نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با تلویزیون هوشمند سامسونگ می‌توانید نمایش‌ها، فیلم‌های مورد علاقه خود را پخش کنید، به موسیقی گوش دهید و فوتبال تماشا کنید. اما گاهی اوقات تجربه استفاده از دستگاه غیر قابل تحمل می شود. زمانی اتفاق می افتد که تلویزیون سامسونگ شما به طور مکرر روشن و خاموش می شود. اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ شما همچنان راه اندازی مجدد می شود، ممکن است به دلیل نرم افزار قدیمی یا شل شدن کابل های برق باشد. در مورد نرم افزار، یک راه اندازی مجدد ساده تمام چیزی است که شما برای رفع مشکل نیاز دارید. همچنین می توانید کابل ها را بررسی کرده و خودتان آنها را تعمیر کنید. با این حال، اگر تمام این مراحل را امتحان کرده‌اید اما تلویزیون سامسونگ هنگام تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان مجدداً راه‌اندازی می‌شود، ممکن است به این موارد مربوط باشد:

تلویزیون سامسونگ

  1. ۱. نرم افزار دستگاه را به روز کنید

تلویزیون هوشمند سامسونگ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای رفع اشکال‌ها یا افزودن ویژگی‌ها و برنامه‌های جدید دریافت می‌کند.

با به روز نگه داشتن نرم افزار، می توانید به حل بسیاری از مشکلات دستگاه، از جمله راه اندازی مجدد مکرر، کمک کنید. در اینجا به این صورت است:

  • به تنظیمات بروید.
  • پشتیبانی را انتخاب کنید.
  • Software Update را انتخاب کنید.
  • Auto Update را برجسته کرده و گزینه را روشن کنید.

مراحل بالا به طور خودکار نرم افزار را به روز می کند. همچنین می توانید نرم افزار را از طریق اینترنت ارتقا دهید. برای انجام این:

  1. به تنظیمات بروید.
  2. پشتیبانی را انتخاب کنید.
  3. Software Update و سپس Update Now را انتخاب کنید.

دستگاه به روز رسانی های جدید را دانلود و نصب می کند.

برای مطالعه بیشتر : دلایل هنگی تلویزیون سامسونگ هوشمند شما

  1. ۲. چرخه برق دستگاه

چرخه برق به تنظیم مجدد مجموعه ای از پارامترهای پیکربندی در تلویزیون هوشمند سامسونگ کمک می کند. همچنین این امکان را به دستگاه می دهد تا از حالت بی پاسخ خود بازگردد.

اگر راه اندازی مجدد مکرر به دلیل فعالیت شبکه باشد، به تنظیم مجدد و شروع مجدد آن کمک می کند.

  1. تلویزیون را از پریز جدا کنید.
  2. حداقل ۶۰ ثانیه صبر کنید.
  3. کابل ها را دوباره به برق وصل کنید.

تلویزیون را روشن کنید و ببینید کمک می کند یا خیر.

  1. ۳. تلویزیون را به حالت کارخانه بازنشانی کنید

تنظیم مجدد کارخانه، تلویزیون شما را به تنظیمات پیش فرض باز می گرداند. از شر تمام فایل‌ها و سایر داده‌های شما که ممکن است باعث حلقه بوت تلویزیون سامسونگ شوند خلاص می‌شود. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • تنظیمات را باز کنید.
  • General را انتخاب کنید.
  • Reset را انتخاب کنید.
  • پین یا پین پیش فرض خود را ۰۰۰۰ وارد کنید.
  • Reset را انتخاب کنید.
  • برای تکمیل تنظیم مجدد، OK را انتخاب کنید.
  • بسته به مدل خود، به Settings – Support – Self Diagnosis – Reset بروید.

تلویزیون شما به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.

  1. ۴. کابل های برق را بررسی کنید

اگر کابل های برق شل شده باشند، با راه اندازی مجدد مکرر با مشکل مواجه خواهید شد. می‌توانید با اتصال همه کابل‌های برق و اطمینان از قرار گرفتن محکم آن‌ها، این مشکل را اصلاح کنید. بعد، دستگاه خود را روشن کنید و ببینید که آیا این کمک می کند یا خیر.

همچنین، ممکن است بخواهید کابل ها را مجدداً قرار دهید. این مرحله ای است که باید در نظر بگیرید زیرا کثیفی در اتصالات وارد می شود. وقتی این اتفاق می افتد، باعث ایجاد مقاومت می شود. سیم ها را جدا کرده و دوباره وصل کنید تا مشکل را برطرف کنید.

  1. ۵. خازن ها را بررسی کنید

منبع تغذیه تلویزیون ممکن است خازن های معیوب داشته باشد، به همین دلیل تلویزیون هوشمند سامسونگ شما همچنان راه اندازی مجدد می شود. اگر مشکل این است، به روش های مختلف به آن بگویید:

  1. وقتی تلویزیون را روشن می کنید منبع تغذیه کلیک می کند.
  2. قسمت بالای خازن برآمده است و صاف نیست.

در صورت مشاهده هر یک از موارد فوق خازن ها را با خازن های ولتاژ بالا تعویض کنید. همچنین برد منبع تغذیه را با یک برد جدید تعویض کنید. یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

  1. ۶. مادربرد را بررسی کنید

در برخی موارد، راه اندازی مجدد مکرر تلویزیون هوشمند سامسونگ می تواند به دلیل نقص مادربرد باشد. اگر یک یا چند ریزتراشه روی مادربرد کار نکنند و باعث روشن و خاموش شدن مکرر دستگاه شود، ممکن است این اتفاق بیفتد. شما می توانید این مشکل را به دو روش اصلاح کنید – تعمیر یا تعویض برد.

تعمیر میکروچیپ های شکسته ممکن است آسان و ارزان به نظر برسد. اما برای انجام آن نیاز به یک فرد ماهر است. برای یک راه حل طولانی مدت، مادربرد را جایگزین کنید.

اگر گارانتی شما دست نخورده است، با پشتیبانی مشتری سامسونگ تماس بگیرید تا به شما کمک کند آن را تعویض کنید و از تعمیر موثر دوچرخه برق تلویزیون سامسونگ اطمینان حاصل کنید.

  1. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اگر دستگاه خود را طوری تنظیم کرده‌اید که به‌روزرسانی‌ها را به‌طور خودکار بررسی کند، باید مطمئن شوید که اتصال اینترنت پایداری دارید.

اما اگر تلویزیون سامسونگ شما در طول این فرآیند با مشکلات شبکه مواجه شود، دستگاه را به طور مکرر راه اندازی مجدد خواهید کرد. شما می توانید این مشکل را به روش های مختلف عیب یابی کنید:

  • کابل اترنت را جدا کرده و دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. اگر اینترنت وجود نداشته باشد، تلویزیون شما به روز رسانی را بررسی نمی کند. همچنین، Wi-Fi را خاموش کنید و دوباره امتحان کنید.
  • اگر دستگاه خود را برای اتصال از طریق Wi-Fi پیکربندی کرده اید و آن را به اترنت تغییر داده اید، به شبکه بی سیم برگردید. وقتی Wi-Fi را قطع می کنید و اترنت را وصل می کنید، تلویزیون شما به طور پیش فرض به حالت بی سیم باز می گردد و به روتر وارد می شود. یک خطای ارتباط شبکه رخ می دهد، و در نهایت، راه اندازی مجدد مکرر.

همچنین می توانید سعی کنید دوباره به اینترنت وصل شوید و دوباره امتحان کنید.

  • روی دکمه Home روی ریموت خود کلیک کنید.
  • تنظیمات را انتخاب کنید.
  • Networkیا General را انتخاب کنید.
  • به Open Network Settings بروید.

بین اتصال بی سیم یا سیمی یکی را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =