نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانه های اصلی خرابی کامل یخچال چیست؟ چگونه متوجه می شوید که زمان خرید یک یخچال سامسونگ جدید فرا رسیده است یا زمانی که می توانید فقط با یک تکنسین تماس بگیرید تا آن را تعمیر کند؟ گاهی اوقات واضح است و گاهی اوقات کاملاً واضح نیست. ممکن است در ابتدا متوجه نشوید که مشکل شما واقعاً یک مشکل است، اما وقتی متوجه شدید، برای شما هزینه خواهد داشت – و نه تنها اگر نیاز به خرید یخچال سامسونگ جدید داشته باشید.

طبق گزارش ملی تعمیر لوازم خانگی پالس در سال ۲۰۱۹، هزینه تعمیر یخچال سامسونگ به طور متوسط ​​۲۴۲ دلار است. اگر یخچال سامسونگ شما در بستر مرگ است، ممکن است بیش از یک بار این هزینه را پرداخت کنید. بعلاوه، خرابی یخچال سامسونگ شما می تواند قبض های شما را به روش های شگفت انگیز دیگری افزایش دهد. به همین دلیل مهم است که مشکلات احتمالی را زود تشخیص دهید. برای اینکه در زمان، پول و غم و اندوه خود صرفه جویی کنید، باید این هشت نشانه را که نشان می دهد یخچال سامسونگ شما روشن است و اینکه در مورد آن چه کاری باید انجام دهید را بدانید.

نشانه هایی اصلی خرابی کامل یخچال
نشانه هایی اصلی خرابی کامل یخچال

غذای شما قبل از تاریخ انقضا در حال فاسد شدن است

اگر به نظر می رسد غذای شما خیلی سریعتر از حد معمول خراب می شود، می تواند به این معنی باشد که یخچال سامسونگ شما معیوب است – اما نه لزوما. ابتدا تنظیمات معتدل خود را بررسی کنید. دمای داخل یخچال سامسونگ شما باید بین ۳۷ تا ۴۱ درجه باشد. اگر دما در محدوده طبیعی است اما هنوز مشکل دارید، قدم بعدی این است که چک کنید که درزگیر درب محکم باشد. تمیز نگه داشتن مهر و موم ها این کار را به درستی حفظ می کند و از خراب شدن آن جلوگیری می کند. تعویض مهر و موم بسیار ساده تر و کم هزینه تر از تعویض کل واحد است. در مرحله بعد، راه هایی را بیابید که به طور تصادفی طول عمر یخچال سامسونگ خود را کوتاه می کنید.

فریزر شما خیلی سرد است

بله، این در واقع ممکن است. طبق گفته FDA دمای فریزر شما باید دقیقاً صفر درجه باشد. بنابراین، اگر فریزر شما بیش از یخ زدن احساس می‌کند، می‌تواند نشانه‌ای از اشتباه باشد. فریزرهای قدیمی به ویژه در معرض یخ زدگی هستند. این یکی از دلایل رایج یخ زدگی در فریزر است. اگر مشکل این نیست، ممکن است مشکلی در سنسور یخ زدایی یخچال سامسونگ وجود داشته باشد. اگر فریزر شما خراب است، با یک تکنسین تماس بگیرید تا مشکل را ارزیابی کند.

حتما برایتان پیش آمده یخچال شما بعد مدتی صداهای ناهنجار از خود تولید می‌کند. در این مواقع بهترین کار شناسایی و رفع سریع مشکل به وجود آمده است اما این کار چگونه انجام می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « علت داشتن صدا در یخچال سامسونگ » را مطالعه کنید.

می توانید صدای موتور را بشنوید

از بین تمام لوازم خانگی، یخچال سامسونگ ها معمولاً در سمت پر سروصدا قرار دارند. اما اگر سال‌هاست متوجه صدای آن نشده‌اید و ناگهان صدای موتور را از جایی نمی‌شنوید، این نشانه خوبی نیست. شیمک می‌گوید: برد کنترل دما ولتاژ را به موتورهای کمپرسور و فن می‌رساند، بنابراین اگر این قسمت خراب باشد، می‌تواند برق مداوم ارسال کند و یخچال سامسونگ را بیش از حد سرد کند و در نتیجه انرژی غیر ضروری را دفع کند. یک موتور خراب که به طور غیر ضروری کار می کند نیز می تواند صورتحساب انرژی شما را افزایش دهد.

قبض برق شما به طور غیرمنتظره ای بالا می رود

اگر برخی از اجزای یخچال سامسونگ به درستی کار نمی کنند، می توانید اثرات آن را روی قبض برق خود مشاهده کنید. برای مثال اگر واشر یخچال سامسونگ شما معیوب باشد، سایر اجزا مانند اواپراتور، کندانسور، فن ها و ترموستات ها باید بیشتر کار کنند و در نتیجه انرژی بیشتری مصرف می کنند. یک مقصر شگفت انگیز: تجمع چسبنده از غذا. این می تواند باعث پارگی زودرس واشرها شود، بنابراین پیشنهاد می کنیم که به طور مرتب آنها را با یک اسفنج گرم و صابونی تمیز کنید. به‌طور کلی، یخچال سامسونگ‌های قدیمی‌تر نسبت به مدل‌های جدید، برق بیشتری مصرف می‌کنند و هزینه بیشتری برای شما دارند.

تراکم یا یخ زدگی می بینید

اگر متوجه شدید که داخل یخچال سامسونگ شما خیس است، قطرات میعان وجود دارد، یا یخبندان ناگهان از جایی بیرون می‌آیند، ممکن است به این معنی باشد که روزهای یخچال سامسونگ شما به پایان رسیده است. با این حال، این مشکلات همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که واشر به سادگی نیاز به تعویض دارد، که هزینه بسیار کمتری دارد. ابتدا خودتان آن را با بستن درب اسکناس آزمایش کنید. اگر به راحتی بیرون می لغزد، ممکن است فقط به یک واشر جدید نیاز داشته باشید. با این حال، اگر مشکلی در آب بندی وجود ندارد، بهتر است با یک شرکت تعمیر تماس بگیرید یا یک جایگزین کامل را در نظر بگیرید.

تعمیرکار یخچال سامسونگ

بسیار شبیه یک ماشین، وقتی یخچال سامسونگ به پایان چرخه عمر خود می رسد، یک چیز از بین می رود، بنابراین شما باید آن را تعمیر کنید، و پس از چند هفته، دوباره چیز دیگری می شکند. اگر دستگاه همچنان یکی پس از دیگری به تعمیر نیاز دارد، فقط زمان نیاز است تا کل دستگاه تعویض شود.

یخچال سامسونگ شما بیش از ۱۰ سال عمر کرده است

تمام لوازم خانگی عمر محدودی دارند، حتی لوازم بسیار پیشرفته. اگر هر یک از مشکلات بالا همچنان ادامه دارد، سعی کنید به یاد داشته باشید که یخچال سامسونگ خود را چه زمانی خریداری کرده اید یا تاریخ ساخت را بررسی کنید. باید جایی داخل آن برچسب باشد. اگر معلوم شد که بیش از یک دهه پیش خریداری شده است، احتمالاً نیاز به جایگزینی دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =