نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم برای چیدن کارد و چنگال و ظروف در ظرفشویی کدام‌اند؟ چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی می تواند بسیار مهم باشد زیرا چیدمان درست این ظروف شستشوی بهتری را به همراه دارد. اما آیا درمورد چیدمان ظروف اطلاعاتی دارید؟ اگر نه این مقاله به راحتی به شما کمک می کند که شستشوی ظروف شما بسیار بهتر  انجام شود.

نکات مهم برای چیدن کارد و چنگال و ظروف در ظرفشویی
نکات مهم برای چیدن کارد و چنگال و ظروف در ظرفشویی

از قرار دادن کارد و چنگال در کنار هم خودداری کنید

یکی بزرگ این است که مثل لایک روی هم نزنید». چاقوها، چنگال‌ها و قاشق‌هایتان را در سبد مخلوط کنید، زیرا چنگال‌ها و قاشق‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند تا تمیز و خشک نشوند. برای تمیز کردن بهتر گردش کنید.

چاقوهای سرآشپزها در نکات مهم برای چیدن کارد و چنگال و ظروف در ظرفشویی

آنها از فولاد پر کربن ساخته شده اند که در شرایط گرم و مرطوب ماشین ظرفشویی شما عملکرد خوبی ندارند و می توانند خورده شوند. عملکرد ماشین ظرفشویی همچنین می‌تواند چیزها را به هم بکوبد، که می‌تواند لبه تیغی را که با دقت روی تیغه‌اش تراشیده‌اید، کنده یا کند. در نهایت، آنها تیز و خنجر هستند، که در هنگام رسیدن به ماشین ظرفشویی خطرناک است. اگر به چاقوهای خود اهمیت می دهید، بله، آنها را با دست بشویید.

چوب نیز خوب نیست

آیا می خواهید آن قاشق چوبی یا تخته خردکن را داخل آن بریزید؟ به چند دلیل نباید هیچ چیز چوبی را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. اول، مواد شوینده آن را از بین می برد و گرما و رطوبت باعث تاب برداشتن و شکافتن آن می شود. همچنین، هر لمینت به خصوص بد عمل می کند، زیرا گرما و مواد شوینده می توانند چسب نگهدارنده آنها را حل کنند. بهتر است شستشو شود. وسایل چوبی با دست.

ظروف بزرگتر روی آن قرار می گیرند

اشلی پیشنهاد می‌کند: «مهم است که مطمئن شوید این بازوی اسپری را آلوده نمی‌کند، زیرا این کار باعث می‌شود ماشین ظرفشویی چیزی را به درستی نشویید». ممکن است بهتر باشد اقلام طولانی‌تر در قفسه بالایی قرار داده شوند – در واقع، بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی در قفسه بالایی جای مخصوصی برای چاقوهای بلند، ظروف و حتی چاپستیک دارند.

ملاقه ها باید رو به رو باز شوند، بنابراین آب و باقیمانده در آنها جمع نشود. رنده ها برای رفتن به هر جایی مناسب هستند، اما انبرها باید حداقل تا حدی باز باشند تا غذا در بین آنها گیر نکند. پس از شستشو چند کلیک به آنها بزنید تا در وضعیت خوبی قرار گیرند.

نکات مهم برای چیدن کارد و چنگال و ظروف در ظرفشویی
نکات مهم برای چیدن کارد و چنگال و ظروف در ظرفشویی

روی کارد و چنگال خود یک دسته بگیرید

“نکته حرفه ای” برای تخلیه فوق العاده سریع این است که دسته کارد و چنگال خود را بشناسید. چاقوهای شما دسته‌های سنگین‌تری نسبت به چنگال و قاشق‌هایتان خواهند داشت. این کار شناسایی چاقوها و برداشتن آنها را برای بسته بندی آسان تر می کند، که به نوبه خود مرتب کردن چنگال ها و قاشق ها را آسان تر می کند.

سبد کارد و چنگال در مقابل سینی کارد و چنگال

ما این را در اینجا در CHOICE مقایسه کردیم و متوجه شدیم که هیچ تفاوتی ندارد، بنابراین به ترجیحات شخصی بستگی دارد. به نظر من بار کردن و تخلیه هر یک از وسایل به صورت جداگانه در سینی کاری وقت گیر است، و سینی کارد و چنگال همچنین ارتفاع سایر وسایلی را که می توانید در ماشین ظرفشویی قرار دهید کاهش می دهد. افراد دیگر ممکن است متفاوت باشند. با این حال نظر.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نحوه بارگیری درست ماشین ظرفشویی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =