نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پاک کردن صف پرینتر چگونه انجام میشود؟ بسیاری از مردم نمی دانند که امکان لغو یک کار چاپی وجود دارد، حتی زمانی که یک سند قبلاً برای چاپ ارسال شده باشد. چه دیگر نیازی به سند نداشته باشید، چه نیاز به ایجاد تغییرات داشته باشید و نخواهید یک چاپ را هدر دهید، یا صف پرینتر سامسونگ شما به دلیل چاپ خراب گیر کرده باشد، مهم است که بدانید چگونه کارهای چاپی فعال و معلق را متوقف کنید. در اینجا راهنمای ما برای همه چیزهایی است که باید در مورد پاک کردن صف پرینتر سامسونگ بدانید.

پاک کردن صف پرینتر
پاک کردن صف پرینتر

پاک کردن صف پرینتر سامسونگ ویندوز

اگر نیاز به پاک کردن صف پرینتر سامسونگ دارید و از دستگاه ویندوزی استفاده می کنید، این مراحل ساده را دنبال کنید:

مرحله اول

ابتدا به نوار وظیفه ویندوز خود بروید. در گوشه سمت راست پایین، روی نماد پرینتر سامسونگ کلیک راست کنید. اگر نماد پرینتر سامسونگ دیگر در این مرحله قابل مشاهده نیست، به این معنی است که، متأسفانه، برای متوقف کردن چاپ خیلی دیر شده است، زیرا فرآیند از قبل شروع شده و چاپ در حال انجام است.

مرحله دوم

در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که همه پرینتر سامسونگهای فعال باز هستند. پرینتر سامسونگ فعال مربوطه را در کادر گفتگو انتخاب کنید و سپس کار یا کارهایی را که می خواهید لغو کنید انتخاب کنید.

مرحله سوم

پس از انتخاب کار(های) مربوطه، روی «لغو سند» کلیک کنید و تأیید کنید که می‌خواهید کار چاپ را لغو کنید.

مرحله چهارم

برای تأیید اینکه می‌خواهید کار چاپ را لغو کنید، روی «بله» کلیک کنید.

مرحله پنجم

اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا کار چاپ از صف کار چاپ ناپدید شود.

چگونه از گیر کردن اسناد در صف چاپ جلوگیری کنیم

گیرکردن اسناد در صف پرینتر سامسونگها غیرمعمول نیست، و همه ما می دانیم که چقدر آزاردهنده است، به خصوص اگر برای شما وقت گذاشته شود و برای رسیدن به یک ضرب الاجل نیاز به چاپ داشته باشید.

یکی از دلایل اصلی گیر افتادن کارهای چاپ در صف پرینتر سامسونگ به دلیل قدیمی بودن درایور پرینتر سامسونگ است، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که درایور خود را همیشه به روز نگه دارید. سرویس دهی منظم نیز توصیه می شود تا از بروز هر گونه مشکلی قبل از تبدیل شدن به مشکل جلوگیری شود.

در اینجا در Perfect Colors، ما طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی، از جمله تعمیرات، خدمات و آموزش را برای مشاغلی که در طیف متنوعی از بخش‌ها کار می‌کنند، ارائه می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، یا برای کمک در مورد پرینتر سامسونگ خود، با یکی از مهندسین متخصص ما تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات رایج با تلویزیون سامسونگ تخت 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دو =