نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

محافظت از گوشی سامسونگ. این روزها همه گوشی سامسونگ هوشمند دارای نمایشگر بزرگی هستند و هر چه نمایشگر بزرگ‌تر باشد، در صورت لیز خوردن تصادفی صفحه نمایش گوشی سامسونگ هوشمند، احتمال آسیب دیدن آن بیشتر می‌شود. ما نمی گوییم راه هایی برای حفظ کامل صفحه نمایش گوشی سامسونگ شما از شکستن وجود دارد، اما بله، راه هایی برای محافظت از صفحه نمایش گوشی سامسونگ هوشمند شما در برابر آسیب وجود دارد.

محافظت از گوشی سامسونگ

استفاده از گلس برای نمایشگر در محافظت از گوشی سامسونگ

صفحه نمایش گوشی سامسونگ های هوشمند نزدیک به ۳۵ درصد از هزینه دستگاه را پوشش می دهد، در حالی که مادربرد ۶۵ درصد هزینه دستگاه را پوشش می دهد. به همین دلیل مهم است که از صفحه نمایش گوشی سامسونگ هوشمند با محافظ صفحه محافظت کنید تا از هرگونه خط و خش روی صفحه جلوگیری شود.

محافظ صفحه نمایش از صفحه نمایش محافظت می کند، اما در مورد محافظت از دستگاه در برابر تصادفات چطور؟ برای جلوگیری از هرگونه تعمیر صفحه نمایش به دلیل آسیب، لازم است از آن با شیشه سکوریت محافظت شود.

تقریباً همه تلفن‌های همراه این روزها با گوریلا گلس عرضه می‌شوند که صفحه‌نمایش ضد خش است اما این کافی نیست. شیشه سکوریت شده روی شیشه گوریلا مانند محافظ اضافی برای صفحه نمایش گوشی سامسونگ هوشمند شما است و می تواند از شکستن یا ترک خوردن آسان آن محافظت کند. قیمت یک شیشه سکوریت بسته به برند بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ روپیه است.

محافظت با یک کیس

منظور ما قاب‌های ظریف گوشی سامسونگ فانتزی نیست، به جای قاب بامپر یا قاب‌هایی که می‌تواند نمایشگر، پشت و کناره‌های گوشی سامسونگ شما را به‌طور کامل بپوشاند.

تصادفات رخ می دهد و شایع ترین آسیب های ناشی از ترک های کناری صفحه نمایش دستگاه است، به همین دلیل است که ما یک قاب سخت را برای آن لایه حفاظتی اضافی توصیه می کنیم. می‌توانید طیف گسترده‌ای از قاب‌های گوشی سامسونگ هوشمند را در Amazon India، Daily Objects، Covers Cart و Mangomask پیدا کنید.

اجتناب از کیسه موبایل ضد آب در محافظت از گوشی سامسونگ

ممکن است بارها افرادی را دیده باشید که از یک کیسه موبایل زیپ دار برای محافظت از دستگاه در برابر آسیب آب یا سقوط، به خصوص در هنگام باران های موسمی استفاده می کنند.

پوشاندن گوشی سامسونگ در حین سفر برای مدت کوتاهی خوب است، اما ما این کار را برای ساعت‌ها به طور مداوم توصیه نمی‌کنیم، زیرا باعث ایجاد رطوبت می‌شود.

رطوبت به هر شکلی می تواند باعث آسیب دیدن گوشی سامسونگ شما شود، به خصوص صفحه نمایش و مادربرد. بنابراین، اگر مجبور هستید گوشی سامسونگ خود را بپوشانید، آن را در کیف خود در یک محفظه امن قرار دهید. هنگامی که صفحه نمایش و مادربرد آسیب دید، علیرغم هزینه های سنگین برای تعمیر صفحه نمایش، باید آماده سرمایه گذاری در یک گوشی سامسونگ هوشمند جدید باشید.

ضد آب بودن گوشی سامسونگ

این هنوز برای محافظت از صفحه نمایش گوشی سامسونگ شما در برابر آسیب آب کافی نیست. گوشی سامسونگ های ضد آب در برابر آب مقاوم هستند اما ضد آب نیستند.

برندهایی مانند اپل، سامسونگ و سونی روند تولید تلفن‌های ضدآب را آغاز کردند که همگی دارای رتبه IP (محافظت از ورود) هستند. رتبه بندی IP (که به آن کد IP نیز گفته می شود) یک استاندارد بین المللی برای اندازه گیری سطوح حفاظت گوشی سامسونگ در برابر گرد و غبار و آب است.

در رتبه بندی IP، عدد اول همیشه به محافظت در برابر گرد و غبار اشاره دارد، در حالی که عدد دوم به مقاومت در برابر آب اشاره دارد. به عنوان مثال، درجه بندی IP54 به معنای درجه حفاظت در برابر گرد و غبار ۵ و درجه مقاومت در برابر آب ۴ است.

خشک کردن گوشی سامسونگ با سشوار

بله، به شرطی که آن را در حالت «Cool» با سشوار خشک کنید. اما اگر آب وارد دستگاه شده باشد، سشوار کردن گوشی سامسونگ به جذب رطوبت از داخل کمک نمی‌کند. یک ایده بهتر این است که گوشی سامسونگ خود را برای چند روز در گونی برنج نگه دارید. رطوبت را به طور کامل از داخل تبخیر می کند.

هرگز از هوای داغ برای خشک کردن گوشی سامسونگ استفاده نکنید، زیرا برای صفحه نمایش و باتری گوشی سامسونگ مضر است و می تواند برای همیشه آسیب ببیند. صفحه نمایش گوشی سامسونگ حساس ترین قسمت است و نمی توان آن را برای مدت طولانی در معرض گرما قرار داد.

همچنین، یک قانون سرانگشتی این است که هرگز سعی نکنید تلفن آسیب دیده در آب را روشن کنید. اگر صبر نکنید تا رطوبت کاملاً تبخیر شود، آب باقیمانده دستگاه را بدون تعمیر اتصال کوتاه می کند.

پیشنهاد مطالعه: ۶ نکته برای سریعتر کردن گوشی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =