نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

۵ راه ساده برای تعمیر صفحه گوشی اندروید سیاه است

به عنوان یک کاربر Android، آیا تا به حال شرایط زیر را داشته اید:

  • چراغ اعلان دستگاه Android شما مدام چشمک می زند اما دستگاه پاسخ نمی دهد.
  • صفحه تلفن اغلب منجمد می شود.
  • تلفن همراه Android اغلب راه اندازی مجدد یا خرابی می شود.
  • باتری گوشی اندروید خیلی سریع در حال خالی شدن است.
  • تلفن شما به تنهایی راه اندازی مجدد می شود و وارد حلقه بوت می شود.

اگر با یکی از شرایط بالا روبرو هستید، اندروید شما باید از مشکل صفحه سیاه اندروید رنج می برد. برخی از مردم حتی از اینکه تلفن کار می کند اما صفحه نمایش آن سیاه است شکایت دارند. به نظر می رسد که این یک مشکل جدی است، اما از آنجا که قابل حل است، آن را آسان نگیرید. برای رفع مشکل مشکی صفحه نمایش Android، می توانید از روش های ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.

قسمت ۱. دلایل Android Black Screen of Death

چرا صفحه نمایش گوشی من سیاه می شود؟ به طور معمول، این مشکل که اندروید دارای صفحه سیاه است ناشی از موارد زیر است:

  • برنامه های نادرست: ممکن است کاربران برخی از برنامه ها یا برنامه های ناسازگار را با ویروس یا اشکالات نصب کنند.
  • شارژ بی پروا: اگر تلفن همراه را مدت زیادی پس از شارژ کامل نگه دارید، دستگاه نیز آسیب می بیند.
  • باتری یا شارژر غیرقابل استفاده: هنگامی که شارژر یا باتری مورد استفاده شما قدیمی یا ناسازگار است، دستگاه شما نمی تواند شارژ شود.
  • حافظه پنهان برنامه: برنامه هایی که استفاده می کنید ممکن است حافظه پنهان زیادی روی دستگاه بگذارند که باعث اختلال در عملکرد تلفن Android می شود.

اگر تلفن Android شما یکی از موارد فوق را تجربه می کند، به احتمال زیاد با مشکل صفحه نمایش مشکی اندروید مواجه می شوید. اما لازم نیست زیاد نگران باشید. در زیر ما چند روش برای کمک به شما در حل مشکل صفحه سیاه گوشی اندروید ذکر کرده ایم.

قسمت ۲. ترفندهای ساده برای رفع مشکل صفحه سیاه اندروید

ساده ترین راه برای رفع مشکل صفحه سیاه دستگاه Android شما راه اندازی مجدد دستگاه است. در اینجا، ما سه روش مختلف برای راه اندازی مجدد تلفن Android خود در هنگام گیر افتادن روی صفحه سیاه مرگ را لیست می کنیم.

روش ۱: با نگه داشتن همزمان دکمه های (Home) و (Power) به مدت ۱۰ ثانیه، سپس هر دو دکمه را رها کرده و دکمه (Power) را نگه دارید تا صفحه روشن شود، دستگاه Android خود را سخت راه اندازی مجدد کنید.

روش دوم: همچنین می توانید منتظر بمانید تا زمانی که باتری خالی می شود، تلفن Android خاموش شود. سپس تلفن را شارژ کرده و دکمه (Power) را فشار دهید تا روشن شود.

روش ۳: اگر راه اندازی مجدد سخت کار نکرد، یا حوصله ندارید منتظر بمانید تا باتری گوشی تمام شود و باتری گوشی شما قابل جدا شدن باشد، می توانید مستقیماً باتری را خارج کرده، دوباره نصب کنید و سپس تلفن را روشن کنید

قسمت ۳. نحوه تعمیر صفحه سیاه در تلفن Android با تعمیر Android [بهترین راه]

یکی از موفق ترین روش ها برای رفع مشکل صفحه سیاه گوشی و استفاده مجدد از دستگاه اندرویدی خود، استفاده از ابزار حرفه ای تعمیر سیستم Android – تعمیر Android است. این کاربر پسند است و استفاده از آن آسان است. کافی است به برنامه متصل شوید تا ببینید چقدر ساده است که کارها را برای شما کامل می کند.

صفحه گوشی من سیاه می شود؟

صفحه گوشی من سیاه شد اما هنوز کار می کند؟ نگران نباشید، مراحل دقیق زیر را دنبال کنید تا با استفاده از تعمیر Android، مشکل مشکی صفحه نمایش Android را برطرف کنید.

مرحله ۱. برنامه نصب شده Android Repair را در رایانه خود اجرا کرده و برگه (تعمیر) را از رابط اصلی انتخاب کنید.

مرحله ۲. از کابل USB برای اتصال تلفن Android خود به رایانه استفاده کنید و به نوار سمت چپ بروید تا روی برگه (تعمیر Android) کلیک کنید. این برنامه مشکلات اندرویدی را که می تواند برطرف کند به شما نشان می دهد. می توانید آن را مرور کرده و روی دکمه (شروع) کلیک کنید

مرحله ۳. اطلاعات تلفن خود را در جای خالی وارد کنید یا می توانید روی منوی کشویی کلیک کنید تا اطلاعات دقیق انتخاب شود. این برنامه بسته تعمیر سفارشی را برای تعمیر تلفن شما با توجه به اطلاعات تلفن Android شما ارائه می دهد. با هشدار موافقت کنید و روی (بعدی) ضربه بزنید تا به صفحه بعدی بروید.

مرحله ۴. شماره (۰۰۰۰۰۰) را به صورت دستی در قسمت خالی وارد کنید و برای ادامه روی دکمه (تأیید) کلیک کنید. لطفاً تأیید کنید که تعمیر سیستم ممکن است همه داده های دستگاه را پاک کند.

مرحله ۵. با دنبال کردن دستورالعمل های زیر، دستگاه Android خود را برای بارگیری حالت بوت کنید:

موقعیت ۱. تلفن Android شما دارای دکمه Home است

  • تلفن/رایانه لوحی Android خود را خاموش کنید.
  • برای مدت ۵ ثانیه تا ۱۰ ثانیه کلید Home، کلید روشن و کاهش صدا را فشار دهید.
  • همه دکمه ها را رها کرده و دکمه افزایش صدا را نگه دارید تا وارد حالت بارگیری شوید.

وضعیت ۲. دستگاه شما دکمه Home ندارد

  • تلفن/رایانه لوحی Android خود را خاموش کنید.
  • کلید Bixby، کلید روشن و کاهش صدا را به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه فشار دهید.
  • همه دکمه ها را رها کرده و دکمه افزایش صدا را نگه دارید تا وارد حالت بارگیری شوید.

مرحله ۶. پس از راه اندازی تلفن Android خود در حالت بارگیری، باید روی دکمه “بعدی” کلیک کنید و برنامه شروع به بارگیری سیستم عامل تعمیر گوشی شما می کند. پس از اتمام بارگیری، برنامه شروع به تعمیر دستگاه Android شما می کند.

مرحله ۷. فقط منتظر بمانید تا مراحل تعمیر به پایان برسد و سپس می توانید تلفن Android خود را در حالت عادی راه اندازی مجدد کنید. این همه در مورد نحوه استفاده از تعمیر Android برای رفع مشکل صفحه سیاه اندروید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =