نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های ماشین ظرفشویی. برند SAMSUNG به عنوان یک شرکت موفق در زمینه­ تولید انواع لوازم خانگی در دنیا به شمار می­رود. در این میان ماشین ظرفشویی سامسونگ، به عنوان یکی از محبوب­ترین و پرطرفدارترین لوازم خانگی محسوب می­شود. ظرفشویی­‌های برند سامسونگ از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار هستند و شما می­توانید با آسودگی خاطر این برند را انتخاب کنید. در این مقاله می­خواهیم به بررسی ویژگی­‌ها و فناوری­‌های این دستگاه هوشمند بپردازیم. پس اگر به دنبال یک ظرفشویی ایده‌­آل هستید و همچنین می­خواهید در هزینه­‌های خود صرفه جویی کنید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

تکنولوژی WaterWall در ظرفشویی سامسونگ

معمولا در ماشین ظرفشویی دو بازوی شستشو وجود دارد. یکی در پایین، زیر سبد پایینی و دیگری در سمت راست، زیر سبد بالایی قرار دارد. در طی سال­­­های اخیر، دانشمندان شرکت سامسونگ، آزمایشات متعددی در رابطه با چگونگی توزیع آب انجام داده­اند. SAMSUNG با تکیه بر آزمایشات خود به ‌این نتیجه رسید که باید آب را به‌ طور دیوار مانند از یک‌ طرف دستگاه به طرف دیگر اسپری کند. این تکنولوژی برای اینکه آب را با فشار به تمامی ظروف بپاشد، بسیار موثر است.تکنولوژی WaterWall از ۶ آبپاش که آب را به سمت میله‌ در حال حرکت اسپری می‌کنند تشکیل شده است.

شرکت سامسونگ، پس از چندین سال توانست در سال ۲۰۱۵ از این فناوری در ظرفشویی‌­های خود بهره­‌مند شود و در سری جدید این دستگاه از تنکولوژی WaterWall 2.0 استفاده می­کند.

فناوری Zone Booster

ماشین ظرفشویی WaterWallسامسونگ، اولین ماشین ظرفشویی است که امکان انتخاب ناحیه شستشوی را با گزینه­‌های متعدد ارائه می دهد. در این تکنولوژی علاوه بر امکان انتخاب کل قفسه پایین، امکان انتخاب سمت چپ یا راست برای شستشوی وجود دارد.
علیرغم ماشین ظرفشویی های معمول، ماشین ظرفشویی SAMSUNG از ویژگی Zone Booster برخوردار می باشد که به شما این امکان را می دهد تا ظروفی که به شست و شوی بیشتری نیاز دارند را در یک ناحیه قرار دهید تا به طور کامل لکه­‌ها و چربی­‌ها مانده بر سطح ظروف از بین بروند. ظرفشویی سامسونگ با دارا بودن آبپاش‌­های متعدد، به عنوان وسیع ترین ناحیه تمیز کننده هدفمند در صنعت محسوب می­‌شود، بنابراین می توانید با یک بار شستشو از شر لکه های مزاحم خلاص شوید.

تعمیر تبلت سامسونگ

تکنولوژی Delicate Wash ظرفشویی سامسونگ

برنامه Delicate Wash برای شستشوی ظروف حساس و شکستنی به کار می­‌رود. نحوه عملکرد این برنامه به این صورت است که شما می توانید با آن هرگونه ظروفی که خواستید را در کمترین زمان ممکن شستشو دهید. درصد آسیب رساندن دستگاه به ظروف ظریف و قطعات ظریف بسیار پایین است. یکی از ویژگی این فناوری این است که شستشوی ظروف شیشه و کریستال در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد انجام می­شود. این کاهش دما باعث عدم آسیب دیدن ظروف بر اثر دمای زیاد می­شود.

ویژگی های ماشین ظرفشویی

برنامه اقتصادی Eco

پر کاربرد­ترین برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی سامسونگ، فناوری Eco است. مکانیزم این برنامه به این صوت است که با مصرف آب و انرژی کم، ظروف را با بهترین کیفیت شستشو می­دهد. شما می توانید ظروفی که از آلودگی کمتری برخوردار هستند را با این برنامه شستشو دهید. در این حالت میزان آلوده شدن آب در مرحله اول کم تر خواهد بود و همین امر باعث می شود که ظرفشویی ازهمان آب اولیه استفاده کند.

عملکرد این برنامه به این صورت است که دستگاه پس از پایان آبکشی اولیه با توجه به سنسور­های موجود، میزان آلودگی آب را اندازه گیری می­کند که این عمل باعث می­شود تا آب اولیه مجددا استفاده شود. بعد از تعیین درصد آلودگی، برنامه به طور اتوماتیک از مواد شوینده کمتری استفاده می­کند و به همین علت توصیه می شود در صورت تمایل از ژل شستشو استفاده کنید تا در مصرف قرص های شوینده نیز صرفه جویی کرده باشید. نکته‌­ای که باید در نظر گرفت این است که، روند عملکردی در روش Eco کمی طولانی تر از سایر روش ها است، بنابراین زمانی از این روش استفاده کنید که زمان لازم جهت شستشو را داشته باشید.

تکنولوژی Storm Wash ظرفشویی سامسونگ

 Storm Washیک ویژگی خوب برای توزیع آب در ماشین‌­های ظرفشویی SAMSUNG است که قابلیت WaterWall را ندارند. Storm Wash بر خلاف WaterWall از یک بازوی دورانی استفاده میکند و به همین دلیل نمیتواند تمامی قسمت‌­های دستگاه را پوشش دهد. البته ناگفته نماند که ظرفشویی­‌ها مجهز به تکنولوژِی WaterWall، قیمت بیشتری دارند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ از قابلیت­ها و ویژگی­‌های بی­شماری برخوردار است. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی­‌های مهم و اصلی ظرفشویی­‌های برند SAMSUNG آشنا کنیم. خوشحال می­شویم نظرتان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: هشت دلیل احتمالی نشتی ماشین لباسشویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 17 =