نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم هنگام خرید مانیتور کدام اند؟ با وجود انواع مختلفی از مانیتور سامسونگ های موجود در بازار، تشخیص اینکه کدام یک بهترین است دشوار است. مانیتور سامسونگ هایی وجود دارند که برای کارهای خاص بهتر هستند، مانیتور سامسونگ هایی وجود دارند که در فضای شما صرفه جویی می کنند، و برخی دیگر که تجربه همه جانبه تری را ارائه می دهند. از وضوح خوب و دقت رنگ گرفته تا نرخ تازه سازی و زمان پاسخگویی عالی، فاکتورهای زیادی در هنگام خرید مانیتور سامسونگ باید در نظر گرفته شود. در این مقاله در مورد بهترین انواع مانیتور سامسونگ صحبت خواهیم کرد و همچنین در مورد اینکه چه چیزی را باید جستجو کرد و از چه مواردی باید اجتناب کرد صحبت خواهیم کرد.

نکات مهم هنگام خرید مانیتور
نکات مهم هنگام خرید مانیتور

وضوح، نرخ تجدید، و زمان پاسخ یکی از نکات مهم هنگام خرید مانیتور

رزولوشن تعداد پیکسل های یک نمایشگر است که هر چه این عدد بیشتر باشد، رزولوشن بالاتر است. وضوح بالاتر باعث می شود متن، ویدئو و تصاویر واضح تر و واضح تر به نظر برسند.

رزولوشن های بالاتر نیز گران تر هستند. توصیه می شود که وضوح تصویر حداقل ۱۰۸۰p (1920 x 1080) داشته باشید. نرخ تازه سازی سرعتی است که نمایشگر اطلاعات را روی صفحه به روز می کند.

مانیتور سامسونگی با نرخ تازه سازی بالا باعث می شود تصویر روی صفحه خیلی سریع حرکت کند، برخلاف مانیتور سامسونگی که با نرخ متوسط ​​تازه سازی می شود.

این کار باعث می‌شود که تصویر واضح‌تر به نظر برسد و امکان خواندن آسان و تصاویر با وضوح بالا فراهم شود.

زمان پاسخگویی زمانی است که نمایشگر برای به روز رسانی اطلاعات از روی صفحه نمایش نیاز دارد، برای مثال زمانی که دکمه ای روی صفحه فشار داده می شود.

مانیتورها معمولا بعد مدتی استفاده خراب و به تعمیر نیاز پیدا می کنند. این خرابی ها معمولا با نشانه هایی همراه هستند که در مقاله « علائم خرابی در مانیتور سامسونگ» به طور کامل به آن پرداخته شده است.

اندازه صفحه نمایش

هنگام انتخاب مانیتور سامسونگ متناسب با نیاز خود، اندازه صفحه نمایش را در نظر بگیرید. هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد، وضوح و نرخ تازه سازی بیشتری می توانید دریافت کنید.

صفحه نمایش بزرگتر نیز باعث می شود عمر بهتری داشته باشید. یک مانیتور سامسونگ ۲۷ اینچی نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می دهد. یک مانیتور سامسونگ ۲۱.۵ اینچی نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و زمان پاسخگویی ۶ میلی ثانیه را ارائه می دهد.

یک مانیتور سامسونگ ۲۲ اینچی دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نرخ تازه سازی تعداد دفعاتی است که مانیتور سامسونگ شما تصاویر را در هر ثانیه نمایش می دهد. این با زمان پاسخ متفاوت است که مقدار زمانی است که مانیتور سامسونگ برای تغییر تصویر نیاز دارد.

سایر ملاحظات هنگام خرید مانیتور سامسونگ

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید مانیتور سامسونگ باید در نظر بگیرید دقت رنگ مانیتور سامسونگ است. فریب یک نمایشگر با دقت رنگ بسیار آسان است. اگر صفحه نمایش کامپیوتری دارید که برای کار یا نمایش تصاویر بچه هایتان از آن استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که مانیتور سامسونگی که خریداری می کنید می تواند رنگ های رنگ ها را در تصاویری که نمایش می دهید به دقت نشان دهد.

اندازه های رایج مانیتور سامسونگها رایج ترین اندازه های مانیتور سامسونگها مانیتور سامسونگهای ۲۱ اینچی و ۳۲ اینچی هستند. اندازه استاندارد مانیتور سامسونگ ۲۴ اینچ است. برخی از مانیتور سامسونگها بسیار بزرگتر هستند مانند ۵۱ اینچ، ۶۲ اینچ و چند اینچ بزرگتر از ۷۲ اینچ. قیمت این مانیتور سامسونگها بیشتر است.

نتیجه

وقتی نوبت به مانیتور سامسونگ کامپیوتر شما می رسد، بهترین کیفیت را می خواهید. یک مانیتور سامسونگ خوب نه تنها تصویری واضح و پر جنب و جوش ارائه می دهد، بلکه می تواند به رفع خستگی و خستگی چشم نیز کمک کند.

همانطور که گفته شد، تعداد زیادی مانیتور سامسونگ مختلف برای انتخاب وجود دارد. جستجو برای مانیتور سامسونگ عالی می تواند دشوار باشد. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد و همه آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. سخت است که بدانید کدام یک ارزش آن را دارند.

ما تحقیق را برای شما انجام داده ایم، بنابراین شما مجبور نیستید! در اینجا، راهنمایی است که به شما کمک می کند تا بهترین نوع مانیتور سامسونگ را برای نیازها و سبک زندگی خود پیدا کنید.

ما همه چیز را از آنچه باید در یک مانیتور سامسونگ بازی جستجو کنید را پوشش می دهیم. چه به یک مانیتور سامسونگ ساده اما کارآمد نیاز داشته باشید یا با کیفیت تصویر شگفت انگیز.

امیدواریم این مقاله اطلاعاتی را که برای انتخاب بهترین مانیتور سامسونگ برای نیازهایتان نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =