نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات درایور پرینتر. بعد از اینکه سیستم را از ویندوز ۷، ۸ یا ۸.۱ به ویندوز ۱۰ ارتقا دادید، اگر پرینتر سامسونگ شما اصلا کار نمی کند یا به درستی چاپ نمی شود، احتمالاً درایور پرینتر سامسونگ آسیب دیده یا با ویندوز ۱۰ سازگار نیست. می توانید مشکل را برطرف کنید. با نصب مجدد و به روز رسانی درایور پرینتر سامسونگ. در زیر سه روش برای به روز رسانی درایورهای پرینتر سامسونگ در ویندوز ۱۰ وجود دارد.

مشکلات درایور پرینتر

به روز کردن درایور پرینتر سامسونگ به صورت دستی

می‌توانید به وب‌سایت سازنده پرینتر سامسونگ خود بروید تا بررسی کنید که آیا مدل پرینتر سامسونگ شما از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند یا خیر. اگر بله، می‌توانید درایور ویندوز ۱۰ را برای پرینتر سامسونگ خود دانلود و نصب کنید. اگر نه، می توانید آخرین نسخه ای را که سازنده منتشر کرده است مانند نسخه ویندوز ۸ یا نسخه ویندوز ۷ دانلود کنید. آنها ممکن است با ویندوز ۱۰ سازگار باشند. دانلود درایور معمولاً در بخش پشتیبانی یافت می شود. پس از دانلود درایور، همیشه می توانید روی فایل نصب کننده دوبار کلیک کنید تا درایور نصب شود.

برای برخی از پرینتر سامسونگ، باید درایورها را به صورت دستی و مرحله به مرحله به روز کنید.

۱) کنترل پنل را باز کنید.

۲) مشاهده با آیکون های کوچک. روی Device Manager کلیک کنید.

۳) در پنجره Device Manager، دستگاه پرینتر سامسونگی را که می خواهید درایور آن را به روز کنید پیدا کنید. برای دستگاه مشکل دار، می توانید یک علامت زرد در کنار نام دستگاه ببینید.

۴) روی نام دستگاه کلیک راست کرده و Update Driver Software را انتخاب کنید…

۵) در پنجره پاپ آپ دو گزینه را مشاهده خواهید کرد. پیشنهاد می شود گزینه اول Search automatically for updated driver software را انتخاب کنید. سپس دستورالعمل ها را برای نصب درایورها دنبال کنید. اگر فایل های درایور را در رایانه خود در دسترس دارید، می توانید گزینه دوم Browse my computer for driver software را انتخاب کنید.

استفاده از Windows Update برای درایورهای جدید

لطفاً به مراحل زیر نحوه استفاده از Windows Update در ویندوز ۱۰ برای به روز رسانی درایورها مراجعه کنید.

۱) روی منوی Start کلیک کنید و روی تنظیمات کلیک کنید.

۲) در پنجره تنظیمات، روی Update & security کلیک کنید.

۳) در UPDATE & SECURITY، روی Windows Update در پنجره سمت چپ کلیک کنید.

روی بررسی به‌روزرسانی‌ها کلیک کنید و سپس منتظر بمانید تا Windows آخرین به‌روزرسانی‌ها را برای رایانه شما جستجو کند.

۴) روی پیوندی که به شما می گوید به روز رسانی های اختیاری در دسترس است کلیک کنید. (اگر این پیوند را نمی بینید، به این معنی است که Windows Update هیچ به روز رسانی برای رایانه شما پیدا نکرده است.)

۵) درایوری را که می خواهید نصب کنید انتخاب کنید، روی OK کلیک کنید و سپس روی Install updates کلیک کنید.

به روز کردن درایور پرینتر سامسونگ به طور خودکار

اگر زمان، حوصله و مهارت های کامپیوتری برای به روز رسانی دستی درایور ندارید، می توانید با Driver Easy این کار را به صورت خودکار انجام دهید.

Driver Easy به طور خودکار سیستم شما را تشخیص می دهد و درایورهای مناسب را برای آن پیدا می کند. نیازی نیست دقیقاً بدانید رایانه شما از چه سیستمی استفاده می کند، نیازی به خطر دانلود و نصب درایور اشتباه ندارید و نیازی نیست نگران اشتباه کردن در هنگام نصب باشید.

می‌توانید درایورهای خود را به‌طور خودکار با نسخه رایگان یا Pro Driver Easy به‌روزرسانی کنید. اما با نسخه Pro فقط ۲ کلیک طول می کشد (و پشتیبانی کامل و ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول دریافت می کنید):

۱) Driver Easy را دانلود و نصب کنید.

۲) Driver Easy را اجرا کنید و روی دکمه Scan Now کلیک کنید. سپس Driver Easy کامپیوتر شما را اسکن می کند و درایورهای مشکل را شناسایی می کند.

۳) روی دکمه Update در کنار درایور پرینتر سامسونگ کلیک کنید تا به طور خودکار دانلود شود، می توانید نسخه صحیح این درایور را به صورت دستی نصب کنید (می توانید این کار را با نسخه رایگان انجام دهید).

یا بر روی Update All کلیک کنید تا به طور خودکار نسخه صحیح همه درایورهایی را که گم شده یا قدیمی هستند در سیستم شما دانلود و نصب کنید (این به نسخه Pro نیاز دارد – وقتی روی Update All کلیک می کنید از شما خواسته می شود که آن را ارتقا دهید).

پیشنهاد مطالعه: خرابی رابط سیم برق پرینتر سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 11 =