتصال iPad به تلویزیون سامسونگ به صورت بی سیم

ساده ترین راه برای اتصال آی پد و تلویزیون سامسونگ به صورت بی سیم، قابلیت AirPlay اپل است. این از قبل در iPad شما تعبیه شده است و به شما امکان می دهد محتوا را به هر تلویزیون سامسونگ سازگار با AirPlay بازتاب یا ارسال کنید.

برای استفاده از AirPlay، iPad و تلویزیون سامسونگ شما باید به یک شبکه Wi-Fi خانگی متصل باشند. سپس “Control Center” را در iPad خود باز کنید، روی “AirPlay Mirroring” ضربه بزنید و تلویزیون سامسونگ خود را انتخاب کنید. سپس هر آنچه را که روی صفحه iPad شما وجود دارد نشان می دهد.

اتصال iPad به تلویزیون سامسونگ با کابل

اگر آداپتور لایتنینگ دیجیتال AV دارید، می‌توانید iPad خود را با کابل به تلویزیون سامسونگ خود متصل کنید. آن را به iPad خود وصل کنید، سپس فقط باید یک کابل HDMI را از آداپتور به پورت HDMI تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید.

می توانید لپ تاپ خود را به صورت بی سیم و با پخش جریانی به تلویزیون سامسونگ متصل کنید. انجام این کار با تلویزیون سامسونگ هوشمندی که Chromecast داخلی دارد، ساده‌ترین کار است، اما اگر تلویزیون سامسونگ شما ندارد، نگران نباشید. یک دستگاه Google Chromecast تمام چیزی است که شما نیاز دارید. به سادگی آن را به پورت HDMI تلویزیون سامسونگ و یک پورت برق USB وصل کنید و مطمئن شوید که مرورگر کروم روی لپ تاپ شما نصب شده است.

وقتی همه چیز وصل شد، دکمه «cast» را در Chrome لپ‌تاپ خود انتخاب کنید و مراحل روی صفحه را دنبال کنید. تا چند دقیقه دیگر لپ تاپ خود را روی صفحه تلویزیون سامسونگ خود ارسال می کنید.

اتصال لپ تاپ یا آی پد یا تبلت به تلویزیون
اتصال لپ تاپ یا آی پد یا تبلت به تلویزیون

اتصال تبلت به تلویزیون سامسونگ با کابل

سریع ترین، ساده ترین و مستقیم ترین راه برای اتصال تبلت به تلویزیون سامسونگ، استفاده از کابل Micro HDMI به HDMI است. به سادگی آن را به لپ تاپ خود و یکی از سوکت های ورودی HDMI تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید. سپس به تنظیمات تلویزیون سامسونگ خود بروید، ورودی HDMI را که انتخاب کرده اید انتخاب کنید و صفحه نمایش تبلت خود را روی تلویزیون سامسونگ خواهید دید.

سوال اغلب کاربران این است که چگونه تلویزیون هوشمند خود را به اینترنت وصل کنیم و این کار از چند روش انجام می شود؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم مقاله « نحوه اتصال تلویزیون سامسونگ هوشمند به اینترنت » را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نوزده =