نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مانیتور سامسونگ به کامپیوتر/ برای استفاده از رایانه رومیزی، یک مانیتور سامسونگ لازم است. مانیتور سامسونگ به شما امکان می دهد رابط کاربری گرافیکی سیستم عامل و برنامه های نرم افزاری مانند یک بازی ویدیویی، ویرایشگر اسناد یا مرورگر اینترنت را مشاهده کنید.

مانیتور سامسونگ به کامپیوتر

چند کابل برای مانیتور سامسونگ استفاده می شود؟

همه مانیتور سامسونگهای کامپیوتر حداقل دو کابل، یک کابل برق و یک کابل داده دارند. کابل برق به پریز برق یا بهتر است محافظ برق متصل می شود و این چیزی است که به مانیتور سامسونگ اجازه روشن شدن می دهد. کابل دیگر یک کابل داده است و چیزی است که اجازه می دهد تصویر (داده) از رایانه شما نمایش داده شود. بسته به نوع اتصالی که کارت گرافیک و مانیتور سامسونگ شما پشتیبانی می کند، نوع کابل می تواند متفاوت باشد. کابل ممکن است VGA، S-Video، DVI، HDMI، DP (DisplayPort) یا USB-C باشد. VGA و DVI اتصالات قدیمی تر هستند، در حالی که HDMI، DisplayPort و به خصوص USB-C جدیدتر هستند.

چگونه بفهمم از چه کابلی استفاده کنم؟

اگر مانیتور سامسونگ جدیدی خریداری کرده اید، باید دارای کابلی برای اتصال به رایانه شما باشد. با این حال، اگر کارت گرافیک شما از آن نوع کابل پشتیبانی نمی کند، باید کابلی را خریداری کنید که توسط رایانه پشتیبانی می شود. از طرف دیگر، می‌توانید مبدلی بخرید که یک سیگنال ویدیویی را به سیگنال دیگری که توسط رایانه پشتیبانی می‌شود، تبدیل می‌کند.

نحوه اتصال مانیتور سامسونگ به کامپیوتر

برای وصل کردن مانیتور به کامپیوتر، مراحل زیر مناسب شماست.

  1. کابل رابط مانیتور سامسونگ را پیدا کنید. باید همراه با خرید شما باشد.
  2. کابل را با یکی از پورت های ویدئویی در پشت مانیتور سامسونگ مطابقت دهید. تصاویر زیر هر یک از پورت های ویدئویی مورد استفاده امروز را نشان می دهد.
  3. کابل را به پورت های مربوطه در مانیتور سامسونگ و کامپیوتر خود وصل کنید.

اگر مانیتور سامسونگ شما کانکتور مشابه رایانه شما ندارد یا رابط کاربری متفاوتی را ترجیح می دهید، چند گزینه دارید.

  • می توانید یک کابل متفاوت بخرید که با کامپیوتر و مانیتور سامسونگ شما سازگار است.
  • می‌توانید یک مبدل ویدیویی بخرید که یک نوع رابط را به دیگری تبدیل کند.
  • یک کارت گرافیک یا رایانه جدید با آخرین کانکتورها خریداری کنید.
  • یک مانیتور سامسونگ با کانکتورهای مورد نیاز خود بخرید
  1. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، انتهای صاف سیم برق مانیتور سامسونگ (انتهای کابل سمت چپ نشان داده شده در زیر) را به پشت مانیتور سامسونگ وصل کنید. سیم برق نیز ممکن است در پشت مانیتور سامسونگ تعبیه شود.
  2. سر دیگر سیم برق مانیتور سامسونگ (نشان داده شده در بالا) را به یک پریز برق یا بهتر، یک محافظ برق وصل کنید.
  3. کامپیوتر را روشن کنید و مانیتور سامسونگ را روشن کنید. دکمه پاور مانیتور سامسونگ اغلب در جلو یا پایین مانیتور سامسونگ در سمت راست قرار دارد.

رفع از کار افتادگی لپ تاپ سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =